Oke is goed
Ja dat is zeker schadelijk!
Oh oeps spuit elf
Heb je liever qua kwalitatief goede kunstkerstboom
- een zwarte kerstboom
- een witte kerstboom
0 stemmers
- Een kersttrui dagen tijdens de twee kerstdagen
- Geen kersttrui maar dan zoân kerstmuts op die twee dagen
0 stemmers
Voor de vega(n) crowd:
Als je tijdens een kerstetentje bij iemand thuis de enige ben die geen vlees eet etc. en de organisator niet het type is dat waarschijnlijk rekening met je houdt ook niet als je het vraagt.
- blijf je dan thuis
- neem je zelf wat eten mee
- Of neem je het risico desnoods heb je alleen stokbrood en wijn.
0 stemmers
Op mijn middelbare school gingen ze dat met hele klassen doen in zuid afrika met zoân uitwisseling
Oh edit, dit ook jarenlang, het ene kaar had ke geluk op als je op vwo zat het andere jaar niet. Die uitwisseling was namelijk om het jaar. En weird.
vind yum yum sowieso erg matig, indomie is where itâs at
Ik zou het extra navragen bij de organisator. Ben geen vegan, maar ik vind het mega onbeschoft om niet in behoeften van je gasten te voorzien.
Zolang het nu maar geen uitgebreid relletje wordt over dat struisvogelrijden. Vroeger stond je er ook niet vaak bij stil dat die dolfijnenshows etc ook geen geweldig idee zijn.
Stokbrood en wijn is voor mij wel een goed diner eigenlijk
Is het ook maar soms wel de realiteit.
Ja idd, ik denk ook dat hier genoeg mensen zitten die vroeger met dolfijnen hebben gezwommen.
Ik ben niet vega(n) maar ik zou het in dat geval wel aangeven bij die persoon⊠Kleine moeite toch om er rekening mee te houden en anders kun je zelf iets meenemen als het nodig is.
Echt? Ik vind die smooth eigenlijk wel mooier dan grain. Hoe lang heb je hem al en is 'ie soepeler geworden? (heb je een eigen foto?)
Heb jij wel de smooth leer? Of ook grain
Die met dat gladde leer is prima als je âm niet op de grond gooit oid. Die van mij is 4,5 jaar oud en ziet er prima uit. Hier en daar wat oppervlakkige krasjes.
Kleine roosjes in de muhamara dippen yes sir.
âOnze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeerminâ is met afstand tot de slechtste slogan van 2019 gekozen. Hij is van een viszaak uit Arnhem. Hij liet onder meer âWerken met zinhoudâ van uitkeringsinstantie UWV, âGeen geĂ«ikel recycleâ van een transportbedrijf en âNogal fidusâ van een makelaardij achter zich.
Bron: https://nos.nl/artikel/2313952-tongzoen-van-zeemeermin-slechtste-slogan-van-2019.html
Maar welke vinden jullie van de top 10 het minst slecht?
-
- Geen geëikel recycle (P. van der Veldt Transporten, Amsterdam)
-
- Je rijbewijs hale, doe je bij die kale (Rijschool Rayactie, Vlodrop)
-
- Keuzestress? Wij helpen je graag met een worst kaas scenario (Kaashuis Tromp, Amsterdam)
-
- Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin (Vismarkt en visbar De Zilte Zeemeermin Arnhem)
-
- Op één na de beste! (Lobatrans bezorgdienst, Rotterdam)
-
- Shop en kom tot jeselfie (Groupon)
-
- Uit onze handen uw tanden (Steven de Vries Tandtechniek, Joure)
-
- Verbieb jezelf! (de Bibliotheek)
-
- Werken met zinhoud (UWV)
-
- Wij verkopen uw huis. Nogal fidus (Fidus Makelaardij, Maastricht)
0 stemmers
Mijn hemel.
Voor iedereen die met het ov naar zijn werk reist. Misschien al eens gevraagd, maarâŠ
Hoe lang reis jij ongeveer van deur tot deur naar je werk?
Ik zelf reis van deur tot deur iets langer dan 60 minuten en twijfel over een auto, maar kom er maar niet over uit haha.
- 15 minuten
- 30 minuten
- 45 minuten
- 60 minuten
- Langer
0 stemmers
OEPS per ongeluk gestemd haha
Welke liedjes van de top 5 meeste gestreamde nummers op Spotify van 2019 in Nederland vind jij leuk?
- Hij is van mij â Kris Kross Amsterdam, Maan & Tabitha ft Bizzey
- Hoe het danst â Marco Borsato, Armin van Buuren & Davina Michelle
- Señorita â Shawn Mendes & Camila Cabello
- Arcade â Duncan Laurence
- Duurt te lang â Davina Michelle
0 stemmers
En welke van de top 5 van het decennium?
- Shape of you â Ed Sheeran
- Duurt te lang â Davina Michelle
- Verleden tijd â Frenna & Lil Kleine
- One dance â Drake ft Kyla & WizKid
- Krantenwijk â Lil Kleine ft Boef
0 stemmers