Ik heb bijna geen andere schoenen meer oeps
Mijn telefoon zit nu echt in zijn laatste levensfase. De vraag der vragen, ga ik voor een nieuwe (+abonnement) of een refurbished. Het gaat om een iPhone trouwens.
Edit: en waarom zou je voor de een of de ander gaan?
- Nieuwe iPhone
- Refurbished iPhone
0 stemmers
Altijd koude voeten, nooit genoeg sokken
Als het milieu geen rol speelde zou ik het zo heerlijk vinden om elke dag een nieuw paar sokken aan te trekken.
@grace @Chuckie @babushkababy @Dombo
Vergeten bij te zeggen of jullie willen zeggen waarom. Hebben jullie ervaring met een refurbished iPhone? Ik niet namelijk en ik zou graag meer ervaringen horen!
Dit is wel inclusief weessokken.
Ik heb ooit een refurbished iPhone 4S gehad en die ging echt prima lang mee, functioneerde voor mijn gevoel in elk geval gewoon als een nieuwe. En later nog een refurbished android gehad, was ook echt prima. Meestal zit er ook gewoon garantie op
Ik heb niet specifiek ervaring met refurbished, maar ik heb al twee jaar een gebruikte iphone 5 en dat is nog prima. Ik koos ook vooral die optie omdat ik zelf liever iets meer circulair wil denken dan meteen iets nieuws te kopen en het scheelt ook geld.
Hetzelfde als @grace eigenlijk! Ik vind dat er al genoeg spullen op de wereld zijn dus nog meer nieuwe telefoons zijn niet per se nodig, en refurbished telefoons doen altijd prima hun werk. En het scheelt een smak geld!
Volgens mij is dit sowieso een issue bij iPads of ze nou nieuw of refurbished zijn.
Ik heb ook goede ervaring met refurbished! Zag er helemaal nieuw uit en mijn iphone ging een aantal jaar mee + het is wat minder overpriced
en @babushkababy Ja ik wil ook niet de nieuwste, ik vind de prijzen al belachelijk en ga zeker weten niet voor de 11 of op welk nummer ze nu ook zitten. Daarnaast vind ik het inderdaad ook beter om een ‘oude’ te kopen die het nog prima doet en daarmee, al is het klein, duurzamer te zijn.
Ideaal voor als het vriest met dikke sokken en het gesneeuwd heeft. Sindsdien niet meer op mijn bek gegaan Verder draag ik ze trouwens niet
Jouw favoriete panty’s bevat hoeveel denier?
- Ultra transparant 8 t/m 12 denier
- Transparant 15 t/m 20 denier
- Semi- transparant 30 t/m 40 denier
- Opaque 60 t/m 100 denier
- Ik draag geen panty’s
0 stemmers
Ik heb dit artikel gebruikt maar zie op andere sites dat er verschillende indelingen zijn.
Zwart 20 en zwart 40.
Rond deze tijd draag ik altijd 60 t/m 100 denier, anders 15 t/m 20 denier
Wat zeg jij?
- Vaatwasser
- Afwasmachine
0 stemmers
Ik wissel het af
Vaatwas.
Ik zeg altijd afwasmachine want ik vind vaatwasser een kutwoord. Slaat echt helemaal nergens op maarja. Had iig wel verwacht dat de meerderheid vaatwasser zou stemmen.