Je moet waarschijnlijk urenlang wachten in een ruimte vol mensen die je niet kent om 10 sec. Plat te liggen. Iig zo anti leuk stel ik het me voor dus ik zou het niet doen.
Love it.
Mijn man en collegaâs schelden nu ook met joder omdat het zoân lekker woord is
Heb jij vandaag iets gekocht (online of offline) vanwege black friday?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kattengrit hahah was echt een goede aanbieding!
Ik zou hem eruit halen en aan haar geven. Met mijn talenten âgooi ik hem wegâ en belandt ie op de een of andere magische wijze op de website of in een nieuwsbrief
Eruit halen en aan de collega geven en vertellen waar je hem hebt gevonden.
Wat voor naam heeft/had jouw huisdier?
- Een typische huisdierennaam wat bij zijn soort past (Nijntje, Flappie, Nemo)
- Een naam dat bij het ras hoort (Jack voor een Jack Russel)
- Een chique naam
- Een grappige naam (Meneer Snuffel)
- Een vernoeming (Buddy, Beethoven, Lassie)
- Een normale naam
- Ik heb geen huisdier, maar wil gewoon stemmen
0 stemmers
Calvin Xaverius Klein Van de Noorderplassen
En Heidi Klum
En wat zijn het? Ben ik nu wel benieuwd naar
Katten
Ik âmochtâ de kat als mijn vriend de naam mocht verzinnen. Oftewel mijn kat is vernoemd naar een fictief personage uit een game.
Wat is een normale naam? Een kattennaam als Tijger? Anyway, mijn katers heten Hans en Jos.
Mensennamen!
Ik heb geen huisdieren nu, maar ik gaf ze altijd hoogdravende mythologische namen omdat ik een vervelende nerd ben. Er was een cavia kosmozeistis (de wereldschokker) al noemden we die gewoon kosmo en ratjes brontes en steropes (donder en bliksem) al werd dat ook vaak afgekort. Ik zou ook graag een konijn Brutus maar ik houd eigenlijk niet van konijnen en ik vind huisdieren in een hokje nu zielig, maar pompeuze namen geven vond ik wel leuk. O en ik had vissen, megaira tisiphone en alekto. Dat was duidelijk mân gothic fase.
Ik had een vis die Sponkenval heette, een rat die Meneertje heette en een (vrouwtjes)konijn dat Frits heette. Oja en dan was er nog het konijn dat Daikfan heette. Geen idee hoe we dat woord verzonnen hebben.
Als je Jaap en Manfred normale namen vindtâŠ
Als mân kat geen Manfred zou heten dreigde mijn man ooit mân kind zo te noemen. Dus dan maar toegegeven⊠Jaap is gewoon tof.
Ohja en mân vrouwtjeskat heet Henk.
Als kind had ik altijd caviaâs met namen voor 50 plussers, oa Henk, Koos en Bep.
Wij hadden een kat Lodewijk!
Mijn hamster heette Snooze, naar de knop op de wekker omdat dat beest alleen maar slaapte.
Mijne heet ook Hans!