Stel je persoonlijke vraag #13

Mn ouders verplaatsen de eettafel, de banken, de zithoek als het winter wordt.

Dus bijvoorbeeld in de zomer staat de eettafel tegen een muur aan, staan de zitkamer stoelen aan de voorkant van het huis en worden de banken gedraaid naar de openslaande deuren. In de winter staan de zitkamer stoelen voor de openslaande deuren, worden de banken de andere kant opgedraaid en staat de eettafel midden in de ruimte.

Eigenlijk alle boomers die ik ken doen dit.

3 likes

Ik word al moe als ik het lees.

44 likes

Ja Same ook niet mijn ding, maar het is inmiddels die tijd van het jaar van de wissel en alle buren zijn ermee bezig.

Dat weet ik omdat ze nu allemaal bij elkaar naar binnen gaan om de nieuwe opstellingen te bekijken.

19 likes

Waar wonen jouw ouders? Boomerije?

24 likes

Mijn opa en oma deden dit :joy:. In de zomer de bank tegen de radiator, in de winter naar de andere muur

1 like

Waar wacht je nog op, we want the juice

14 likes

Slaap jij met je sieraden om?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ja volstaat niet voor hoe belangrijk badderen in mijn leven is!!!

6 likes

Ik doe ringen af en 1 ketting want 3 kettingen om is te irritant

dilemma:

• houden
  • terugsturen
  • nmsvpe

0 stemmers

Ik heb gestemd dat ik het zou doen, maar eigenlijk alleen maar omdat ik momenteel een tweede studie doe wat enorm veel geld kost en ik al ongeveer zo leef. Heb echt geen geld voor hobby’s of andere dingen die geen eerste levensbehoefte zijn. Dus dan kan er net zo goed een half miljoen worden overgemaakt! Als ik nog werkte en wel geld over had zou het me denk ik niet snel lukken.

2 likes

Wenkbrauwen epileren in het openbaar vervoer:

• Kan prima
  • Kan echt niet
  • Geen mening/NMSMVPE

0 stemmers

Geen idee kan amper zien wat het is eigenlijk

Of het dan ook mooi wordt is een tweede…

Ik denk dat mijn moeder de woonkamer bijna maandelijks anders inricht, ik doe het zelf ook wel af en toe. Maar dit hangt dan verder niet samen met de seizoenen!

Even op de foto tikken!

1 like

Vind ik echt een prestatie

Ik ben ook echt verbaasd. Ik zie een enorme huiskamer voor me. Onze huiskamer was vroeger even groot als mijn studentenkamer nu is, een vierkante meter of 24. Alles stond erin gepropt en het paste allemaal net. Elke dag moest je ook stoelen verschuiven omdat je anders niet aan tafel paste :’)
Ik verander zelf de opstelling wel eens, wat inhoudt dat ik mijn bank of tafel 90 graden draai, maar dat heeft niks met het weer te maken. Eerder met dat ik ‘iets nieuws’ wil en geen nieuwe meubelen kan/wil aanschaffen.
Edit: in de wereld van mijn ouders trouwens ook niet gebruikelijk, echt nog nooit van gehoord, seizoenswisselingen. Misschien wel mijn ex-schoonouders die een serre hadden, volgens mij veranderden ze daar in de zomer/winter wel iets mee. Een stoel in of uit ofzo.

1 like

ik kan denk ik ook maar 1opstelling maken hier… maar we zullen zien in de zomer!

Zou dan echt bang zijn dat de bus over een hobbel rijdt en je jezelf in je oog prikt

5 likes