Stel je persoonlijke vraag #13

Sta je dan niet in de file? En hoe worden reiskosten geregeld? Voor mij zou het totaal niet voordelig zijn. Ik zou ik de file staan en meer kosten kwijt zijn.
En in het ov kan je tenminste dutten, muziek of podcast luisteren en gewoon zitten. Of nouja, dat hoop ik dan. Ik moet ook vaak staan :stuck_out_tongue:
Doe er nu 's ochtends een uur (+5 minuten :p) over, s’avonds ietsje langer. Maar dit vind ik wel de max. Moest eerst 1,5u enkele reis en vind dat toch best lang… 1,5 werkdag in de week aan reistijd.

2 likes

Kijk jij wel eens series?

• Nee, dat vind ik zonde van mijn tijd
  • Nee, daar ligt mijn interesse niet
  • Nee, om een andere reden
  • Ja ik ben queen bingewatchen
  • Ja, maar alleen op tv (dus ƩƩn aflevering per week bijvoorbeeld)
  • Ja, maar niet heel vaak

0 stemmers

We hadden het op mijn werk net over series en toen zei een collega van me dat ze dat zo’n zonde van haar tijd vond, om 's avonds onderuit op de bank te hangen. Dat ze zich dan heel nutteloos voelt en zo. En ik dacht alleen maar: dat ben ik elke avond haha.

5 likes

Sorry, dubbelpost.

Wat vind je van Billie Eilish?

• Fantastisch, ik ben fan!
  • Leuke muziek waar ik regelmatig naar luister
  • Wel okĆ©, maar ik zet het niet uit mezelf op
  • NMSMVPE
  • Vreselijk, hoe kan die muziek zo populair zijn?
  • Wie??

0 stemmers

Haha nou ik vind het wel okƩ en zet het ook uit mezelf op maar zou niet zeggen dat ik nou mega fan ben

4 likes

er zit wel een erg groot verschil tussen ā€œfantastisch, ik ben fanā€ en ā€œik zet het niet uit mezelf opā€. daar ergens tussenin zit ik haha

3 likes

@punaise en @instantramen sorrrrrryyy :sob: Ik pas het wel even aan

1 like

nu ben ik bang dat ik en @punaise de enige zijn die dit gaan stemmen haha maar thanks!!

2 likes

Ik ken geen van allen, iig niet van titel maar heel misschien wel als ik het hoor. :no_mouth:

1 like

ik snap vooral niet zo goed wat er zo bijzonder aan haar is en ik vind de ik ben een tiener en depressief niet een heel originele invalshoek.

5 likes

Oeps ik reis helemaal niet met het ov sorry goed lezen is moeilijk

1 like

Ik kijk vaak samen met m’n vriend series, dat is er door hem een beetje ingeslopen omdat hij een zware baan heeft en na z’n werk gewoon even wil chillen. Vind ik niet erg, hij is rond 22:00 pas thuis dus dan doe ik verder niet zo veel nuttigs meer.

Ook heb ik vaak series of docu’s opstaan wanneer ik voor m’n Etsy-shop sta/zit te knutselen, niet helemaal verspilde tijd dus.

Hmm ja ik zou in de ochtend wel in de file staan, maar ik kan dan alsnog wel een uur later opstaan. En in de avond ben ik een uur eerder terug ook. En ik werk onregelmatig dus hele vroege diensten beginnen en hele late diensten eindigen. Dus dan scheelt het wel wat… (mn treinen sluiten net niet aan waardoor ik een half uur eerder in de ochtend en een half uur later in de avond een trein moet nemen)
Het is wel duur ja meh, maar reiskosten worden wel volledig vergoed!
Ik vind met het ov reizen ook niet erg, alleen het zijn dus die late diensten en vroege diensten die me soms killen, maar het kan opzich ook wel. Daarom twijfel ik haha :p.
1,5 uur is wel echt lang hoor! Zeker op en neer joh dat heb je goed volgehouden haha.

Ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die 60 minuten naar dr werk reist en dat er mensen zijn die nog langer dan mij reizen!

Ik kijk heel soms een serie, maar ik vind het zo vermoeiend om te kijken. Als er een slecht seizoen tussen zit ben je meteen de sjaak.
Ik kan dan wel weer de hele MCU en alle Disney prinsessenfilms achter elkaar kijken :expressionless:

4 likes

Het is Gent geworden! Bedankt allemaal

7 likes

Het is niet echt een keuze, toch?

Vind het juist tof aan haar dat ze niet alleen maar vrolijk en sexy doet (zoals veel anderen).

23 likes

Ik zou serieus niet weten wat ik anders zou doen ā€˜s avonds. Ik spreek soms met vrienden af maar niet te vaak want vind al het sociale contact op werk al meer dan genoeg. Ik doe huishouden dingen, soms doe ik beetje schilderen en als ik me Ć©cht heel intellectueel voel een boek lezen. Maar na een dag werken wil ik m’n brein gewoon zoveel mogelijk op pauze zetten

4 likes

nee, natuurlijk niet alleen om het zo uit te dragen dat dat zo origineel is vind ik erg commercieel. Ik denk dat het heel erg bij de puberteit hoort dat je je zo nors voelt. Dus het gaat mij er niet om dat zij zich voelt en dat zo uit maar meer dat de media, en overige artiesten dat zo bijzonder schijnen te vinden.

Maar draagt zij dat zelf zo uit als commercieel, of is dat puur hoe het opgepakt wordt door de media? Want je moet jezelf als artiest toch op een bepaalde manier uitdragen, welke manier dan ook, en dan vind ik het juist wel tof dat je je niet laat leiden door wat op dat moment populair is. Ik vind het qua geluid wel echt anders dan wat je op het moment verder veel hoort, en vind het tof dat ze alles gewoon samen met haar broer maakt in plaats van dat er een hele maatschappij achter zit die strategisch nadenkt over hoe je het beste hitjes kan scoren.

Edit: kan merken dat ik net uit een taaie vergadering kom haha, heb je bericht niet goed gelezen. Zie nu dat je dat eerste zelf ook al zegt, excuus! Maar denk dus niet dat ze alleen door dat imago zo populair is maar dat die andere dingen die ik noem daar ook een grote rol in spelen.

6 likes

Ik vind die eerste top 5 echt vreselijk. Zijn er geen betere nummers gemaakt afgelopen jaar? Kan niet kiezen. Allemaal verschrikkelijk :stuck_out_tongue:

11 likes

Maar Billie heeft volgens mij echt last van depressies, niet alleen maar van typische tienernorsheid.

Of ze dat dan vervolgens bewust inzet als commercieel iets weet ik niet zo goed, kan ook wel dat de media dat doen, zoals @Dazed al schreef.

Edit: o je schreef al dat het je niet ging om wat zij voelt haha. Sorry. Je eerste reactie las ik echt als ā€˜lekker origineel dat je depressief bent’ en dat vond ik nogal hard, maar ik snap nu beter wat je bedoelt. :’)

10 likes