Kleine roosjes in de muhamara dippen yes sir.
âOnze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeerminâ is met afstand tot de slechtste slogan van 2019 gekozen. Hij is van een viszaak uit Arnhem. Hij liet onder meer âWerken met zinhoudâ van uitkeringsinstantie UWV, âGeen geĂ«ikel recycleâ van een transportbedrijf en âNogal fidusâ van een makelaardij achter zich.
Bron: https://nos.nl/artikel/2313952-tongzoen-van-zeemeermin-slechtste-slogan-van-2019.html
Maar welke vinden jullie van de top 10 het minst slecht?
-
- Geen geëikel recycle (P. van der Veldt Transporten, Amsterdam)
-
- Je rijbewijs hale, doe je bij die kale (Rijschool Rayactie, Vlodrop)
-
- Keuzestress? Wij helpen je graag met een worst kaas scenario (Kaashuis Tromp, Amsterdam)
-
- Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin (Vismarkt en visbar De Zilte Zeemeermin Arnhem)
-
- Op één na de beste! (Lobatrans bezorgdienst, Rotterdam)
-
- Shop en kom tot jeselfie (Groupon)
-
- Uit onze handen uw tanden (Steven de Vries Tandtechniek, Joure)
-
- Verbieb jezelf! (de Bibliotheek)
-
- Werken met zinhoud (UWV)
-
- Wij verkopen uw huis. Nogal fidus (Fidus Makelaardij, Maastricht)
0 stemmers
Mijn hemel.
Voor iedereen die met het ov naar zijn werk reist. Misschien al eens gevraagd, maarâŠ
Hoe lang reis jij ongeveer van deur tot deur naar je werk?
Ik zelf reis van deur tot deur iets langer dan 60 minuten en twijfel over een auto, maar kom er maar niet over uit haha.
- 15 minuten
- 30 minuten
- 45 minuten
- 60 minuten
- Langer
0 stemmers
OEPS per ongeluk gestemd haha
Welke liedjes van de top 5 meeste gestreamde nummers op Spotify van 2019 in Nederland vind jij leuk?
- Hij is van mij â Kris Kross Amsterdam, Maan & Tabitha ft Bizzey
- Hoe het danst â Marco Borsato, Armin van Buuren & Davina Michelle
- Señorita â Shawn Mendes & Camila Cabello
- Arcade â Duncan Laurence
- Duurt te lang â Davina Michelle
0 stemmers
En welke van de top 5 van het decennium?
- Shape of you â Ed Sheeran
- Duurt te lang â Davina Michelle
- Verleden tijd â Frenna & Lil Kleine
- One dance â Drake ft Kyla & WizKid
- Krantenwijk â Lil Kleine ft Boef
0 stemmers
Sta je dan niet in de file? En hoe worden reiskosten geregeld? Voor mij zou het totaal niet voordelig zijn. Ik zou ik de file staan en meer kosten kwijt zijn.
En in het ov kan je tenminste dutten, muziek of podcast luisteren en gewoon zitten. Of nouja, dat hoop ik dan. Ik moet ook vaak staan
Doe er nu 's ochtends een uur (+5 minuten :p) over, sâavonds ietsje langer. Maar dit vind ik wel de max. Moest eerst 1,5u enkele reis en vind dat toch best lang⊠1,5 werkdag in de week aan reistijd.
Kijk jij wel eens series?
- Nee, dat vind ik zonde van mijn tijd
- Nee, daar ligt mijn interesse niet
- Nee, om een andere reden
- Ja ik ben queen bingewatchen
- Ja, maar alleen op tv (dus één aflevering per week bijvoorbeeld)
- Ja, maar niet heel vaak
0 stemmers
We hadden het op mijn werk net over series en toen zei een collega van me dat ze dat zoân zonde van haar tijd vond, om 's avonds onderuit op de bank te hangen. Dat ze zich dan heel nutteloos voelt en zo. En ik dacht alleen maar: dat ben ik elke avond haha.
Sorry, dubbelpost.
Wat vind je van Billie Eilish?
- Fantastisch, ik ben fan!
- Leuke muziek waar ik regelmatig naar luister
- Wel oké, maar ik zet het niet uit mezelf op
- NMSMVPE
- Vreselijk, hoe kan die muziek zo populair zijn?
- Wie??
0 stemmers
Haha nou ik vind het wel oké en zet het ook uit mezelf op maar zou niet zeggen dat ik nou mega fan ben
er zit wel een erg groot verschil tussen âfantastisch, ik ben fanâ en âik zet het niet uit mezelf opâ. daar ergens tussenin zit ik haha
Ik ken geen van allen, iig niet van titel maar heel misschien wel als ik het hoor.
ik snap vooral niet zo goed wat er zo bijzonder aan haar is en ik vind de ik ben een tiener en depressief niet een heel originele invalshoek.
Oeps ik reis helemaal niet met het ov sorry goed lezen is moeilijk
Ik kijk vaak samen met mân vriend series, dat is er door hem een beetje ingeslopen omdat hij een zware baan heeft en na zân werk gewoon even wil chillen. Vind ik niet erg, hij is rond 22:00 pas thuis dus dan doe ik verder niet zo veel nuttigs meer.
Ook heb ik vaak series of docuâs opstaan wanneer ik voor mân Etsy-shop sta/zit te knutselen, niet helemaal verspilde tijd dus.
Hmm ja ik zou in de ochtend wel in de file staan, maar ik kan dan alsnog wel een uur later opstaan. En in de avond ben ik een uur eerder terug ook. En ik werk onregelmatig dus hele vroege diensten beginnen en hele late diensten eindigen. Dus dan scheelt het wel wat⊠(mn treinen sluiten net niet aan waardoor ik een half uur eerder in de ochtend en een half uur later in de avond een trein moet nemen)
Het is wel duur ja meh, maar reiskosten worden wel volledig vergoed!
Ik vind met het ov reizen ook niet erg, alleen het zijn dus die late diensten en vroege diensten die me soms killen, maar het kan opzich ook wel. Daarom twijfel ik haha :p.
1,5 uur is wel echt lang hoor! Zeker op en neer joh dat heb je goed volgehouden haha.
Ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die 60 minuten naar dr werk reist en dat er mensen zijn die nog langer dan mij reizen!
Ik kijk heel soms een serie, maar ik vind het zo vermoeiend om te kijken. Als er een slecht seizoen tussen zit ben je meteen de sjaak.
Ik kan dan wel weer de hele MCU en alle Disney prinsessenfilms achter elkaar kijken
Het is Gent geworden! Bedankt allemaal