En Anne’s of Marieke’s huis irriteert me ook mateloos. Bij een stomme e geen ‘s.
https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/438/jan_zn_broer_jan_zijn_broer_jans_broer/
Als ik dit lees dan denk ik toch dat het wel mag of lees ik verkeerd? Ik zeg in ieder geval nooit spontaan “mijn vaders” of iets soortgelijks maar ik ben wel Belg dus dat scheelt waarschijnlijk ook.
Ahh ja ik kwam dit plaatje tegen maar er zijn er natuurlijk nog veel meer!
Ik vind het echt fijn dat jij je hier ook zo over opwindt. Toevallig postte ik van de week ook al op het forum dat ik GG zat te kijken terwijl ik me kapot erger aan bijna alle personages, en toch blijf ik kijken…
Ik heb de serie jaren geleden eens gekeken en er is niet veel van blijven hangen (behalve die lul van een Logan - ik snap niet dat hij hier verdomme een kwart van de stemmen krijgt?!), maar nu ik het opnieuw kijk is er ZO. VEEL. ergernis. En dan ben ik nog niet eens op het punt gekomen dat Logan een rol gaat spelen. Nu al zin in die eindeloze ergernissen.
Hoe schrijf je de puntjes op de lange ij?
- Gewoon twee losse puntjes
- Niet
- Een streepje boven beide letters
- Anders, namelijk
0 stemmers
Elke woensdag staat er de hele dag een fucking draaiorgel rond m’n huis en ik droom ervan om dat ding in de fik te zetten.
Mijn grootste droom is om een draaiorgel een ravijn in te duwen.
en iedereen tackelen die dit niet doet gvrrrrdmmee
Ik weiger te bewegen op dingen die voor mij bewegen. Ook op Schiphol, sta gerust een half uur stil op die banden. Als ik wil lopen dan ga ik wel met de gewone trap of loop op de grond
Ik dacht echt waar kijk ik hemelsnaam naar. Dacht aan een doorsnede van de huid, toen platgeslagen kak, en toen pas oh brownie.
In Amsterdam en Utrecht hebben ze dit echt best goed begrepen, maar in Rotterdam niet en ik vraag me echt af hoe het komt. Heb echt zin om dan te roepen “LINKS GAAN RECHTS STAAN OPBOKKEN”
Me, altijd.
Godvertyfuskut waarom is dit de kleinste gif ter wereld
Zelfs als je in zoomt, kun je er nog geen wijs uit.
Laatste keer dat ik het deed moest ik de hele treinreis bijkomen van dat sprintje, ben dus maar weer aan m’n conditie gaan werken
Rondjes
Hahah ik dacht is het nou een brownie of een aardplaat
Wat is de hoogste leeftijd van een man/vrouw waar je seks mee zou hebben. Het gaat wel om een persoon die je heel aantrekkelijk vind!
- 5 jaar ouder
- 10 jaar ouder
- 15 jaar ouder
- 20 jaar ouder
- 25 jaar ouder
- 25+ jaar ouder
0 stemmers
Poll is anoniem.
Als ik diegene sowieso al heel aantrekkelijk vind boeit het me niks. Wat is dan het bezwaar, alleen het idee? Idris Elba is 47, Brad Pitt en Keanu Reeves 55. Geen problemen mee hoor. Een relatie is misschien een ander verhaal maar op 1 leuke avond denk ik niet dat je er verder veel van merkt.
ik voel zelfs dan toch nog wel een mentale grens als het te dichtbij de leeftijd van mijn ouders komt hoor haha
Ja klopt ben ik het deels mee eens ook! Maar mijn vriend was helemaal in shock dat ik (als ik single was) seks zou hebben met een aantrekkelijke man van 50.
Al zou dat wel ook de grens zijn denk ik