Bij BF denk ik eerst aan…
- Best Friend
- BoyFriend
- Black Friday
- Anders…
0 stemmers
Bij BF denk ik eerst aan…
0 stemmers
En de 4e verdieping (mensen vonden het toen altijd raar dat ik de trap nam)
0 stemmers
0 stemmers
In mijn appartementencomplex is er maar 1 verdieping omhoog. Ik neem nooit de trap
Ja in New York en Londen in de metro waren echt een paar pittig steil. (Stijl?!)
Nee, maar wel een keer gevallen op de roltrap dus daarom vind ik het nu vaak een beetje eng.
Zag jij het vroeger als tiener ook wel zitten om VJ op TMF te worden?
0 stemmers
Tmf voor de muziek, mtv voor de andere programma’s.
wij hadden alleen 1 2 en 3. en tv gelderland
Ik vind de trap oplopen helemaal prima maar af is een ander verhaal, vooral als je een super hoge trap af moet zoals op stations of grote gebouwen (I/O gebouw van de HAN Nijmegen anyone?). Dan is het soms te druk om bij de leuning te komen en ik ben dan zo bang dat ik misstap en gewoon naar beneden donder of dat iemand per ongeluk tegen me aan loopt ofzo.
De Lift was de eerste horrorfilm die ik ooit zag (ik was iets van 11 jaar oud). Nog steeds een trauma aan die scène dat die lift omhoog/omlaag ging terwijl iemands hoofd tussen de deuren zat
Deze winter draag ik
0 stemmers
Wel vastgezeten in een lift op Schiphol. Sindsdien pak ik daar altijd de trap, straks mis je je vlucht uit luiheid :’)
Je kan er maar 1 kiezen Maar ik wil iedereen behalve elton john.
Ik heb weinig met zijn muziek.
Ik werk op de 5e verdieping. Meestal neem ik de lift maar als ik collega’s zie waar ik geen zin in heb dan pak ik de trap.
Ja die in de Maastunnel in Rotterdam. Eng houten ding
Omg dit had ik kunnen zijn bij mijn roltrapactie van laatst.
Had echt lelijk kunnen vallen man
Als ik aan een eng verhaal van een roltrap denk, zie ik altijd het vreselijke filmpje voor me dat een kind in een soort gat valt net na de roltrap en een ouder het eruit probeert te trekken maar het niet lukt.
Ik dacht eerst dat het leuk zou zijn, want je kan zoveel mensen blij maken met je films/muziek/kunst, maar er zitten ook nadelen aan vast
Ik dacht aan een spannend avontuurtje in een lift --> Lenny. Maar toen dacht ik van nee ik hoop dat diegene dan wil zingen --> Alicia Keys.