Hahahaha ja true, het trauma zit diep blijkbaar
Ik moet echt meer muziek luisteren maar mijn vriend de muzikant moet altijd zijn muziek aan hebben staan 24/7 .
En verder, artiest van het decenium is Oasis!
Mijn artiest van de decennium is Colleen. Ik ben nog nooit zo geĆÆnspireerd geweest door een artiest oef. https://open.spotify.com/artist/0mOPHkTHaD6cFTMODNBxA3?si=z-vXQAWvRo6I8fTbUvPuXw
Waar zie je dat? Deze komt niet voorbij in die storie toch?
Mijn wrapped doet het niet, gebeurt niks als ik erop klik
Ben jij op een Nederlandse feestdag geboren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Spinvis! Ik denk dat ik bijna elke dag wel even naar die man luister haha
Ik heb pas een half jaar betaald Spotify dus denk dat ik niet zoveel over het hele decennium kan zeggen. Maar waar ik wel best van schrok: meest beluisterde artiest afgelopen jaar is Lil Uzi met 99 uur. Ajoooo.
DADDY YANKEE
Mn meest beluisterde artiest van dit jaar Ʃn het decennium, en Mn meest geluisterde nummer is een heel erg slechte Braziliaanse rap. Mn hele top 5 is om te janken eigenlijk
Tame impala
Mijn artiest van het decennium is BANKS en daar heb ik periodes wel veel naar geluisterd maar ben er nu niet meer zoān fan van haha.
Ik kan ook nergens die minuten e.d. vinden? Ik zie alleen een overzicht van alle nummers die ik dit jaar heb geluisterdā¦
Hemelvaart!
Mijn artist of the decade is Post Malone haha. Mān lijst is wel in de war geschopt door mān vriend die sinds een half jaartje mijn account gebruikt om suffe mumble rap te luisteren tijdens het playstationen. Ik vond vooral het overzicht van 2010 tot nu heel leuk, zit echt een vreemde evolutie in.
Hoe kan je meer dan 1000 artiesten in een jaar ontdekken? Dan moet je toch net Spotify geĆÆnstalleerd hebben?
Ik heb spotify sinds 2010, maar pas premium sinds 2018. Mān favoriete artiest van het decennium is volgens spotify Miike Snow, maar dat is alleen omdat ik daar vorig jaar veel naar geluisterd heb. Wat dat betreft klopt last fm bij mij veel beter!