Stel je persoonlijke vraag #13

Ik wil met gertjuh ook wel een tijdje vaszitten in de lift.

3 likes

Ik denk vooral: waarom maakt die persoon, of jij dus, de prijs niet gewoon 20?

13 likes

Ik kwam erachter dat de mijne ouder zijn dan mijn nieuwe collega. Toen voelde ik me wel echt even heel oud :sob:

4 likes

Een wiskunde A pakket bij LOI. Kwam iedere maand binnen en nooit een seconde naar gekeken :sob:

3 likes

Van welke BV’er verwacht je dat die persoon toch die 5 cent terug wil hebben als het gaat over een aankoop op een digitale marktplaats die eindigt op .95?

• Gertje
  • Geubels

0 stemmers

1 like

Een onderbroek en een t-shirt.

Tmf, want die vond iedereen in de klas het tofste. Ik vond zelf niet zo veel aan die muziekzenders, maar je moet je image als 11-jarige foch hoog houden. Heb echt mijn best gedaan om tmf te leren kijken en liedjes te kennen. Ook echt met opbouwschema, elke dag iets langer totdat ik het niet meer zo erg vond. Haha wat is peer pressure ook eigenlijk naar en krachtig iets.

8 likes

Inline skates. Veel geld voor betaald, zijn ook prima dingen. Maar ik durf het niet echt meer en ze staan na twee keer proberen bij mn ouders in een kast te verstoffen. En alsnog heb ik soms in mn achterhoofd “ik ga deze zomer echt skaten!!!” Nou denk niet dat het ooit nog gaat gebeuren

1 like
6 likes

afbeelding
Kom jij wel eens zulke steentjes tegen?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee, let er nooit op

0 stemmers

Zo ja, stop je dan om te lezen wat er op staat?

• Ja
  • Nee
  • Nee, dat vind ik ongemakkelijk/durf ik niet in een drukke straat
  • Ik heb ze nog nooit gezien

0 stemmers

Misschien wel leuk voor wie ze niet kent, een link met wat het is en alle stenen in Nederland:

10 likes

Tweede vraag: soms. Als ik tijd heb/er zin in heb.

Spreken jullie Tetris uit als Teetris?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waar laat jij je sleutels thuis?

• Sleutelrekje
  • Mandje
  • In het slot aan de binnenkant
  • Op een andere vaste plek
  • In een tas/jaszak
  • Ik heb geen vaste plek

0 stemmers

Ik leg mijn sleutels altijd boven op de koelkast. Heb daar een bakje waar ik ook wat andere belangrijke knommels in heb liggen

Niet de uitvinder maar degene die het concept kocht

Mandje dus

Knommels? Wasda?

2 likes

In het slot. Omdat als je dan haast hebt je snel de deur open krijgt. Alsin haast denk aan brand e.d.

1 like

Ik heb echt onwijs last van die losse L op de tweede regel in deze kop. Hoe zit dat bij jullie?

• AARRGGHHH!!
  • Ja, welke stagiair heeft dat niet gecheckt?
  • Nah, niet zo piepen.
  • Wat doe jij op de Telegraaf?!
  • Boeit me niet.

0 stemmers