Ik heb geen kinderen en weet eigenlijk niet zeker of ik ze wel wil.
Vroeger heb ik altijd geroepen dat ik ze niet wilde, tijdens mijn relatie begon ik hierop terug te komen en nu ik single ben lijkt het me in alle opzichten makkelijker en beter zonder. Mijn redenen om het wel te doen zijn eigenlijk alleen voor mijn gezin en het doorgeven van mijn achternaam :’) Niet reden genoeg dus.
Jazeker, sterker nog, dat heb ik al gedaan!
Eerste keer na 10 maanden zwanger maar een miskraam gehad. Was heel snel daarna weer zwanger. Ik heb dus 1 kind maar heb gestemd alsof ik 2 kinderen hebt, want dus wel 2x zwanger geweest.
Ik hoop dat je heel gauw een bevallingscadeau mag uitzoeken.
Laatste vraag: anders, namelijk: ik weet niet of ik kinderen wil (ik ben nu 31 en dit is best een groot thema in mijn leven).
Wat is een poging? 1x onbeschermd seks of een periode?
Dat je er echt die maand rond je eisprong voor gaat, mag natuurlijk 1x onbeschermd zijn, meestal doe je het dan vaker maar 1x kan genoeg zijn dat noem je dan meestal rondes. 1 maand = 1 ronde.
Mijn eerste woordje was “Nee”. Ik denk ook mijn laatste
Het enige waar ik echt over struikel is het hobby-gedeelte. Bijna al mijn hobbies zijn gemiddeld duurder dan dat en 3 jaar zonder vind ik wel erg lang dan.
Vind je badderen leuk?
- Ja
- Medium
- Nee
0 stemmers
Als je in bad gaat, was je dan ook je haar?
- Ik ga nooit in bad
- Ja
- Soms
- Nee
- Ik heb geen haar en/of ik was mn haar nooit
0 stemmers
Als je je haar wast, wanneer doe je dat dan?
- Ik was eerst mn haar en ga daarna in bad (geen water in het bad)
- Ik was eerst mn haar en ga daarna in bad zitten (wel al water in bad)
- Ik was mn haar terwijl ik in bad zit
- Ik was mn haar nadat ik in bad ben geweest (nog water in het bad)
- Ik was mn haar nadat ik in bad ben geweest (geen water in het bad)
- Ik was mn haar voor ik in bad ga (aparte douche)
- Ik was mn haar nadat ik in bad ben geweest (aparte douche)
0 stemmers
Hebben je ouders een zomer en een winteropstelling voor de meubels in de woonkamer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je dat zelf ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mn ouders verplaatsen de eettafel, de banken, de zithoek als het winter wordt.
Dus bijvoorbeeld in de zomer staat de eettafel tegen een muur aan, staan de zitkamer stoelen aan de voorkant van het huis en worden de banken gedraaid naar de openslaande deuren. In de winter staan de zitkamer stoelen voor de openslaande deuren, worden de banken de andere kant opgedraaid en staat de eettafel midden in de ruimte.
Eigenlijk alle boomers die ik ken doen dit.
Ik word al moe als ik het lees.
Ja Same ook niet mijn ding, maar het is inmiddels die tijd van het jaar van de wissel en alle buren zijn ermee bezig.
Dat weet ik omdat ze nu allemaal bij elkaar naar binnen gaan om de nieuwe opstellingen te bekijken.
Waar wonen jouw ouders? Boomerije?
Mijn opa en oma deden dit . In de zomer de bank tegen de radiator, in de winter naar de andere muur
Waar wacht je nog op, we want the juice
Slaap jij met je sieraden om?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ja volstaat niet voor hoe belangrijk badderen in mijn leven is!!!