Stel je persoonlijke vraag #13

Ik dacht echt waar kijk ik hemelsnaam naar. Dacht aan een doorsnede van de huid, toen platgeslagen kak, en toen pas oh brownie.

3 likes

In Amsterdam en Utrecht hebben ze dit echt best goed begrepen, maar in Rotterdam niet en ik vraag me echt af hoe het komt. Heb echt zin om dan te roepen “LINKS GAAN RECHTS STAAN OPBOKKEN”

3 likes

afbeelding

Me, altijd.

Godvertyfuskut waarom is dit de kleinste gif ter wereld

33 likes

Laatste keer dat ik het deed moest ik de hele treinreis bijkomen van dat sprintje, ben dus maar weer aan m’n conditie gaan werken :worried:

2 likes

Rondjes :woman_shrugging:t3:

2 likes

Hahah ik dacht is het nou een brownie of een aardplaat :upside_down_face:

1 like

Wat is de hoogste leeftijd van een man/vrouw waar je seks mee zou hebben. Het gaat wel om een persoon die je heel aantrekkelijk vind!

• 5 jaar ouder
  • 10 jaar ouder
  • 15 jaar ouder
  • 20 jaar ouder
  • 25 jaar ouder
  • 25+ jaar ouder

0 stemmers

Poll is anoniem.

Als ik diegene sowieso al heel aantrekkelijk vind boeit het me niks. Wat is dan het bezwaar, alleen het idee? Idris Elba is 47, Brad Pitt en Keanu Reeves 55. Geen problemen mee hoor. Een relatie is misschien een ander verhaal maar op 1 leuke avond denk ik niet dat je er verder veel van merkt.

28 likes

ik voel zelfs dan toch nog wel een mentale grens als het te dichtbij de leeftijd van mijn ouders komt hoor haha

2 likes

Ja klopt ben ik het deels mee eens ook! Maar mijn vriend was helemaal in shock dat ik (als ik single was) seks zou hebben met een aantrekkelijke man van 50.

Al zou dat wel ook de grens zijn denk ik

Oh haha heb ik geen last van, ik kijk gewoon door hele andere ogen naar mijn ouders en andere oudere mensen. Mijn ouders zijn ook wel echt vrij oud trouwens, scheelt misschien. Het duurt lang voordat ik die grens nader.

1 like

Ik dacht hmm 10 maar toen las ik Idris Elba en toen dacht ik whatever 25+ joe joe

17 likes

Ahhh ja mijn ouders zouden ook wel echt buiten deze poll vallen want die zijn wel meer dan 25 jaar ouder dan ik bedenk ik me nu. Maar misschien is het meer dat ik in het echt nooit mensen tegenkom die ik aantrekkelijk vind die meer dan 20 jaar ouder zijn dan ik?

Ik weet nooit goed waar uit te kiezen omdat ik heel snel vind dat mensen zeggen slag of krullen te hebben als het werkelijk zo slap en stijl haar is als het maar kan. Zo vind 1 vriendin ook dat ze krullen heeft maar het is echt superstijl en ze kneed? En een beetje krul in. Maar ik laat het deze week weer permanent straighten :heart_eyes:. Ik denk 3a/3b MET PLUIS. En mn ouders betalen zelfs mee aan zo’n stijlbehandeling omdat ik geen verjaardagscadeau van ze wil maar alleen maar stijl haar.

4 likes

Ik heb een collega waar ik het wel op zou kunnen, echt een aantrekkelijke man vind ik dat.
Vorige week kwam ik erachter dat 'ie 55 is :upside_down_face: Dus ik vrees dat ik op 25+ zit.

4 likes

Haha nou ik had dus praktisch stijl haar (wel vaak pluizig) als ik het goed borstelde. Bij regen ging het wel in m’n nek wat krullen/golven. Nu doe ik een paar maanden de curly girl method en heb dus zowaar een aantal pijpenkrullen en redelijk golvend haar! Maar als je echt extreem stijl haar hebt zonder enig zicht van slag denk ik niet dat dat gaat lukken

1 like

Ik weetniet hoe ze het om het moment doet want nu draagt ze het vaak in een klein knotje maar ik ben wekenlang met haar op vakantie geweest en ze deed dan vaak schuim in haar haar en dan fohnde ze het op de kop met zo’n opzetstuk met allemaal van die pinnen. Sorry mega onduidelijk maar ik weetniet hoe zo’n fohn heet. Zoiets:
https://www.bol.com/nl/p/carmen-smooth-performance-2300-hd2365-fohn/9200000106184000/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-59855353429-S-642789390677-9200000106184000&gclid=EAIaIQobChMI1sflgfSY5gIVEeR3Ch1AdwgREAQYBCABEgKbWvD_BwE
Alleen dan met meer van die pinnen. Anders droogt het sowieso stijl op.
@crazyplantlady bij mij krult het ook het sterkt in mn nek!

Wat is “langer” samen zijn? Ik geloof niet zo dat 24% die langer samen is niet minder seks heeft. Of vinden zij dat “langer” ook 3 maanden is ofzo? Bij langer denk ik zelf aan 3+ jaar, maar dat is misschien omdat het rond die periode voor mij verandert. Misschien maak ik daar wel een poll over aan.

Nee idd. Ik heb mega stijl en sluik haar, heb echt al heel vaak hopeloos met diffusers en al die ongein in de badkamer gestaan. Ik krijg daar nog niet eens slag van, alleen een rommelige look.

2 likes

Waarom pakken zoveel mensen een hoekje? Die zijn toch helemaal niet zo smeuĂŻg als en brownie hoort te zijn?

8 likes