Stel je persoonlijke vraag #13

Wie is er netter als het om het huishouden gaat? Je partner/huisgenoten of jij

• Ik
  • Mijn partner
  • Mijn huisgenoot/huisgenoten

0 stemmers

Op de 2e date ging ie al stofzuigen bij mij omdat hij het netter wilde.

Mijn huisgenoot studeert voor ingenieur, maar op de 1 of andere manier heeft hij totaal geen inzicht als het gaat om de vaatwas vullen :joy:. Ik blijf me daarover verbazen. Verder ben ik netter, maar dat is grotendeels doordat hij dingen vaak maar half doet (zijn was opruimen, maar het wasrek vergeten weg te doen; de vaatwas legen, maar de kasten vergeten te sluiten; dat soort dingen).

1 like

Haha nou ik moet zeggen dat mn huis er schandalig goor uitzag. Ik had ook moeten opruimen. Ik ben alleen een fan van persoonlijke hygiene en schone was. De rest laat ik te snel verslorderen. Want ik haat het zo erg. Bij hem is zn was juist weer een zooi en hij vouwt het niet netjes op. We zijn een kutcombinatie daarin. Maar mochten we ooit gaan samenwonen dan doe ik de was, en hij mag de rest doen. Oja en ik wil ook gerust altijd koken en boodschappen doen.

1 like

Ik droog bestek en sommige pannen wel, maar borden laat ik in een afdruiprek staan. En sommige pannen drogen niet zo makkelijk als andere die laat ik ook drogen

Allebei even netjes. We hebben geen consistent ritme in opruimen/schoonmaken, maar wisselen elkaar toevallig vaak af in ‘schoonmaakbuien’. Dus wanneer ik bijvoorbeeld op woensdag deel 1 van het huishouden doe, komt het vaak zo uit dat hij een paar dagen erna deel 2 doet. Of we doen het in één dag samen waarbij we de taken verdelen.

1 like

Wie kan er beter koken?

• Ik
  • Mijn partner
  • Ongeveer gelijk
  • We zijn beide een ramp in de keuken

0 stemmers

Ik haat kerst maar ik heb ooit asics gekocht ‘christmas pack edition’ dus de binnenvoering is kerstig. Gelukkig is het de binnenkant :fu:

2 likes

Ik wilde nooit afwassen omdat ik héél slecht ga op vieze handen. Dan maar afdrogen :joy:

3 likes

Mijn partner kan op zich wel lekker koken, maar het duurt altijd zooo lang, hij moet per se een recept hebben en zelf precies de juiste boodschappen hebben gedaan (dus kan niet improviseren met wat we in huis hebben). Ik kook dus liever zelf.

1 like

Gisteren voor het eerst in 2 weken de trap. Collega’s gingen wel met de lift. Maar ik heb wel voorgenomen dat het mijn nieuwe gewoonte wordt om dat minstens 1x per dag te doen. Helpt wel dat je vaak tot st juttemis kan wachten op de lift, dus trap is vaak sneller.

1 like

Bij BF denk ik eerst aan

• Best Friend
  • BoyFriend
  • Black Friday
  • Anders

0 stemmers

En de 4e verdieping (mensen vonden het toen altijd raar dat ik de trap nam)

• Lift
  • Trap
  • Als er een glijbaan was zou ik wel de glijbaan naar beneden nemen

0 stemmers

• Ik heb de film ‘de lift’ gezien
    • Ik heb Aerosmith - Love In An Elevator wel eens geluisterd.
    • Ik ben wel eens bijna op mijn bek gegaan bij zo’n loopband op schiphol waar je ‘mind your step’ hoort.
    • Ik heb ook altijd het gevoel dat de roltrap nog ‘rolt’ terwijl die stilstaat als ik erover heen loop.

0 stemmers

1 like

In mijn appartementencomplex is er maar 1 verdieping omhoog. Ik neem nooit de trap :thumbsup:

1 like

Ja in New York en Londen in de metro waren echt een paar pittig steil. (Stijl?!)

Nee, maar wel een keer gevallen op de roltrap dus daarom vind ik het nu vaak een beetje eng.

2 likes

Zag jij het vroeger als tiener ook wel zitten om VJ op TMF te worden?

• Ja het leek mij wel leuk lekker beroemdheden ontmoeten etc
  • Nee
  • Nooit over nagedacht

0 stemmers

Tmf voor de muziek, mtv voor de andere programma’s.

1 like

wij hadden alleen 1 2 en 3. en tv gelderland

2 likes

Ik vind de trap oplopen helemaal prima maar af is een ander verhaal, vooral als je een super hoge trap af moet zoals op stations of grote gebouwen (I/O gebouw van de HAN Nijmegen anyone?). Dan is het soms te druk om bij de leuning te komen en ik ben dan zo bang dat ik misstap en gewoon naar beneden donder of dat iemand per ongeluk tegen me aan loopt ofzo.

1 like