Dat heb ik met rozijnen!
Ik voel me echt heel zuur, maar ik vind het niet lelijk. Maar mijn voorkeur gaat naar een dichtgebouwdgebied vol zuurstofverstikkende hooggebouwen. Vind ik mooi.
Ik snap je helemaal hoor! Het is toch echt wel een groot stuk gemak en dat is ook heel fijn. Ik ben benieuwd hoe het treinreizen me weer gaat bevallen!
Ik vind rozijnen door de couscous vaak wel heel lekker!
Ik vind het meestal ranzig, zo kreeg ik bij een vriendin een keer banaan door de spaghetti en toen ben ik opgestapt.
Maar gedroogde abrikozen of pruimen in een goeie tajine, ja hoor.
Bij een vriendin van me thuis doen ze altijd banaan in burritoâs
Maar wat je zegt, gedroogde abrikoos in tajine is heerlijk!
Hahaha nee, maar heb het wel geweigerd te eten, heb haar verteld dat ik allergisch voor banaan ben.
We zijn sindsdien niet meer bevriend, niet puur hierdoor, maar dit incident heeft daar wel aan bijgedragen.
Druppel die de emmer deed overlopen!
Begrijp dit volledig.
Moet ook gelijk denken aan de, overigens best lekkere, zuurkoolschotels van mijn moeder MET ANANAS .
Eerst halfuur bord uit pluizen of er niet zoân duivels stukkie in zat.
Nou het was verder gewoon echt burritoâs zoals heel veel Nederlandse gezinnen het eten denk ik (iets van bonen, mais, sla/tomaat ofzo en gewoon gekruid met die tex-mex dingen). Alleen dan dus ook met banaanâŠ???
(bedenk me net dat ik een kerstdag bij dit gezin ga eten, pray4me plz)
Ik verdenk smulweb
Bitch de Fak is deze
Mân collega vertelde laatst dat zijn vrouw perziken uit blik door de macaroni doet. Ik was echt in shock.
Nie fokken met Rudolph
LOL, wat ga je doen dan?!
Tsja niks, vind hem gewoon fantastisch haha. Al zal ik hem de overstap naar sbs nooit vergeven.
geef allemaal even 1 ster op t recept pls
Fantastisch dat Jan dit een Italiaan heeft voorgezet en oprecht verbaast is dat het niet in de smaak viel.
Ik vind het helemaal niet leuk om âja ik ben smeerpijpâ te moeten antwoordenâ:sob: je bent zellef een smeerpijp ja. Ik vergeet nooit weer dat iemand hier als forumnaam Pizza hawaii had en zij postte in het youtubers topic volgens mij. Er werd zo heftig op haar forumnaam gereageerd. Pizza hawaii vind ik trouwens wel echt goor omdat die saus veel te zoet is en ik die ham, of wat ze ook gebruiken ook ranzig vind. Rozijnen in een hartig gerecht ken ik niet, tenzij Brinta pap telt.
Zie mân titel.
Pilaf met perzik En rozijnen door iets van couscous inderdaad (maar liever cranberries eigenlijk)