Ik draag mijn horloge elke dag. Ben er zo aan gewend, mis hem echt als ik hem niet om zou hebben haha
Ik heb wel horloges maar draag ze niet, altijd fitbit. Laatst nog het gouden horloge van oma ingeleverd om iets anders mee te halen (mocht van pap, was zijn moeder XD)
Anders, ik geef mijn gekregen chocoladeletters weg. Anders ligt het er een jaar later nog.
Dit doet me denken aan die keer dat een vriendin zomaar mijn Donald Duck uit het plastic haalde en dat ik dat echt belachelijk vond terwijl zij zoiets had van: stel je niet aan.
Kan je ongevraagd het tijdschrift/vrolijke weekblad van iemand anders uit het plastic halen?
- Ja
- Nee
- Hangt ervan af en zo want…
0 stemmers
Dat mocht ik van mijn moeder met haar weekbladen vroeger ook nooit doen . Mij zou het nu echt niet uitmaken geloof ik.
Nee zeker niet. Vind ik vergelijkbaar met het eerste hapje van een bord van een ander pakken. Kan ook echt niet.
Dat zou me echt een worst wezen als iemand mn tijdschrift uit het plastic haalt. Het blad wordt er niet anders om.
Heb jij een abonnement op een tijdschrift?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij wel eens een abonnement op een tijdschrift genomen alleen vanwege het welkomscadeau?
- ja
- nee
0 stemmers
Vond jij ‘Dare to be different’ ook een stompzinnig motto van ELLEGIRL?
- Geen mening
- ja, want zo AnDeRS was het niet gezien het om trends ging
- Nee ik vond het wel logisch. Ze waren meer ‘fashion forward’ ten opzichte van de kledingkeuze van de gemiddeld Nederlandse jonge mijt.
- Anders…
0 stemmers
Ben jij toen vergeten om het abonnement op tijd stop te zetten?
- ja
- nee
- ik ben nog steeds lid
0 stemmers
Toevallig deze week een abo op linda meiden afgesloten omdat ik die koptelefoon wilde. Ik heb de linda meiden echt nog nooit gelezen.
Heb jij een abonnement op de Tina of Fancy gehad?
- Ja op beide
- Alleen op de Fancy
- Alleen op de Tina
- Op beide niet
0 stemmers
Heb jij wel eens een tijdschrift gekocht omdat daar iemand instond waarmee je bevriend bent / familie is/ kent van het internet etc, terwijl je dat blad normaliter nooit las?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Ik kocht sowieso nooit tijdschriften al zou mijn grote liefde erin staan
0 stemmers
Denk jij dat Instagram (Stories) langzamerhand bij enkelemensen soms meer de vorm aannemen van tijdschriften? (Dus geliktere vormgeving, soms meerdere ‘afbeeldingen’ waardoor je heen kan swipen, een soort interviews (vraag en antwoordoptie etc.). Ik zie dit namelijk wel gebeuren.
- Ja soms wel
- Nee
- Misschien in de toekomst
0 stemmers
Ik heb geen abonnementen maar werk bij een tijdschrift dus die heb ik wel altijd. Er zijn ook wel wat tijdschriften waar ik een abonnement op zou willen maar in het kader van verstandig met m’n geld omgaan doe ik dat voorlopig even niet
Ik heb wel eens een tijdschrift gekocht wat ik nooit las omdat ik zelf op de cover stond (ik had als 16 jarige een modellencarrière van om en nabij drie minuten) ik keek zo bij het afrekenen: want ik hoopte dat de caissière het zou opmerken maar die zag dat natuurlijk niet en keek me alleen vreemd aan omdat ik zo dom blij keek haha
Lijkt het jou leuk om op 5 december jarig te zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan elk moment gaan bevallen maar hoop echt niet vandaag, lijkt me later zo stom voor m’n kind.
Het lijkt me sowiese kut om op een feestdag jarig te zijn. Ik ken iemand die op 1e kerstdag jarig is en dat helemaal geweldig vindt.
Ja ik snap t wel eigenlijk, ben kort na kerst jarig en je wil niet weten hoeveel mensen niet kwamen/geen cadeau gaven/geen kaart stuurden omdat ze me toch al hadden gezien 2 weken terug…
Nu boeit het me overigens niet meer en vier ik m’n verjaardag meestal in maart ivm oud en nieuw kater waardoor men niet komt
ik ben 4 maanden geleden ofzo geswitcht van spotify account en het stoort me echt bovengemiddeld erg dat m’n lijst nu geen compleet overzicht van m’n jaar is
Wel zichtbaar dat ik de afgelopen maanden een gebroken hart had haha
Hahahaha ja true, het trauma zit diep blijkbaar
Ik moet echt meer muziek luisteren maar mijn vriend de muzikant moet altijd zijn muziek aan hebben staan 24/7 .
En verder, artiest van het decenium is Oasis!