Omg dit had ik kunnen zijn bij mijn roltrapactie van laatst.
Had echt lelijk kunnen vallen man
Als ik aan een eng verhaal van een roltrap denk, zie ik altijd het vreselijke filmpje voor me dat een kind in een soort gat valt net na de roltrap en een ouder het eruit probeert te trekken maar het niet lukt.
Van welke BV’er verwacht je dat die persoon toch die 5 cent terug wil hebben als het gaat over een aankoop op een digitale marktplaats die eindigt op .95?
Tmf, want die vond iedereen in de klas het tofste. Ik vond zelf niet zo veel aan die muziekzenders, maar je moet je image als 11-jarige foch hoog houden. Heb echt mijn best gedaan om tmf te leren kijken en liedjes te kennen. Ook echt met opbouwschema, elke dag iets langer totdat ik het niet meer zo erg vond. Haha wat is peer pressure ook eigenlijk naar en krachtig iets.
Inline skates. Veel geld voor betaald, zijn ook prima dingen. Maar ik durf het niet echt meer en ze staan na twee keer proberen bij mn ouders in een kast te verstoffen. En alsnog heb ik soms in mn achterhoofd “ik ga deze zomer echt skaten!!!” Nou denk niet dat het ooit nog gaat gebeuren