Stel je persoonlijke vraag #13

Beneden enkel een toilet en boven een badkamer en toilet. Ik ben idd gewend dat de badkamer meestal boven is.

Beneden, maar volgens mij komt boven vaker voor. In Nederland iig.

Ik vind het grappige van die van Limburg dat ik hem volledig negatief lees. Je zal er maar wonen


62 likes

Wij hebben met de basisschool een nachtwandeling gedaan met Staatsbosbeheer om uilen te spotten, dat was echt wel heel leuk! Mijn school deed sowieso wel veel met activiteiten in de natuur omdat we vlakbij het bos en de duinen zaten.

4 likes

Een hele vroege ochtendwandeling om reeën en vogels te spotten. Was erg leuk.

8 likes

Ik vroeg me af of ze misschien expres hebben gedaan omdat veel mensen het in negatieve zin zeggen over Limburg, dat ze het juist zo opschrijven dat zij het positief bedoelen.

2 likes

Jammer dat de meeste in het Engels zijn.

2 likes

Jaa haha als het zelfspot is dan mijn complimenten!

Almelo vind ik zo leuk! Altijd wat te doen :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Ja best vaak gedaan, duinwandelingen en wandelingen met de boswachter. Weet alleen niet of het altijd staatsbosbeheer was of ook natuurmonumenten. Ik ben lid van natuurmomumenten dus door jouw post realiseer ik me dat ik dit echt vaker moet doen. Alleen maar goede ervaringen mee!

2 likes

Ah superleuk!! Ik was op de Veluwe!

Je hebt ook een wildplukkaart en ik fiets soms een rondje langs die plekken in de stad :slight_smile: rucola uit de Rotterdamse haven enzo haha

4 likes

Ja dat is ook super leuk! Een vriendin van mijn moeder doet ook zulke wandelingen inderdaad, ook met daslook haha. En daslook pesto is ook super lekker inderdaad!

3 likes

Ik ga eigenlijk altijd naar dezelfde twee café’s, maar zou het niet bewust mijn stamkroeg noemen, telt dat ook?

Voor mij is onderdeel van een stamkroeg dat je er zo vaak komt, dat je mensen die daar ook vaak komen leert kennen, dat het personeel je herkent en weet wat je drinkt etc. Ik heb ook een stamkoffietent haha

3 likes

Kun jij rood staan op je betaalrekening?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoeveel?

  • Max 250,-
  • Max 500,-
  • Max 750,-
  • Max 1000,-
  • Meer (kan dat?)

0 stemmers

Maak je gebruik van het rood kunnen staan op je betaalrekening?

  • Ja, bij hoge uitzondering
  • Ja, ik sta elke maand wel een beetje rood
  • Ja, ik sta elke maand het maximale rood
  • Nee, nooit

0 stemmers

Ik kan het alleen als er een automatische incasso wordt afgeboekt

7 likes

Ik zou proberen er een ander doeleinde voor te vinden
 geen idee wat (notitieblaadjes van knippen?). En anders bij het oud papier doen. Mij zie je niks supporten met zwarte piet.

2 likes

Gebruiken om mee te knutselen en dan de leuke afbeeldingen van de Sint en de pakjes/boot/etc. Eruit knippen.

2 likes

Ik wil even kwijt dat EEN OCEAAAAN van Racoon mij instant chagrijnig maakt en ik mensen die van dat nummer genieten niet in Mn buurt wil hebben.

8 likes

Hoe kan dit nummer in de top 2000 staan?? Hoezo stemmen mensen daarop

11 likes

205cdaf7caf31069ca4fae4120702e27

Maar Paradise by the dashboard light geeft me gewoon enorm de kriebels dus daar zou ik nooit op stemmen :persevere:

5 likes