Stel je persoonlijke vraag #13

Ja moet ook zeggen dat ik er flink lang over heb gedaan om ze in te lopen want 13-jarige Dazed had niet zoveel doorzettingsvermogen. En op de middelbare school heb ik ook wel langere periodes gehad dat ik ze niet heb gedragen want dat schoot natuurlijk nog alle kanten op qua stijl/smaak op die leeftijd :’) Maar heb het idee dat 5 jaar wel kort is voor docs? Al scheelt het natuurlijk heel veel of je ze dagelijks draagt of ze afwisselt met andere schoenen

Denk trouwens dat gewicht en ‘hoe je loopt’ ook wel invloed hebben op hoe lang je met een paar schoenen doet. Je hebt mensen waarvan schoenzolen altijd op bepaalde plaatsen sneller zijn afgesleten. Maar ook docs zijn door de jaren heen van slechtere kwaliteit geworden.

1 like

Ja ik moet zeggen dat ik de eerste twee jaar ik ze bijna dagelijks droog (behalve hoog zomer) en daarna… de helft van de dagen? Driekwart? Dus misschien dat dat het ook is.

Edit: ik vind het in het algemeen zoooo lastig in te schatten wat een goede gebruiksduur voor een kledingstuk is? Ik vind heel vaak dat dingen snel kapot gaan maar als ik dat tegen vrienden zeg vindnen ze vaak dat ik overdrijf. Is hier een standaard voor ofzo?

1 like

Mijn moeder heeft drie zussen, het gezin van elke zus is verantwoordelijk voor een gang, dus we hebben altijd een viergangen menu, meestal wel ook nog met een spoom voor het hoofdgerecht. En het is altijd superlekker en bijzonder en iedereen doet er echt enorm zijn best op en ze kunnen ook allemaal koken en het is ook altijd met goede bijpassende wijnen. Ik heb er nu al zoveel zin in :drooling_face:

Mijn oudste paar schoenen zijn bij mij ook docs, had het laatst ook al ergens gepost, maar die zijn dus ouder dan mijn nieuwe collega :joy: Is wel het enige paar uit die tijd dat het overleefd heeft, had ook nog een aantal andere paren die ik wel helemaal afgedragen heb, deze heb ik destijds het minst gedragen.

7 likes

Ik voel me ineens arm als ik dit lees

6 likes

Hebben jullie nog een ouderwetse horloge? Geen Apple Watch oid.

• Ja, maar alleen voor mijn werk
  • Ja, ik draag hem dagelijks
  • Ja, ik draag hem soms
  • Ik moet er nog ergens een hebben liggen
  • Nee en ik heb ook geen smart watch
  • Nee, maar heb wel een smart watch
  • Ik heb helemaal geen horloge

0 stemmers

Tja. Het opgedirkte stijve gedoe mis ik in ieder geval niet!

1 like

Nee ik heb laatst 2 gewone oude horloges verkocht. Ene voor 40 en andere voor 70 euro. Vond ik mooie bedragen om te ontvangen. Ik draag nu alleen een fitbit, is dat een smart watch?

Ik dacht het wel, maar niet elke fitbit geeft toch de tijd aan?

Die van mij wel, ik heb de charge 2. Dan moet ik mijn stem aanpassen. Dacht dat Fitbit meer activity tracker is. Ik kan bijv geen appjes erop ontvangen en dat kan op een Apple watch wel dacht ik?

Hmm, dan is dat idd toch weer anders :sweat_smile: Ik dacht dat het wel hetzelfde als een smartwatch zou zijn

Ik draag mijn horloge elke dag. Ben er zo aan gewend, mis hem echt als ik hem niet om zou hebben haha

2 likes

Ik heb wel horloges maar draag ze niet, altijd fitbit. Laatst nog het gouden horloge van oma ingeleverd om iets anders mee te halen :woman_shrugging: (mocht van pap, was zijn moeder XD)

Anders, ik geef mijn gekregen chocoladeletters weg. Anders ligt het er een jaar later nog.

Dit doet me denken aan die keer dat een vriendin zomaar mijn Donald Duck uit het plastic haalde en dat ik dat echt belachelijk vond terwijl zij zoiets had van: stel je niet aan.

Kan je ongevraagd het tijdschrift/vrolijke weekblad van iemand anders uit het plastic halen?

• Ja
  • Nee
  • Hangt ervan af en zo want…

0 stemmers

Dat mocht ik van mijn moeder met haar weekbladen vroeger ook nooit doen :joy: . Mij zou het nu echt niet uitmaken geloof ik.

Nee zeker niet. Vind ik vergelijkbaar met het eerste hapje van een bord van een ander pakken. Kan ook echt niet.

1 like

Dat zou me echt een worst wezen als iemand mn tijdschrift uit het plastic haalt. Het blad wordt er niet anders om.

6 likes

Heb jij een abonnement op een tijdschrift?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij wel eens een abonnement op een tijdschrift genomen alleen vanwege het welkomscadeau?

• ja
  • nee

0 stemmers

Vond jij ‘Dare to be different’ ook een stompzinnig motto van ELLEGIRL?

• Geen mening
  • ja, want zo AnDeRS was het niet gezien het om trends ging
  • Nee ik vond het wel logisch. Ze waren meer ‘fashion forward’ ten opzichte van de kledingkeuze van de gemiddeld Nederlandse jonge mijt.
  • Anders…

0 stemmers

Ben jij toen vergeten om het abonnement op tijd stop te zetten?

• ja
  • nee
  • ik ben nog steeds lid

0 stemmers