LOL, wat ga je doen dan?!
Tsja niks, vind hem gewoon fantastisch haha. Al zal ik hem de overstap naar sbs nooit vergeven.
geef allemaal even 1 ster op t recept pls
Fantastisch dat Jan dit een Italiaan heeft voorgezet en oprecht verbaast is dat het niet in de smaak viel.
Ik vind het helemaal niet leuk om âja ik ben smeerpijpâ te moeten antwoordenâ:sob: je bent zellef een smeerpijp ja. Ik vergeet nooit weer dat iemand hier als forumnaam Pizza hawaii had en zij postte in het youtubers topic volgens mij. Er werd zo heftig op haar forumnaam gereageerd. Pizza hawaii vind ik trouwens wel echt goor omdat die saus veel te zoet is en ik die ham, of wat ze ook gebruiken ook ranzig vind. Rozijnen in een hartig gerecht ken ik niet, tenzij Brinta pap telt.
Zie mân titel.
Pilaf met perzik En rozijnen door iets van couscous inderdaad (maar liever cranberries eigenlijk)
Voor degene die werken: krijg jij een kerstpakket/bon/pluim/kerstmarkt waar je iets kan uitzoeken - iets met Kerstmis op je werk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oké Indra haha
Hoe is dit niet afschuwelijk jan wijkstra!!!
Tevens een mooi moment om 1 van mn favo videoâs te posten:
Nou dacht ik altijd dat ik redelijk culinair onderbouwd was maar wat is dit in hemelsnaam met al die random bananen in gerechten?! Die trend heb ik gelukkig gemist.
Ik moet echt lachen om die laatste reactie en jouw reactie erbij Dat die vent ook denkt iets lekkers voor te schotelen en dan opeens helemaal in twijfel is omdat zân Italiaanse schoonzoon het niet te hachelen vindt
nouja zeg er zijn al minstens 15 stemmen bijgekomen en het recept staat nog steeds op 3 sterren, zoals daarvoor ook 24kitchen saboteert de boel
edit: nvm hij staat nu wel al op 2 yes
Als ik bij Geef je waardering 1 ster probeer aan te klikken doet hij niks. Ik ruik sabotage (en bananen)
volgens mij proberen ze hun hachje te redden
FF vs. 24Kitchen
ik heb zoveel zin om rudolph te dmâen met het verzoek om commentaar te geven op dit recept
Waar valt forummen onder? Anders?
Hahha laf alle intrusive bananas. Deze gebruikersnaam past beter bij me dan ik had gedacht.