Haha ja ik zie er de logica ook niet van in. Ik dacht trouwens dat boomers tot in de jaren 60 ofzo was. Maar in dat geval zijn mn ouders geen boomers. Volgens mij namen mijn opa en oma altijd heel nukkig op en zeiden alleen hun achternaam.
Mijn vader is bijna 10 jaar later geboren maar zegt ook altijd als hij met een bedrijf oid belt āHenk de Vries, Amsterdamā
Ben wel benieuwd! Zijn jouw ouders geboren tussen 1945-1955?
- Ja, beide
- Ja, een
- Nee
0 stemmers
Ik was ook altijd voor Logan (als je dan toch moet kiezen) maar sinds een year in the life ben ik voor Jess.
Maar weinig echte babyboomers dus
Echt net niet (1956 en 1958), maar mijn vader zegt dus wel meestal de plaatsnaam bij het bellen naar het een en ander.
Op mān checklist voor mān kraamtijd straks, staat dat ik minimaal 3 āslaapsetsā (dekbedovertrek, hoeslaken, molton) nodig heb. Ik heb geen droger, dus misschien heb ik er nog wel meer nodigā¦
Hoeveel heb jij van alles?
Dekbedovertrek
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6 of meer
0 stemmers
Hoeslaken
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6 of meer
0 stemmers
Molton
- Geen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6 of meer
0 stemmers
Ik hou mezelf altijd voor dat dat gewoon was omdat hij 16 en vervelend was, later als hij nog een paar keer te zien is hij veel beter (vind ik)
En ik wil samen met hem boeken uitzoeken!!!
Wat vinden jullie van kleren passen terwijl je ongesteld bent? Anoniem
- Kan gewoon
- Mwah, alleen op de lichte dagen
- Nee kan echt niet!
0 stemmers
Als ik ongesteld ben heb ik totaal geen behoefte om te shoppen. Dan is mān buik zo dik, dan heeft het toch geen zin.
Haha nou ik heb dus best vaak dat ik mensen van 40+ āuā noem, omdat ze ouder zijn dan ik. En die reageren dan altijd zo van ānou zeg maar jij hoor, ZO OUD BEN IK TOCH NIETā. Is best een moeilijke grens waar je nog ājeā en wanneer āuā.
Tenzij je doet aan free bleeding. Dan stem ik ānee kan echt nietā
Huh, aan deze kwestie heb ik echt nog nooit een gedachte gewijd. Waarom zou dat (echt) niet kunnen?
Misschien vinden sommigen het vies? Geen idee
Maar je laat het toch niet lopen ofzo? Ook als je niet ongesteld bent komt er bijv. afscheiding uit je en evt. kleine hoeveelheden urine. Maar je hebt een onderbroek aan en cup/inlegkruisje/maandverband/whatever. Ik zie dus niet echt in waarom dit dan vies zou zijn. Het lijkt me dat je niet met zoān broek eens uitgebreid over je naakte kruis gaat staan wrijven ofzo.
Even voor de duidelijkheid: het is niet mijn mening en vind ook gewoon dat het normaal is
Haha nee het is geen aanval naar jou toe hoor, ik zit me gewoon even hardop te verbazen en probeer me te verplaatsen in wat mensen hier mogelijk tegen zouden kunnen hebben, want ik begrijp het niet. Maar niks persoonlijks hoor!
Ik had er niks tegen maar na die opsomming van jou ga ik mijn keuzes heroverwegen
Hahaha same, ik ben nu met mn weetikveelhoeveelste rewatch bezig
Eigenlijk is mn nr 1 guycrush van GG Luke!!!
Een man die altijd koffie en donuts paraat heeft met een grote mond maar een klein hartje, ideaal (behalve dat Anna Nardini verhaal omg)
En hij is heet