Stel je persoonlijke vraag #13

Wij hebben sinds deze week 55inch, vriend wilde al lang een grotere tv (vorige was 27 inch) en zag deze voor 500euro, hij vond dat een mega goede deal. Is wel even wennen want hij is wel echt mega :open_mouth:

1 like

maar een grote tv is zooo chill netflixen!

Ja wij hebben dus ook 55 nu!

@anon37686689 ik hoor van iedereen idd dat het snel went. Vind het nu echt heel raar kijken haha

Wij hebben gisteren een 49 inch gekocht, hadden nog een mini 32 inch. Lang staan twijfelen tussen 49 en 55, maar bij ons op de muur zou dat echt proppen worden, anders zou ik ook voor 55 zijn gegaan.

1 like

Ik heb een moedervlek op mijn hals waar soms ineens een dikke haar uitkomt. Die moet altijd meteen weg.

Zijn 2 van m’n favoriete programma’s dus wat dat betreft lijkt het me leuk om mee te doen, maar dan wel zonder camera’s :sweat_smile: (dus weet niet goed of m’n stem telt haha)

2 likes

Ik zou wel aan Love Island mee willen doen! Mwa niet echt, want lijkt me gĂȘnant als bijv m’n baas me daar in bikini rond zie huppelen terwijl ik op date ga of ‘mugged off’ wordt, maar lijkt me wel een grappige ervaring.

Stel je bent single en wordt gescout om mee te doen aan Love Island UK (de NL versie ken ik niet), zou je meedoen?

• Ja sowieso
  • Misschien
  • Nee, sowieso niet

0 stemmers

Mijn laatste aankoop waren de zebralaarsjes die ik hier had gepast en alweer onderweg zijn naar Zalando.

@Bill ik zou daar alleen naartoe gaan om een documentaire te maken in Louis Theroux-achtige stijl over koopverslavingen of ziekelijke uitgavepatroon van Amerikanen.

1 like

Ik heb gestemd op sowieso maar eigenlijk wil ik helemaal niet op tv maar ik zou wel mee willen doen aan het concept
Alleen dan wil ik dus eigenlijk niet mee doen aan hoe het nu is
 had ik wellicht iets anders moeten stemmen

Ik had me overigens ook opgegeven voor love island NL haha

2 likes

Het concept van Love Island vind ik best leuk, alleen de hele dag in bikini zou ik nooit doen.

1 like

Love mountain!

6 likes

Zou jij meedoen aan het programma intolerance island?

Dat je twee kleine eilandjes hebt waar mensen verblijven die een compleet andere kijk hebben op de samenleving (bijv. erg links versus redelijk rechts) en dat de mensen steeds met elkaar opdrachten moeten voltooien waarmee ze dichter bij elkaar zouden kunnen komen. En daarbij kunnen ze ook nog onderdelen verdienen waarmee ze zelf een brug kunnen bouwen tussen de twee eilanden. Ondertussen wordt er een brug gebouwd en krijgen mensen steeds de mogelijkheid om het eiland en dus het spel te verlaten. In de laatste aflevering wordt er met z’n allen gestemd wie de meest verdraagzame persoon was, de bruggenbouwer en die wint de pot.

• ja
  • nee
  • alleen als presentator / cameraman / visagist / spelletjesbedenker/ psycholoog / locatiescout etc.

0 stemmers

2 likes

Je bent bevallen. Wil je:

• Baargoud
  • Een nieuwe eethoek/bank/keuken

0 stemmers

@FrauHelga

3 likes

Baargoud. Een keuken oid heeft hij ook profijt van, da’s niet de bedoeling.

27 likes

Shit, niet aan gedacht. :joy:

1 like

Maar wel al je poste op dit forum zullen naar boven komen. Denk ik dan. En alles wat je ooit op social media of het verdere world wide web hebt gezet

Lijkt me lachen, als zou ik er denk ik na een aflevering uitliggen omdat ik te saai ben en iedereen haat.

Ik kreeg trouwens een baar kitchenaid, heeft ie ook profijt van, maar good enough for me!

1 like

Ohnee gaat het weer over baargoud. Het goorste woord dat ik heb geleerd in 2020. Niet per se qua betekenis maar het klinkt gewoon zo vies. Ik zie echt gouden armbanden op een hoopje onder het vruchtwater/bloed/stolsels/etc. Janken.

Edit: lol ik zit al in de toekomst blijkbaar. Zei hier ook al gisteren dat ik al 30 ben. Glitch in de matrix?

18 likes

Engelse pushpresent zie ik ook voor me. Allebei gewoon vervelende uitdrukkingen :joy:

1 like

Ik zie liever dat ‘push present’ zoiets is als de ‘past simple’ en ‘present simple’ maar dan bepaalde zinconstrutcties die nogal pushyyy zijn.

12 likes