Ik weet ook niet wat ‘linguïstische’ betekent ga ik nu opzoeken
Edit: opgezocht, denk dat dat de beste optie is. Ff mn stem veranderen
Ik weet ook niet wat ‘linguïstische’ betekent ga ik nu opzoeken
Edit: opgezocht, denk dat dat de beste optie is. Ff mn stem veranderen
Na alle huishoud/geld/persoonlijkheids/grammaticavragen hier weer eens een wat anders. Anoniem.
Heb je wel eens anale seks gehad?
0 stemmers
Oeps ik ben de optie “Ja en ik zou x ooit willen proberen” vergeten. Ik zou dan kiezen “Ja, als y”.
Zo’n tepelhaar . Die moet echt DIRECT weg. Zo raar ook hoe zo’n haar er ineens zit
Ja ik heb er ook maar één die dan altijd in 2 dagen van niet bestaand naar 2 cm lijkt te gaan??? Heel vreemd
Ja dat! Echt wtf zijn dat voor rare haren
Mijn laatste aankoop was een cadeautje voor m’n Secret Santa dussss we gaan het zien over een paar weken!
Ik heb een combimagnetron gekocht!!
Een fles barolo. Primaire levensbehoefte.
Mijn vriend komt net met een gigantische tv binnenlopen… ik schrok echt van het formaat, hij zegt is vrij doorsnee maat.
I don’t trust him, hoe groot is jullie tv?
0 stemmers
Wij hebben dus 55 inch, wat ik al ziek groot vind.
Hoor dus net dat vrienden van ons 75 inch hebben… HOE DAN.
Zijn jullie wel eens naar zo’n vintage kilo sale geweest?
0 stemmers
Wat vond je er van?
0 stemmers
Ik was er vandaag voor de tweede keer en weer goed geslaagd! Maar vind het wel heel erg druk altijd
ps. Voor mensen die niet weten wat het is: je koopt tweedehands vintage kleding en betaalt een bepaalde prijs per kilo
Wij hebben een 65 inch. Facking bioscoop in de woonkamer maar gek genoeg wen je er best snel aan.
Een familielid heeft ook laatst een tv van dat formaat gekocht en dat ding is zo ziek groot. Misschien ben ik niks gewend met mn 32 inch tv maar echt no way dat zo’n gigantisch geval ooit in mijn woonkamer komt te staan.
Wij hebben sinds deze week 55inch, vriend wilde al lang een grotere tv (vorige was 27 inch) en zag deze voor 500euro, hij vond dat een mega goede deal. Is wel even wennen want hij is wel echt mega
maar een grote tv is zooo chill netflixen!
Ja wij hebben dus ook 55 nu!
@anon37686689 ik hoor van iedereen idd dat het snel went. Vind het nu echt heel raar kijken haha
Wij hebben gisteren een 49 inch gekocht, hadden nog een mini 32 inch. Lang staan twijfelen tussen 49 en 55, maar bij ons op de muur zou dat echt proppen worden, anders zou ik ook voor 55 zijn gegaan.
Ik heb een moedervlek op mijn hals waar soms ineens een dikke haar uitkomt. Die moet altijd meteen weg.
Zijn 2 van m’n favoriete programma’s dus wat dat betreft lijkt het me leuk om mee te doen, maar dan wel zonder camera’s (dus weet niet goed of m’n stem telt haha)
Ik zou wel aan Love Island mee willen doen! Mwa niet echt, want lijkt me gênant als bijv m’n baas me daar in bikini rond zie huppelen terwijl ik op date ga of ‘mugged off’ wordt, maar lijkt me wel een grappige ervaring.
Stel je bent single en wordt gescout om mee te doen aan Love Island UK (de NL versie ken ik niet), zou je meedoen?
0 stemmers