Stel je persoonlijke vraag #13

Ja ik heb het ook maar opgemeten want ben heel slecht in schatten
Bleek 270 te zijn, ik had net zo goed 220 kunnen opgeven anders

1 like

Bij mijn huidige baan heb ik een jaar met het OV gereisd, 1,5 uur enkele reis en ik ga nu al twee jaar met de auto. Ik vind het dubbel, het is heel chill om weg te gaan wanneer het uitkomt, maar ik vind het ook zonde om iedere dag alleen in de auto te zitten en zoveel co2 uit te stoten terwijl het niet nodig is. Ik woon inmiddels slechts een uur met het OV van mijn werk af, dus ik ga vanaf januari weer met de trein. Even kijken hoe dat bevalt, vond het altijd wel chill om rustig op te starten in de trein en lekker een serie te kunnen kijken.

2 likes

Ja je hebt ook gelijk. Is ook zonde van al die uitstoot. Misschien moet ik me niet zo aanstellen. Het is ook gewoon zo koud buiten nu op de fiets naar het station haha, dat speelt vast mee. Thanks voor je verhaal, geeft me weer wat inzicht.

Iets geeft mij het idee dat deze poll niet helemaal objectief is :thinking:

29 likes

Ik vind warme ananas véél lekkerder dan koude ananas :eyes:

Hahahaha heerlijk deze neutrale antwoorden

5 likes

Smeerpijp!!

3 likes

Dat heb ik met rozijnen!

Ik voel me echt heel zuur, maar ik vind het niet lelijk. Maar mijn voorkeur gaat naar een dichtgebouwdgebied vol zuurstofverstikkende hooggebouwen. Vind ik mooi.

1 like

Ik snap je helemaal hoor! Het is toch echt wel een groot stuk gemak en dat is ook heel fijn. Ik ben benieuwd hoe het treinreizen me weer gaat bevallen!

1 like

Ik vind rozijnen door de couscous vaak wel heel lekker!

5 likes

Ik vind het meestal ranzig, zo kreeg ik bij een vriendin een keer banaan door de spaghetti en toen ben ik opgestapt.

Maar gedroogde abrikozen of pruimen in een goeie tajine, ja hoor.

9 likes

Bij een vriendin van me thuis doen ze altijd banaan in burrito’s :nauseated_face::nauseated_face:

Maar wat je zegt, gedroogde abrikoos in tajine is heerlijk!

1 like

Hahaha nee, maar heb het wel geweigerd te eten, heb haar verteld dat ik allergisch voor banaan ben.

We zijn sindsdien niet meer bevriend, niet puur hierdoor, maar dit incident heeft daar wel aan bijgedragen.

14 likes

Druppel die de emmer deed overlopen!
Begrijp dit volledig.

Moet ook gelijk denken aan de, overigens best lekkere, zuurkoolschotels van mijn moeder MET ANANAS :tired_face:.
Eerst halfuur bord uit pluizen of er niet zo’n duivels stukkie in zat.

2 likes

Nou het was verder gewoon echt burrito’s zoals heel veel Nederlandse gezinnen het eten denk ik (iets van bonen, mais, sla/tomaat ofzo en gewoon gekruid met die tex-mex dingen). Alleen dan dus ook met banaan
???

(bedenk me net dat ik een kerstdag bij dit gezin ga eten, pray4me plz)

11 likes

Ik verdenk smulweb

12 likes

Bitch de Fak is deze :sob:

5 likes

M’n collega vertelde laatst dat zijn vrouw perziken uit blik door de macaroni doet. Ik was echt in shock.

Nie fokken met Rudolph :heart: