Omg ja, daar heb ik in groep 8 een winkelverbod gekregen omdat ik samen met een vriendin per ongeluk een zeepje kapot had geknepen
Wij doen 40 lootje en 10 dobbelen.
Misschien een beetje triest, maar ligt er voor mij vooral aan hoe ik geholpen ben, als het allemaal netjes gegaan is dan waarschijnlijk bij elk bedrag. Als het me allemaal niet naar de zin gegaan is, dan fuck ze en hoop ik dat de zuurste medewerker het verschil zelf moet betalen
Hoe warm zet jij je verwarming? (Nav gierige acties topic)
- <18 graden
- 18 graden
- 18,5 graden
- 19 graden
- 19,5 graden
- 20 graden
- 20,5 graden
- 21 graden
- 21,5 graden
- 22 graden
- 22> graden
0 stemmers
Haha! Dacht dat ik er heel goed over na had gedacht, maar niet dus. Even kijken of ik hm kan aanpassen. Lekkere fail gelijk haha
Lekker 23 graden
Jaaa haha ik moet dit dus gewoon niet doen, allemaal fouten haha. Gelukkig kan ik er zelf om lachen, maar als t goed is staat het nu dan goed.
Haha yes zag het dus had mān reactie aangepast want stond zo random op je nieuwe opties haha
Bij zoān chocoladelolly, bijten jullie gewoon om de chocola op te eten of lik je er aan net zoals een normale lolly?
- Ik bijt er in
- Ik eet het zoals ik andere lollyās ook eet
- Anders
0 stemmers
Beide antwoorden zijn voor mij hetzelfde? Als in, andere lollyās bijt ik ook op
Welk energielabel heeft jouw woning?
- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
- Ik weet niet wat mijn energielabel is
0 stemmers
Heb jij zonnepanelen op je dak?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Officieel G, maar hebben net het dak en de vloer geĆÆsoleerd, dus is mogelijk iets verbeterd.
Voor de mensen met een kruipruimte.
Ben je daar al eens in geweest?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen kruipruimte
0 stemmers
Ik heb geen thermostaat. alleen een draaiknop tot 5 en zet hem meestal tussen 3 en 4. Heb 2 van zoān verwarmingen in mijn woonkamer en gebruik er maar 1. In de rest van mijn appartement gebruik ik helemaal geen verwarming
Ik ben niet echt van het cadeautjes met kerst, maar voor een nieuwe partner iets kopen als verrassing vind ik wel heel leuk. Heb ik het 1e jaar met mijn huidige man ook gedaan.
Eerst yolo dag en nacht 22. Heb nu mijn maandbedrag gezien van die maand hij staat nu op 20,5 en sānachts op 18
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand ābuiktruitjeā zegt. Altijd naveltruitje als je al het woord truitje gebruikt.
Haha en ik ken dat dan weer als potato potato!
Ik zeg altijd ākorte topā. En vroeger ānaveltruitjeā.
Die andere woorden spreek ik niet echt uit.
Ik had trouwens dus korte sporttops gekocht want kort bovenlichaam en ik haat dat vele stof bij andere tops. Maar ik durf het niet aan denk ik. Als ik mān armen omhoog doe zie je echt mān buik goed in beeld en ik heb wel vet op mān buik.
Vorige week met uitgaan twijfelde ik ook of ik een knoop in een shirtje zou leggen maar ik durfde niet :ā)
Ik weiger voor anderen kerstcadeautjes te kopen aangezien het mijn verjaardag is en ik dus alleen zelf cadeaus wil