dat is ook een vies woord zeg.
Ik ben op verschillende geweest en het wisselt altijd een beetje. Vino Kilo vond ik de keer dat ik er was te duur, de gewone vintage kilo sales vind ik altijd wel goed te doen qua prijzen (maar let ook wel altijd goed op het soort dingen die ik pak, bijvoorbeeld geen zware truien want die zijn in verhouding vaak te duur, wel blousejes en luchtige jurken/rokken). Drukte verschilde de keren dat ik geweest ben echt per locatie. Oh en ik ben ook een keer naar een designer-editie geweest, was niet heel spannend maar heb toen wel een Burberry trench gescoord voor weinig
Hoeveel procent van vrouwen tussen 20 en 30 weet van Forum Feminarum af?
- 5
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 35
- 40
- 45
- 50
- 55
- 60
- 65
- 70
- 75
- 80
- 85
- 90
- 95
- 100
0 stemmers
En nogmaals voor het gemiddelde
- 5
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 35
- 40
- 45
- 50
- 55
- 60
- 65
- 70
- 75
- 80
- 85
- 90
- 95
- 100
0 stemmers
Veel minder dan 5% denk ik!
Zit wat in.
Mijn redenering destijds was dat als ik iets nieuws zou krijgen / kopen, het iets moest zijn waar ik echt heel gelukkig van werd. Qua sieraden hou ik van simpel en zilver, goud heb ik (behalve mijn trouwring) niet. En ik heb leuke, simpele sieraden genoeg.
Aan de eethoek ergerde ik me al een tijdje, het was de eethoek die ik 13 jaar geleden had gekocht toen ik nog een huisgenoot had en toen was het al niet 100% mijn smaak. Toen zij elders ging wonen mocht ik de eethoek hebben. In de tussentijd hadden meerdere katten de tafelpoten als krabpaal gebruikt dus hij was ook echt niet mooi meer.
En nu hebben we een prachtige eethoek, zowel mijn man als ik vinden het qua stijl perfect. We genieten er dagelijks van. Ik ben een huismus en (veel) vaker thuis dan mijn man dus ik vind het fijn dat de eethoek helemaal naar mijn zin is.
Op de hoeveelste poging was je zwanger?
1e kind:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- Langer dan een jaar
- Ik heb geen kind
0 stemmers
2e kind:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- Langer dan een jaar
- Heb geen 2e kind
0 stemmers
3e kind:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- Langer dan een jaar
- Heb geen 3e kind
0 stemmers
Anoniem:
- Ik heb meer dan 3 kinderen
- Ik heb geen kinderen en wil ze wel
- Ik heb geen kinderen en wil ze niet
- Ik ben nu bezig met zwanger worden
- Ik ga binnenkort proberen met zwanger worden
- Het is mij nooit gelukt zwanger te worden
- Ik heb kind/kinderen maar heb er spijt van
- Ik wil nog een kind maar het lukt(e) niet
0 stemmers
Edit: ohja vergeten toe te voegen de dames die als verrassing zwanger werden… sorry!
Mijn vader had vroeger een liedje voor mij: nee nee nee, dat wil ik niet, dat zie ik niet, dat hoef ik niet, nee nee niet.
Ik zei (zeg) de hele dag alleen maar nee.
Ik heb geen kinderen en weet eigenlijk niet zeker of ik ze wel wil.
Vroeger heb ik altijd geroepen dat ik ze niet wilde, tijdens mijn relatie begon ik hierop terug te komen en nu ik single ben lijkt het me in alle opzichten makkelijker en beter zonder. Mijn redenen om het wel te doen zijn eigenlijk alleen voor mijn gezin en het doorgeven van mijn achternaam :’) Niet reden genoeg dus.
Jazeker, sterker nog, dat heb ik al gedaan!
Eerste keer na 10 maanden zwanger maar een miskraam gehad. Was heel snel daarna weer zwanger. Ik heb dus 1 kind maar heb gestemd alsof ik 2 kinderen hebt, want dus wel 2x zwanger geweest.
Ik hoop dat je heel gauw een bevallingscadeau mag uitzoeken.
Laatste vraag: anders, namelijk: ik weet niet of ik kinderen wil (ik ben nu 31 en dit is best een groot thema in mijn leven).
Wat is een poging? 1x onbeschermd seks of een periode?
Dat je er echt die maand rond je eisprong voor gaat, mag natuurlijk 1x onbeschermd zijn, meestal doe je het dan vaker maar 1x kan genoeg zijn dat noem je dan meestal rondes. 1 maand = 1 ronde.
Mijn eerste woordje was “Nee”. Ik denk ook mijn laatste
Het enige waar ik echt over struikel is het hobby-gedeelte. Bijna al mijn hobbies zijn gemiddeld duurder dan dat en 3 jaar zonder vind ik wel erg lang dan.
Vind je badderen leuk?
- Ja
- Medium
- Nee
0 stemmers
Als je in bad gaat, was je dan ook je haar?
- Ik ga nooit in bad
- Ja
- Soms
- Nee
- Ik heb geen haar en/of ik was mn haar nooit
0 stemmers
Als je je haar wast, wanneer doe je dat dan?
- Ik was eerst mn haar en ga daarna in bad (geen water in het bad)
- Ik was eerst mn haar en ga daarna in bad zitten (wel al water in bad)
- Ik was mn haar terwijl ik in bad zit
- Ik was mn haar nadat ik in bad ben geweest (nog water in het bad)
- Ik was mn haar nadat ik in bad ben geweest (geen water in het bad)
- Ik was mn haar voor ik in bad ga (aparte douche)
- Ik was mn haar nadat ik in bad ben geweest (aparte douche)
0 stemmers
Hebben je ouders een zomer en een winteropstelling voor de meubels in de woonkamer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je dat zelf ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers