Stel je persoonlijke vraag #13

Nouja, er is ook nog wel een verschil tussen “ik ben puber en voel me nors” en “ik ben depressief” vind ik. En ik vind het juist wel tof dat ze iets heeft gevonden wat haar helpt en mensen dat blijkbaar leuk vinden. Ik snap wel wat je bedoelt over de media, maar in het huidige medialandschap is dit ook gewoon “anders” dan de meeste popmuziek nu, toch? Is je goed recht om het irritant te vinden natuurlijk, maar het valt wel op tussen de meeste dingen die nu populair zijn. En dat vind ik zelf eigenlijk wel een goed iets omdat er wat meer aandacht voor komt dat je jezelf zo kan voelen haha.

edit: @Briseis was me voor, maar dat dus ja!

6 likes

Ik denk altijd dat mensen die bloemkool eten en dan ook nog koffie drinken, misschien nog er bovenop sigaretten roken echt hele stinkende poep hebben. Oppaskinderen van mij kregen wel eens rauwe bloemkool van hun moeder. Ik denk dat ik het op 2 heel misschien 3 handen kan tellen hoevaak ik dat heb gegeten. Voelt wel een beetje wereldvreemd.

1 like

@kali op het moment ga ik in een naveltruitje naar de sportschool :’) Wel hoge legging aan maar vind het alsnog beetje stom staan. Ook al had ik een heel strakke dunne buik, dan ook. :stuck_out_tongue: Will report back hoe het voelt als je navel zichtbaar is.
Trouwens m’n navel kiekt er tussenuit, ik loop niet in een top tot onder m’n borsten ofzom ll.

1 like

Als jij de kerstboom gaat versieren, wanneer zet jij de piek er op?

• Als laatste
  • Na de lampjes (die doet iedereen toch als eerste?)
  • Zodra ik de piek in de doos met kerstspullen tegen komen

0 stemmers

Wij hebben er zelfs twee. :rofl:

75 likes

Anders: geen piek

8 likes

Mag ik vragen of jij misschien weet of dat uit een bepaalde cultuur is?
Edit: oh jij vind het ook gewoon lekker.

Zij zei (de kinderen waar ik van oppasste) dat ze dat van een au-pair had geleerd. 1 van haar zonen had altijd heel erg honger en dat moest een beetje gecontroleerd worden. Ik gaf hem dan maar heel zielig een droge boterham maar dat werd ook aangegeven. Bloemkool. :fearful:

Ja ik denk dat bloemkool uberhaupt door de jaren wel “hipper” is geworden. Ik was er alleen in de vakanties bij die familie als de au-pair vrij was. Ze praatte spaans en ik kon toen al amper met haar communiceren. Maar ik vergeet nooit weer dat ze een stuk bloemkool uit een krop eruit trok en dan aan die zoon gaf. Ik zat :astonished:. Maar durfde niks te zeggen. Het erge is dat ik niet meer weet waar ze vandaan kwam. Maar die zoon at het gewoon op. En ik was nog zo jong dus ik zei niks. Maar ik gaf hem droge boterhammen en als ik het echt zielig vond heel soms een klein koekje uit de la dus dat zal ook niet beter zijn geweest.

1 like

Hoger dan 3 meter, maar die optie is er niet.

2 likes

Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel mee. Op een plaatje gaat het wel, maar ik houd niet van zand en ben daardoor echt veel liever in een bos ofzo. Als je mij een plaatje laat zien van een duinlandschap of een plaatje van mooie groene bomen of een heel bos in herfstkleuren dan kies ik liever daarvoor.

1 like

Heb jij een droger?

• Ja, al mijn wasgoed gaat erin.
  • Ja, voor alles behalve delicate kleding.
  • Ja, maar alleen voor beddengoed/handdoeken.
  • Nee, maar ik wil er wel een.
  • Nee, ik red het prima zonder.

0 stemmers

Ervaring: ik vond m’n buikje best schattig. Soms een beetje ongemakkelijk gevoel als m’n buik in beeld was, maar best prima :+1:t5: Mijn buik verdient niet zoveel lelijke woorden die ik het geef.

33 likes

Mijn huis is blijkbaar (was nieuwsgierig dus heb het net met een rolmaat gemeten) 245, maar de pax past er wel in (236).
Edit: weten jullie dit allemaal of heb je het gemeten/opgezocht?

• Ik weet uit mn hoofd hoe hoog mn plafond is
  • Ik had geen idee en heb het opgemeten/opgezocht
  • Ik weet het niet en heb niet gestemd

0 stemmers

Ik heb geen idee maar ik heb gegokt

10 likes

Ja ik heb het ook maar opgemeten want ben heel slecht in schatten
Bleek 270 te zijn, ik had net zo goed 220 kunnen opgeven anders

1 like

Bij mijn huidige baan heb ik een jaar met het OV gereisd, 1,5 uur enkele reis en ik ga nu al twee jaar met de auto. Ik vind het dubbel, het is heel chill om weg te gaan wanneer het uitkomt, maar ik vind het ook zonde om iedere dag alleen in de auto te zitten en zoveel co2 uit te stoten terwijl het niet nodig is. Ik woon inmiddels slechts een uur met het OV van mijn werk af, dus ik ga vanaf januari weer met de trein. Even kijken hoe dat bevalt, vond het altijd wel chill om rustig op te starten in de trein en lekker een serie te kunnen kijken.

2 likes

Ja je hebt ook gelijk. Is ook zonde van al die uitstoot. Misschien moet ik me niet zo aanstellen. Het is ook gewoon zo koud buiten nu op de fiets naar het station haha, dat speelt vast mee. Thanks voor je verhaal, geeft me weer wat inzicht.

Iets geeft mij het idee dat deze poll niet helemaal objectief is :thinking:

29 likes

Ik vind warme ananas véél lekkerder dan koude ananas :eyes:

Hahahaha heerlijk deze neutrale antwoorden

5 likes