He jakkes nu ben ik verdrietig om m’n overleden grootvaders en verloren tradities.
Als je een chocoladeletter (of andere vorm van eten) voor je partner / huisgenoot koopt en diegene eet dat in 1 dag op en begint dan ongevraagd aan die van jou, vind je dat dan kut?
- Ja blijf van mijn eten af
- Nee wij delen alles
- Niet zo chill maar ik zeg er niks van
0 stemmers
Naar aanleiding van mijn vriend die zegt ‘het is toch ónze chocola?!’ Nee maat, mijn letter is mijn letter dan had je maar zuiniger moeten zijn met die van jou. En zeker als je het niet vraagt.
Huh nee man. Niet aan me letter kome
Ik ben al twee weken lang langzaam de letter van mijn vriend aan het eten
Hahaha godver ik las deze poll voor aan m’n vriend en z’n reactie was ‘als het een slimme partner is hoeft ze het helemaal niet door te hebben’. Ik doorvragen, heeft hij laatst gewoon stiekem een stukje van m’n chocoladeletter opgegeten
Aaah klinkt ook heel magisch.
Dat met die christmas crackers doen wij ook altijd. Al jarenlang. Zo leuk!
Valt me van hem tegen dat ie niet naar De Kwakel gaat. :’)
Chocola zou ik sowieso kut vinden, want mijn man zegt altijd dat ie dat niet zo lekker vindt. Dus dan mag ie zeker niet meer dan de helft eten. En eigenlijk zou ik al het andere eten ook kut vinden.
Ik betaal vaak op de eerste date omdat ik anders snel het gevoel heb dat er iets van me terug verwacht wordt (want iemand heeft wel 10e op me gespendeerd huhuhu) en dat probeer ik zo te voorkomen. Als het heel kut is split ik. Laatste date die ik had liet ik die man wel betalen want ik dacht komt wel goed de volgende keer maar toen werd ik uitgekafferd omdat ik geen seks met m wilde en hij wel ‘geld en tijd’ aan me verspild had dus volgende date betaal ik gewoon zelf weer. Als ik ooit nog ga daten want vond t helemaal kut en ben nu wel even klaar weer.
Ik heb mezelf aangeleerd ze op tafel te leggen. Maar soms doe ik dat dus niet, vooral als ik snel ff de deur open heb gedaan voor bezorger ofzo, en dan ben ik ze dus altijd kwijt. Kan ze dan in een kast hebben gelegd, op de koelkast, op m’n bed, op de bank. Zoveel mogelijkheden. Vooral irritant als je sochtends denkt “snel deur uit, ff sleutels van tafel pakken” en ze daar dan niet liggen… maar waar wel.
Het kledingstuk wat ik het langst in mn bezit heb en nog steeds draag is een basic zwart tshirtje heb ik 9 jaar inmiddels, weet nog goed dat ik het kocht haha!
En schoenen zijn uggs, die heb ik al zooo lang, maar draag ze tegenwoordig alleen als t echt koud is, dus 3 dagen per winter ofzo.
Meestal begint iemand met een kledingstuk uittrekken bij de ander. En dan trek ik nog een deel van m’n kleding zelf uit en voelt dat altijd een beetje stom. Zo van “die beha mag op zich ook wel uit hoor, doe hem zelf wel uit”.
Elkaar als het zo begint, maar vaak genoeg ben je beiden al bijna naakt als in ‘we gaan slapen’
Ik bied altijd aan om te betalen op een eerste date, maar de mannen zeggen eigenlijk altijd dat ze willen betalen dus ja prima. Dus het is niet dat ik ervan uit ga en ze daarom laat betalen maar zo gebeurt het eigenlijk wel altijd
Hahaha ja vooral bij sokken, want die doe je niet echt uit bij een ander
Ja, dit had ik precies zo. Heb inmiddels een vriend, maar alsnog betaal ik vaak voor drank als ik met mannen wat ga drinken.
De eerste date met mijn huidige vriend heb ik ook betaald (en hij heeft de taxi diezelfde avond betaalt naar mijn huis haha)
Mijn vriend deed wel mijn bh uit en ik zijn broek denk ik?
Mijn oudste leren jas en schoenen (dr. martens) zijn allebei 18 jaar oud. Ik heb sowieso minstens 6 paar schoenen die 8+ jaar zijn en twee andere jassen van 10 jaar. En verder tassen van 6+ jaar.
Ik heb mijn docs denk ik sinds m’n 13e dus die zijn nu 9 jaar oud en ik heb ook nog wel wat kledingstukken van toen ik een jaar of 15 was, maar van voor die tijd echt niet meer want andere maten en ook wel behoorlijk andere smaak Verwacht wel dat ik een hoop kledingstukken die ik nu heb nog heel lang ga blijven dragen
Wow echt?? Ik had een paar docs al 5 jaar maar die waren toen toch echt te versleten om nog op te lopen.