Die optie staat er tussen
Ohw haha alledaagse dingen… agenda, koptelefoon, pasje voor de vuilnis weg te gooien etc.
O ja sorry hoor.
Ik dacht laat ik eens uitleg geven. Maar is blijkbaar niet de bedoeling.
Haha ja en dan heb je iets te veel haast en trek je de deur achter je dicht zonder de sleutel uit het slot te halen, is mij van de zomer gebeurd. Thank god stond er nog een raam open en heb ik bij mezelf kunnen inbreken haha.
L
ekker
L
ellijk.
AARRRRGHHHH!
Aha! Grappig woord
Zal wel Limburgs zijn? Heb wel vaker dat ik denk Nederlands te spreken en niemand het woord kent
Als je naar je buik kijkt, kun je dan je hartslag zien?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
heb jij dit jaar een adventskalender voor jezelf?
- ja
- nee
0 stemmers
zo ja, wat voor één? meerdere opties mogelijk
ik heb een kalender met:
- chocolade
- beautyproducten
- thee
- kleding
- eten (anders dan chocolade)
- koffie
- wijn/bier/gin/ander alcoholisch iets
- speelgoed (bijv lego of playmobil)
- iets voor in huis (bijv ikea)
- sieraden (bijv myjewellery)
- gadgets
- krasloten (bijv decemberkalender)
- iets anders wat er niet bij staat en dat ga ik je vertellen
0 stemmers
kan jij je beheersen om iedere dag een vakje open te maken of gaat alles op dag één al open?
- ik kan mij prima beheersen en doe netjes elke dag een vakje
- hoe bedoel je beheersen? ik heb alles al opengemaakt
0 stemmers
De IKEA kalender is gewoon chocolade toch? Tis alleen chocolade en 2 cadeaukaarten, geen producten voor in huis.
Nou ik ben eigenlijk gewoon zo fucking chaotisch dat ik heel dat ding vergeet, om vervolgens 5 chocolaatjes achter elkaar naar binnen te proppen en hem daarna weer een paar dagen vergeet
Ja dat is wel naar!
Maar dat heb ik bij deze deur gelukkig niet. Valt niet in het slot als hij dicht gaat.
Ik ga nooit via de voordeur naar buiten, die heeft dat wel.
En ik heb een cilinder waarbij er via de andere kant ook een sleutel in kan. Dus via familie kom ik ook binnen. Wel extra moeite helaas.
Ik ben gewoon een dag te laat met mijn thee adventkalender
Ja, maar alleen sinds / tijdens mijn zwangerschap, daarvoor nooit.
M’n moeder heeft 24 cadeautjes voor me gekocht en als een adventkalender ingepakt. Geen flauw idee wat er allemaal in zit haha.
oh dat wist ik niet kan de poll helaas niet meer aanpassen!
Aaaahh wat lief van je moeder!!
Ik heb een adventskalender gekregen, maar ik hoef hem niet klinkt nu vet ondankbaar, maar het zijn allemaal beautyproducten van SPA (action) die ik niet erg fijn vind.
Ik heb echt het idee dat ik pas sinds dit jaar overal adventSkalender met een s ertussen zie, en ik vind het zo raar staan. Wat zeg jij?
- adventkalender
- adventskalender
0 stemmers