Stel je persoonlijke vraag #13

Oh haha heb ik geen last van, ik kijk gewoon door hele andere ogen naar mijn ouders en andere oudere mensen. Mijn ouders zijn ook wel echt vrij oud trouwens, scheelt misschien. Het duurt lang voordat ik die grens nader.

1 like

Ik dacht hmm 10 maar toen las ik Idris Elba en toen dacht ik whatever 25+ joe joe

17 likes

Ahhh ja mijn ouders zouden ook wel echt buiten deze poll vallen want die zijn wel meer dan 25 jaar ouder dan ik bedenk ik me nu. Maar misschien is het meer dat ik in het echt nooit mensen tegenkom die ik aantrekkelijk vind die meer dan 20 jaar ouder zijn dan ik?

Ik weet nooit goed waar uit te kiezen omdat ik heel snel vind dat mensen zeggen slag of krullen te hebben als het werkelijk zo slap en stijl haar is als het maar kan. Zo vind 1 vriendin ook dat ze krullen heeft maar het is echt superstijl en ze kneed? En een beetje krul in. Maar ik laat het deze week weer permanent straighten :heart_eyes:. Ik denk 3a/3b MET PLUIS. En mn ouders betalen zelfs mee aan zo’n stijlbehandeling omdat ik geen verjaardagscadeau van ze wil maar alleen maar stijl haar.

4 likes

Ik heb een collega waar ik het wel op zou kunnen, echt een aantrekkelijke man vind ik dat.
Vorige week kwam ik erachter dat 'ie 55 is :upside_down_face: Dus ik vrees dat ik op 25+ zit.

4 likes

Haha nou ik had dus praktisch stijl haar (wel vaak pluizig) als ik het goed borstelde. Bij regen ging het wel in m’n nek wat krullen/golven. Nu doe ik een paar maanden de curly girl method en heb dus zowaar een aantal pijpenkrullen en redelijk golvend haar! Maar als je echt extreem stijl haar hebt zonder enig zicht van slag denk ik niet dat dat gaat lukken

1 like

Ik weetniet hoe ze het om het moment doet want nu draagt ze het vaak in een klein knotje maar ik ben wekenlang met haar op vakantie geweest en ze deed dan vaak schuim in haar haar en dan fohnde ze het op de kop met zo’n opzetstuk met allemaal van die pinnen. Sorry mega onduidelijk maar ik weetniet hoe zo’n fohn heet. Zoiets:
https://www.bol.com/nl/p/carmen-smooth-performance-2300-hd2365-fohn/9200000106184000/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-59855353429-S-642789390677-9200000106184000&gclid=EAIaIQobChMI1sflgfSY5gIVEeR3Ch1AdwgREAQYBCABEgKbWvD_BwE
Alleen dan met meer van die pinnen. Anders droogt het sowieso stijl op.
@crazyplantlady bij mij krult het ook het sterkt in mn nek!

Wat is “langer” samen zijn? Ik geloof niet zo dat 24% die langer samen is niet minder seks heeft. Of vinden zij dat “langer” ook 3 maanden is ofzo? Bij langer denk ik zelf aan 3+ jaar, maar dat is misschien omdat het rond die periode voor mij verandert. Misschien maak ik daar wel een poll over aan.

Nee idd. Ik heb mega stijl en sluik haar, heb echt al heel vaak hopeloos met diffusers en al die ongein in de badkamer gestaan. Ik krijg daar nog niet eens slag van, alleen een rommelige look.

2 likes

Waarom pakken zoveel mensen een hoekje? Die zijn toch helemaal niet zo smeuĂŻg als en brownie hoort te zijn?

8 likes

Inderdaad. Bij mij zakken zelfs binnen een uur krultang-krullen eruit.

1 like

Dan heb je én de crunch/bite én een stuk smeuïg.

18 likes

Even een poll over een fenoneem waar ik me altijd over verbaas.
Als je de zin ‘ik heb dat van men vriendin gekregen’ leest, hoe hoor je ‘men’ dan in je hoofd?

• Mijn
  • M’n
  • MĂšn
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Ik lees dit op het forum ook wel eens en ik hoor dit dus in m’n hoofd ook echt als mùn, klinkt zo raar. Snap niet waarom mensen niet m’n of mijn typen.

2 likes

Mun

12 likes

Of zoals mijn beste vriendin: heb ik van me vriendin gekregen.

2 likes

Welk type Sinterklaasgedichten schrijf jij?

• Ik vier geen Sinterklaas
  • Ik schrijf geen gedichten
  • Ik laat iemand anders ze schrijven
  • Sint zat te denken, wat hij jou toch eens zou schenken

• Kort en bondig, maar wel goed
  • Hele lang ~intellectuele~ gedichten van 3 pagina’s met woorden als polarisatie en paradigmaverschuiving
  • Een gedicht dat nergens over gaat
  • Een lief en positief gedicht over de ontvanger
  • Een gedicht waarbij de ontvanger flink wordt afgebrand (“hilarisch”)
  • Alleen in het Nederlands
  • Ook in andere talen
  • Ik ben een rijm-natuurtalent
  • Micks rijmwoordenboek is mijn reddende engel
  • Iets wat hier niet bij staat, namelijk:

0 stemmers

Naar aanleiding van dit belachelijke “hilarische” artikel (dit moet toch nep zijn?)

Ik vier nu geen sinterklaas, maar ging wel altijd los op de gedichten.
Eerste prioriteit was om de ontvanger wel even aan te pakken over iets het afgelopen jaar (alhoewel niet afbranden trouwens, het was nooit naar bedoeld en we deden het onderling, maar een beetje spotten moest wel). Ik schreef wel lange gedichten. Niet altijd intellectueel, maar voor mijn intellectuele vader vaak wel. Mijn topstuk is nog steeds een gedicht dat ik had geschreven omdat mijn toenmalige vriendje de irritante gewoonte had opgepikt op willekeurige momenten ‘penis’ te zeggen.

2 likes

Ik brand een beetje af maar sluit gezellig af, iig bij familie. Heb ooit in een huis gewoond waar iedereen echt keihard was maar zo grappig dat ik daar ook altijd enorm van genoot. Hebben 't toen ook wel eens in het Engels moeten doen vanwege internationals maar ging verbazingwekkend goed.

Ik doe wel altijd echt mijn best want mijn familie is heel creatief en handig (maken ook surprises) en ik alleen dat eerste dus mijn surprises hebben vaak een hoog ‘nailed it’ gehalte. Cadeautje en gedicht krijgen dus echt (extreem) veel aandacht.

En ik heb dit jaar mijn lieve vadertje die vrij slecht in zijn vel zit dus houd het lief en positief met een paar kleine grapjes.

Maar dat is toch hartstikke fout?

Haha oké fair enough, ik spreek het soms ook zo plat uit. Maa mijn vriendin schrijft het wel echt zo! Kan ik echt niet tegen :joy: