Stel je persoonlijke vraag #13

Kinderen die de hele tijd hysterisch door de trein rennen:

• Rot. Op. Uit. Mijn. Aura.
  • Ah joh, het zijn kinderen, die kunnen niet zo lang stil zitten
  • Geen mening

0 stemmers

Mijn beste vriendin is jarig geweest en wij geven elkaar altijd een activiteit cadeau. Nu zat ik te denken aan een weekendje weg. Welke stad vinden jullie het leukst?

Antwerpen ben ik al te vaak geweest, dus daar wil ik niet heen
in de onderstaande steden zijn we beide nog nooit geweest

• Brussel
  • Gent
  • Brugge
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Voor de anders stemmers, ik wil niet langer dan ong 2 uur in de auto zitten.

Ik ben van deze 3 alleen in Brugge geweest en dat vond ik heel leuk

1 like

Ik vind Brugge ook leuk, maar wel megatoeristisch en druk. Daarom op Gent gestemd.

2 likes

Zelfde reden!

1 like

Brugge heeft zeker zijn charme maar qua eetgelegenheden en zo vind ik het allemaal een beetje ouderwets. Dan heb je in Gent veel meer keuze.

1 like

Oke ik hoop dat dit werkt
Welke koop ik voor kerst voor mezelf:

• Links
  • Recht
  • Nmsvpe

0 stemmers

Ik heb nog nooit van het merk gehoord, Google vertelde me de prijs, maar de rechter vind ik echt niet mooi en goedkoop ogen.

Hahaha ja ik heb de prijs er expres afgeknipt omdat ik deze reacties al kreeg

Stel je mag een dag uit je leven over doen, met je bewustzijn van nu. Uit welk levensjaar zou die dag zijn? Even per twee gegroepeerd ivm max aantal antwoorden.

• 0-1
  • 2-3
  • 4-5
  • 6-7
  • 8-9
  • 10-11
  • 12-13
  • 14-15
  • 16-17
  • 18-19
  • 20-21
  • 22-23
  • 24-25
  • 26-27
  • 28-29
  • 30+
  • Ik heb daar geen behoefte aan

0 stemmers

Als je er voor kiest die dag opnieuw te beleven, gaat er 10% van je levensverwachting af. Je levert dus een aantal jaren in. Zou je dan nog steeds die dag over willen doen?

• Ja
  • Nee
  • Ik had er sowieso geen behoefte aan

0 stemmers

Ik ben inmiddels 2x in Gent geweest en het blijft een van m’n favoriete stedentripjes. Super leuke kroegjes, lekker eten, leuke winkeltjes. Zeker in de kerstperiode!

1 like

Rot op denk ik vooral als ik chagrijnig of moe ben.

Heb zelf een beige A.P.C’tje en ik de leersoort van de rechtertas en het model veel fijner.

@jumpsuit het liefst een raaf en dan heet ie alsnog Nevermore. :rofl:

4 likes

Welke yum yum noodles zijn het lekkerst

• Chicken
  • Duck
  • Shrimp
  • Anders

0 stemmers

Heb je liever als huisdier (maar dan wel een supergrote afgezette tuin etc.):

• Een raaf
  • Een tucan
  • Een vogelbekdier
  • Een struisvogel

0 stemmers

De groene vegetable, daarna chicken. Ik vind shrimp 1 van de smerigste, ken ook niemand die die lekker vindt.

Struisvogel en dan zou ik er ook op gaan rijden. Al weet ik niet of dat schadelijk voor dat dier is. Maar ken mensen die dat in zuid afrika hebben gedaan bij zo’n range.

1 like

https://www.washingtonpost.com/lifestyle/kidspost/ostrich-riding-disappears-after-practice-ruffles-some-feathers/2017/05/24/af089546-408e-11e7-adba-394ee67a7582_story.html

1 like

Ik vind Indomie veel lekkerder

10 likes

Tuurlijk is dat schadelijk een struisvogel is niet om op te rijden. Dat doe je maar op een fiets.

11 likes