Stel je persoonlijke vraag #13

Toevallig deze week een abo op linda meiden afgesloten omdat ik die koptelefoon wilde. Ik heb de linda meiden echt nog nooit gelezen.

6 likes

Heb jij een abonnement op de Tina of Fancy gehad?

• Ja op beide
  • Alleen op de Fancy
  • Alleen op de Tina
  • Op beide niet

0 stemmers

Heb jij wel eens een tijdschrift gekocht omdat daar iemand instond waarmee je bevriend bent / familie is/ kent van het internet etc, terwijl je dat blad normaliter nooit las?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Ik kocht sowieso nooit tijdschriften al zou mijn grote liefde erin staan

0 stemmers

Denk jij dat Instagram (Stories) langzamerhand bij enkelemensen soms meer de vorm aannemen van tijdschriften? (Dus geliktere vormgeving, soms meerdere ‘afbeeldingen’ waardoor je heen kan swipen, een soort interviews (vraag en antwoordoptie etc.). Ik zie dit namelijk wel gebeuren.

• Ja soms wel
  • Nee
  • Misschien in de toekomst

0 stemmers

Ik heb geen abonnementen maar werk bij een tijdschrift dus die heb ik wel altijd. Er zijn ook wel wat tijdschriften waar ik een abonnement op zou willen maar in het kader van verstandig met m’n geld omgaan doe ik dat voorlopig even niet

Ik heb wel eens een tijdschrift gekocht wat ik nooit las omdat ik zelf op de cover stond (ik had als 16 jarige een modellencarrière van om en nabij drie minuten) ik keek zo bij het afrekenen: :biggrin::cool::thumbsup: want ik hoopte dat de caissière het zou opmerken maar die zag dat natuurlijk niet en keek me alleen vreemd aan omdat ik zo dom blij keek haha

34 likes

Lijkt het jou leuk om op 5 december jarig te zijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan elk moment gaan bevallen maar hoop echt niet vandaag, lijkt me later zo stom voor m’n kind.

3 likes

Het lijkt me sowiese kut om op een feestdag jarig te zijn. Ik ken iemand die op 1e kerstdag jarig is en dat helemaal geweldig vindt.

1 like

Ja ik snap t wel eigenlijk, ben kort na kerst jarig en je wil niet weten hoeveel mensen niet kwamen/geen cadeau gaven/geen kaart stuurden omdat ze me toch al hadden gezien 2 weken terug…

Nu boeit het me overigens niet meer en vier ik m’n verjaardag meestal in maart ivm oud en nieuw kater waardoor men niet komt

ik ben 4 maanden geleden ofzo geswitcht van spotify account en het stoort me echt bovengemiddeld erg dat m’n lijst nu geen compleet overzicht van m’n jaar is

Wel zichtbaar dat ik de afgelopen maanden een gebroken hart had haha

3 likes

Hahahaha ja true, het trauma zit diep blijkbaar :biggrin:

2 likes

Ik moet echt meer muziek luisteren maar mijn vriend de muzikant moet altijd zijn muziek aan hebben staan 24/7 :confused:.

En verder, artiest van het decenium is Oasis!

Mijn artiest van de decennium is Colleen. Ik ben nog nooit zo geïnspireerd geweest door een artiest oef. https://open.spotify.com/artist/0mOPHkTHaD6cFTMODNBxA3?si=z-vXQAWvRo6I8fTbUvPuXw

2 likes

Waar zie je dat? Deze komt niet voorbij in die storie toch?

Mijn wrapped doet het niet, gebeurt niks als ik erop klik :disappointed_relieved:

2 likes

Ben jij op een Nederlandse feestdag geboren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Spinvis! Ik denk dat ik bijna elke dag wel even naar die man luister haha

5 likes

Ik heb pas een half jaar betaald Spotify dus denk dat ik niet zoveel over het hele decennium kan zeggen. Maar waar ik wel best van schrok: meest beluisterde artiest afgelopen jaar is Lil Uzi met 99 uur. Ajoooo.

2 likes

DADDY YANKEE :sob::sob:

Mn meest beluisterde artiest van dit jaar én het decennium, en Mn meest geluisterde nummer is een heel erg slechte Braziliaanse rap. Mn hele top 5 is om te janken eigenlijk

21 likes

Tame impala :heart:

5 likes

Ik kan ook nergens die minuten e.d. vinden? Ik zie alleen een overzicht van alle nummers die ik dit jaar heb geluisterd…