Stel je persoonlijke vraag #13

Het leukst zou gewoon om een namenbureau te hebben. Betaald worden om dieren, mensen, producten en diensten extravagante namen te geven. “Hmmm uw 2 dagen oude baby ziet er op de foto’s uit als een RGK maar je kan dit nog tegengaan. Noem hem Poseidon maar vergeet hem dan niet babyhapjes te voeren met een drietand.”

@death_by_sexy Ik ben toch echt een kruising tussen de buitenmens en de luxe poes. Dan ben ik eigenlijk gewoon een wilde kat. :joy:

7 likes

Vraagje. Ik kocht deze laarsjes tijdens BF van Gabor. En ik vind ze wel leuk maar erg goedkoop
ogen (dus niet qua stijl maar hoe ze vervaardigd zijn dat ik daarom twijfel om ze terug te sturen.)

• Ik vind ze ook van goedkope kwaliteit ogen
  • Nee, ze zien er gewoon goed uit (ook als het je stijl/smaak niet is)

0 stemmers

@Monstertruck ik gebruik die combinatie zo vaak dat het echt beschamend zou zijn geweest als ik dat verkeerd zou schrijven. :’)

1 like

Ik moest zo lachen toen er een keer een nieuwsbericht was “er komen meer Snuf films”. Als je Snuf de hond verwacht en dan een snuffilm gaat kijken kom je van een koude kermis thuis.

13 likes

Dit :joy:. Net als ‘wat IS uw naam’. Klasgenoot zakte tijdens een mondeling omdat ze ‘wat was uw naam’ zei :laughing:

3 likes

Ik heb ze daarom ook teruggestuurd haha ik ergerde me aan de afwerking, terwijl ze wel lekker liepen en goed aansloten, iets wat tamelijk bijzonder is met mijn smalle voeten.

Ik heb nu echt zin om een test te maken met die dingen. :’)

1 like

Ik vind deze echt mega moeilijk. Las laatst ergens wat het moet zijn, maar heb nu toch verkeers gestemd, omdat ik dat zelf gewoon beter vind lezen ofzo. Moet mezelf nu echt gaan aanleren het goed te schrijven

1 like

Ik weet ook niet wat ‘linguïstische’ betekent :cry: ga ik nu opzoeken

Edit: opgezocht, denk dat dat de beste optie is. Ff mn stem veranderen

3 likes

Na alle huishoud/geld/persoonlijkheids/grammaticavragen hier weer eens een wat anders. Anoniem.

Heb je wel eens anale seks gehad?

• Ja, als bottom
  • Ja, als top (bv met strap-on)
  • Ja, zowel top als bottom
  • Nee, en het lijkt me allebei niet iets voor mij
  • Nee, nog nooit over nagedacht
  • Nee, en ik zou bottom ooit willen proberen
  • Nee, en ik zou top ooit willen proberen
  • Nee, en ik zou allebei ooit willen probere

0 stemmers

Oeps ik ben de optie “Ja en ik zou x ooit willen proberen” vergeten. Ik zou dan kiezen “Ja, als y”.

Zo’n tepelhaar :sob: . Die moet echt DIRECT weg. Zo raar ook hoe zo’n haar er ineens zit :woman_shrugging:t3:

3 likes

Ja ik heb er ook maar één die dan altijd in 2 dagen van niet bestaand naar 2 cm lijkt te gaan??? Heel vreemd

Ja dat! Echt wtf zijn dat voor rare haren :joy:

Mijn laatste aankoop was een cadeautje voor m’n Secret Santa dussss we gaan het zien over een paar weken!

1 like

Ik heb een combimagnetron gekocht!!

2 likes

Een fles barolo. Primaire levensbehoefte.

4 likes

Mijn vriend komt net met een gigantische tv binnenlopen… ik schrok echt van het formaat, hij zegt is vrij doorsnee maat.

I don’t trust him, hoe groot is jullie tv?

• 40 inch of lager
  • 41 t/m 50 inch
  • 51 t/m 60 inch
  • 61 en hoger
  • Meid ik heb geen idee
  • Het is bijna 2020 wie heeft er nog een tv

0 stemmers

Samenvatting

Wij hebben dus 55 inch, wat ik al ziek groot vind.
Hoor dus net dat vrienden van ons 75 inch hebben… HOE DAN.

Zijn jullie wel eens naar zo’n vintage kilo sale geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat vond je er van?

• Heel leuk
  • Niks aan
  • Te druk
  • Te duur
  • Goedkoop
  • Mwah

0 stemmers

Ik was er vandaag voor de tweede keer en weer goed geslaagd! Maar vind het wel heel erg druk altijd
ps. Voor mensen die niet weten wat het is: je koopt tweedehands vintage kleding en betaalt een bepaalde prijs per kilo

Wij hebben een 65 inch. Facking bioscoop in de woonkamer maar gek genoeg wen je er best snel aan.

1 like

Een familielid heeft ook laatst een tv van dat formaat gekocht en dat ding is zo ziek groot. Misschien ben ik niks gewend met mn 32 inch tv maar echt no way dat zo’n gigantisch geval ooit in mijn woonkamer komt te staan.