Mijn konijn heette Flens, als in zo’n pannenkoekje. Mijn kat heet ype (zegt: iep). Weet niet precies waar ze onder passen in de poll haha.
Jack én Russel hadden we zelfs. Knabbel en babbel, hamtaro en flappie. Echt origineel was ik niet.
Oh en we hebben twee honden achter elkaar gehad die Sheba heette. (Kattenvoer merk)
Dit is mijn droom
Mijn hond heeft een mensen naam maar wel een hele aparte.
Mijn kat heeft een beetje een kortpittige naam (ze is ook vrij kortpittig).
Mijn katten heten Noena, Zorro, Pepper en Spikey
Maar we noemen ze noooooit zo… altijd rare bijnamen
Heb jij een krat/mand voorop je fiets?
- Nee
- Nee maar wel een rekje
- Ja
0 stemmers
Onze kat heet Dexter, vernoemd naar de eerste serie die we samen keken.
Heeee, hier ook een Dexter! Niet vernoemd naar de serie (heb hem überhaupt nog nooit gezien), we vonden het gewoon bij hem passen haha.
Toevallig ook een rode kater?
Nee zwart/wit hier! De naam Dexter is ook bij ons opgekomen omdat we het een leuke naam vonden. Dat Dexter ook nog de eerste serie is die we samen keken gaf de doorslag.
Vervolgvraag op wat @Fenayi vroeg.
Voor de mensen met een krat/mandje voorop de fiets. Gebruikt men je krat/mandje als vuilnisbak?
- Ja, ik heb dagelijks zooi in m’n krat/mandje
- Ja, ik heb wekelijks zooi in m’n krat/mandje
- Ja, ik heb maandelijks zooi in m’n krat/mandje
- Nee, ik heb zelden zooi in m’n krat/mandje
- Nee, ik heb nog nooit zooi in m’n krat/mandje gehad
- Ik heb geen krat/mandje maar wil toch stemmen
0 stemmers
Vriendinnetje had een krat en die had echt zo vaak dat mensen er hun afval in gooiden:/ Flesjes, mandarijnenschillen, echt van alles
Niet vaak maar ik tref af en toe wel lege blikjes aan of van die verpakkingen waar een kroketbroodje ofzo in heeft gezeten.
Ik wilde mijn tweede konijntje Bisou noemen, maar mijn moeder vond het een naam voor een prostituee. Ik haalde mijn inspiratie uit hamtaro.
Ja, vond ik heel schattig!
Mijn katten zijn vernoemde naar Griekse goden. Dat is een traditie die mijn ouders ooit gestart zijn.
Mijn kat heet zwart in het Japans. (Kuroi)
De mijnen krijgen altijd bijzondere/gekke namen met verwijzingen. De cyperse boi heet Nox en het zwart-witte meisje Nymph.
Geneuzel over fosterkittens
We hadden een foster nestje met mama Skuggi (niet zelf verzonnen) en ik wilde de 5 kittens namen met de S geven. Het enige waar we toen op konden komen was Sletje, Sloerie, Snikkel, Sukkel etc dus toen maar de N gekozen van fosterpapa Nox. Het werden Nymph, Nimbus, Nagini, Nazgûl en Nova. Was zo gezellig!
8 dagen oud hier! Nymph hebben we dus gehouden en de vier anderen zijn in paartjes naar een vriendin en een hele lieve dame gegaan en iedereen is gek op ze <3
Ik vind Snuf echt de standaard hondennaam.
Is er een test die je kunt maken?