Stel je persoonlijke vraag #13

Die doen het zeker op het bidet. :joy:

Mijn kat heeft een keer in een wasmand gezeken omdat die wasmand toevallig even op de plek stond waar eerder een kattenbak had gestaan. Gelukkig was de wasmand helemaal leeg en was de onderkant gesloten zodat ik alles zo netjes kon weggooien zonder dat het een grote zeikboel werd. Maar als mens. :upside_down_face:

1 like

Ohja, glaasje voor de zwangerschapstest heb ik zelf ook gedaan. En zo’n soort maatbeker voor Moeders voor Moeders. Ben wat opties vergeten, haha.

Na volleybaltraining gingen we douchen en in de douches zat ook een wastafel en daar gingen we dan inzitten en pissen. Echt wtf, we waren helemaal gek. 1 keer heeft een meisje handstand in de douche gedaan en ging toen plassen. Wel op basisschoolleeftijd, of misschien nog de brugklas. Maar echt WHY. En voor een zwangerschapstest had ik een keer in een plastic bak geplast waar Chinees eten in had gezeten.

2 likes

Ik slaapwandelde als kind en heb toen wel eens in de wasmand geplast :thumbsup: ik denk dat ik dezelfde droom had als jij…

2 likes

Het dier :horse:

1 like
  • Logan
  • Jess
  • Dean

0 stemmers

JESS FOR LIIIIIIIIFFFEEEEEEEEEEE

8 likes

Ik vroeg een keer aan mijn pa waarom hij dat zei. Hij gaf als reactie van dan weten ze zeker dat ze de juiste persoon hebben. Een achternaam en voorletters en geboortedatum lijkt me voldoende pap.

Zijn jullie ouders allemaal babyboomers? Dat is van 1945 tot 1955 lees ik. Dacht dat de meesten hier wel jongere ouders zouden hebben.

1 like

Haha ja ik zie er de logica ook niet van in. Ik dacht trouwens dat boomers tot in de jaren 60 ofzo was. Maar in dat geval zijn mn ouders geen boomers. Volgens mij namen mijn opa en oma altijd heel nukkig op en zeiden alleen hun achternaam.

Mijn vader is bijna 10 jaar later geboren maar zegt ook altijd als hij met een bedrijf oid belt ā€˜Henk de Vries, Amsterdam’ :joy:

1 like

Ben wel benieuwd! Zijn jouw ouders geboren tussen 1945-1955?

• Ja, beide
  • Ja, een
  • Nee

0 stemmers

Ik was ook altijd voor Logan (als je dan toch moet kiezen) maar sinds een year in the life ben ik voor Jess.

3 likes

Maar weinig echte babyboomers dus :stuck_out_tongue:

1 like

Echt net niet (1956 en 1958), maar mijn vader zegt dus wel meestal de plaatsnaam bij het bellen naar het een en ander.

Op m’n checklist voor m’n kraamtijd straks, staat dat ik minimaal 3 ā€˜slaapsets’ (dekbedovertrek, hoeslaken, molton) nodig heb. Ik heb geen droger, dus misschien heb ik er nog wel meer nodig…
Hoeveel heb jij van alles?

Dekbedovertrek

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6 of meer

0 stemmers

Hoeslaken

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6 of meer

0 stemmers

Molton

• Geen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6 of meer

0 stemmers

Ik hou mezelf altijd voor dat dat gewoon was omdat hij 16 en vervelend was, later als hij nog een paar keer te zien is hij veel beter (vind ik)
En ik wil samen met hem boeken uitzoeken!!!

2 likes

Wat vinden jullie van kleren passen terwijl je ongesteld bent? Anoniem

• Kan gewoon
  • Mwah, alleen op de lichte dagen
  • Nee kan echt niet!

0 stemmers

Als ik ongesteld ben heb ik totaal geen behoefte om te shoppen. Dan is m’n buik zo dik, dan heeft het toch geen zin.

9 likes

Haha nou ik heb dus best vaak dat ik mensen van 40+ ā€˜u’ noem, omdat ze ouder zijn dan ik. En die reageren dan altijd zo van ā€˜nou zeg maar jij hoor, ZO OUD BEN IK TOCH NIET’. Is best een moeilijke grens waar je nog ā€˜je’ en wanneer ā€˜u’.

1 like

Tenzij je doet aan free bleeding. Dan stem ik ā€˜nee kan echt niet’

18 likes