Huh, aan deze kwestie heb ik echt nog nooit een gedachte gewijd. Waarom zou dat (echt) niet kunnen?
Misschien vinden sommigen het vies? Geen idee
Maar je laat het toch niet lopen ofzo? Ook als je niet ongesteld bent komt er bijv. afscheiding uit je en evt. kleine hoeveelheden urine. Maar je hebt een onderbroek aan en cup/inlegkruisje/maandverband/whatever. Ik zie dus niet echt in waarom dit dan vies zou zijn. Het lijkt me dat je niet met zoân broek eens uitgebreid over je naakte kruis gaat staan wrijven ofzo.
Even voor de duidelijkheid: het is niet mijn mening en vind ook gewoon dat het normaal is
Haha nee het is geen aanval naar jou toe hoor, ik zit me gewoon even hardop te verbazen en probeer me te verplaatsen in wat mensen hier mogelijk tegen zouden kunnen hebben, want ik begrijp het niet. Maar niks persoonlijks hoor!
Ik had er niks tegen maar na die opsomming van jou ga ik mijn keuzes heroverwegen
Hahaha same, ik ben nu met mn weetikveelhoeveelste rewatch bezig
Eigenlijk is mn nr 1 guycrush van GG Luke!!!
Een man die altijd koffie en donuts paraat heeft met een grote mond maar een klein hartje, ideaal (behalve dat Anna Nardini verhaal omg)
En hij is heet
Ik gun alledrie die gasten een leven zonder Rory tbh.
Nou heb ik weer zin om GG opnieuw te kijken
Ik heb echt geen idee wie dit zijn
In de winkel waar ik werk zeggen mensen soms hun naam + straatâŠ
Ik heb lang geleden eens een bikinibroekje van h&m opgestuurd gekregen waar een lading bloed in zat. Ook echt op dat stukje plastic en er ruim omheen. Vraag me nog altijd af, hoe dan? Alsof je zoiets een uur past? Of iemand heeft gewoon lopen te ouwehoeren idk, wel ranzig.
Hahaha wat is dit, alsof ze bij de apotheek zijn. Ik vind het iig maar gek.
Nee nee nee nee neee neeen neeeeeeee
WHAAT, ook nog eens gevaarlijk. Je hebt wel een klacht ingediend neem ik aan?
Weet ik echt niet meer. Heb wel contact gehad toen maar herinner me alleen nog dat ik hem terug moest sturen
Als jullie het woord âokâ zien, bijvoorbeeld in de zin âok boomerâ, hoe spreek je dat dan uit (in je hoofd of hardop)?
- O. K.
- Ok
- Oké/okee
- Okay (op zân Engels)
- Anders, namelijk
0 stemmers
Haha wow, is er een andere manier om ok te lezen ja? Er gaat echt een wereld voor me open buiten mijn oké-bubbel.
Ik las het altijd gewoon fonetisch, zoân lekkere steenkolen âokâ (âok boomerâ), maar laatst sprak iemand het uit als âokay boomerâ en nu weet ik niet meer wat waarheid is