Stel je persoonlijke vraag #13

Pilaf met perzik :heart: En rozijnen door iets van couscous inderdaad (maar liever cranberries eigenlijk)

3 likes

Voor degene die werken: krijg jij een kerstpakket/bon/pluim/kerstmarkt waar je iets kan uitzoeken - iets met Kerstmis op je werk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

08

Oké Indra haha

51 likes

Hoe is dit niet afschuwelijk jan wijkstra!!!

Tevens een mooi moment om 1 van mn favo video’s te posten:

8 likes

Nou dacht ik altijd dat ik redelijk culinair onderbouwd was maar wat is dit in hemelsnaam met al die random bananen in gerechten?! Die trend heb ik gelukkig gemist.

8 likes

Ik moet echt lachen om die laatste reactie en jouw reactie erbij :rofl::rofl: Dat die vent ook denkt iets lekkers voor te schotelen en dan opeens helemaal in twijfel is omdat z’n Italiaanse schoonzoon het niet te hachelen vindt

1 like

nouja zeg er zijn al minstens 15 stemmen bijgekomen en het recept staat nog steeds op 3 sterren, zoals daarvoor ook :angry: 24kitchen saboteert de boel

edit: nvm hij staat nu wel al op 2 yes

1 like

Als ik bij Geef je waardering 1 ster probeer aan te klikken doet hij niks. Ik ruik sabotage (en bananen)

2 likes

volgens mij proberen ze hun hachje te redden :angry:

1 like

Zie nu voor me dat Rudolph zwetend achter de pc zit van ‘fuck fuck fuck wat gebeurt er’

25 likes

:crossed_swords: FF vs. 24Kitchen :crossed_swords:

17 likes

ik heb zoveel zin om rudolph te dm’en met het verzoek om commentaar te geven op dit recept

6 likes

Waar valt forummen onder? Anders?

1 like

Hahha laf alle intrusive bananas. Deze gebruikersnaam past beter bij me dan ik had gedacht.

5 likes

extra puntenaftrek wegens spelling… dit screenshot vertelt een droef verhaal.

15 likes

Welk woord moet volgens jou Woord van het jaar worden?

• bezorgschaamte
  • boomer
  • bruisregio
  • diversiteitsverlof
  • ecopopulisme
  • foeigesprek
  • klimaatspijbelaar
  • klimaatdrammer
  • levensloopstress
  • luchtvluchteling
  • nulrentoceen
  • plunderpuber
  • stalguerrilla
  • stekkersubsidie
  • toetertrouwstoet
  • verthuizen
  • vleeswroeging
  • wiebelpensioen
  • windterreur

0 stemmers

Je kan hier stemmen en lezen wat de woorden betekenen.

1 like

Omg nee niet boomer, ik vind dat zo’n kutwoord :confounded:

9 likes

Hoe ver reikt jouw schaamhaargrens op je bovenbenen voorbij je bikinilijn als je het niet onthaart?
Dus je hebt die driehoek van je venusheuvel en dan gaat je schaamhaar verder op je bovenbenen (bij mij tenminste), hoeveel cm lopen de donkere schaamharen verder op je bovenbenen?

Let op: bij niet ontharen. Antwoorden anoniem

Ik heb echt het gevoel dat deze grens steeds verder gaat, naarmate ik ouder word. En dat ik ook meer haargroei onder mn navel heb.

• Ik heb nauwelijks schaamhaar eigenlijk
  • 0 cm
  • 1 a 2 cm
  • 3 a 4 cm
  • 5 a 6 cm
  • 7 a 8 cm
  • 9 a 10 cm
  • verder dan 10 cm

0 stemmers

Ik weet niet hoeveel centimeter maar het loopt echt VER door op m’n bovenbenen. Haargroei onder m’n navel ook idd, op m’n kin etc (overal eigenlijk haha) Wordt alleen maar meer vrees ik :weary:

1 like

Ik doe ananas door de pastasaus en krijg altijd gekke blikken, maar iedereen die het proeft vindt de saus super lekker.