Stel je persoonlijke vraag #13

LOL, wat ga je doen dan?!

Tsja niks, vind hem gewoon fantastisch haha. Al zal ik hem de overstap naar sbs nooit vergeven.

geef allemaal even 1 ster op t recept pls

6 likes

Fantastisch dat Jan dit een Italiaan heeft voorgezet en oprecht verbaast is dat het niet in de smaak viel.

20 likes

Ik vind het helemaal niet leuk om “ja ik ben smeerpijp” te moeten antwoorden​:sob: je bent zellef een smeerpijp ja. Ik vergeet nooit weer dat iemand hier als forumnaam Pizza hawaii had en zij postte in het youtubers topic volgens mij. Er werd zo heftig op haar forumnaam gereageerd. :joy: Pizza hawaii vind ik trouwens wel echt goor omdat die saus veel te zoet is en ik die ham, of wat ze ook gebruiken ook ranzig vind. Rozijnen in een hartig gerecht ken ik niet, tenzij Brinta pap telt.

4 likes

Zie m’n titel.

:sunglasses:

4 likes

Pilaf met perzik :heart: En rozijnen door iets van couscous inderdaad (maar liever cranberries eigenlijk)

3 likes

Voor degene die werken: krijg jij een kerstpakket/bon/pluim/kerstmarkt waar je iets kan uitzoeken - iets met Kerstmis op je werk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

08

Oké Indra haha

51 likes

Hoe is dit niet afschuwelijk jan wijkstra!!!

Tevens een mooi moment om 1 van mn favo video’s te posten:

8 likes

Nou dacht ik altijd dat ik redelijk culinair onderbouwd was maar wat is dit in hemelsnaam met al die random bananen in gerechten?! Die trend heb ik gelukkig gemist.

8 likes

Ik moet echt lachen om die laatste reactie en jouw reactie erbij :rofl::rofl: Dat die vent ook denkt iets lekkers voor te schotelen en dan opeens helemaal in twijfel is omdat z’n Italiaanse schoonzoon het niet te hachelen vindt

1 like

nouja zeg er zijn al minstens 15 stemmen bijgekomen en het recept staat nog steeds op 3 sterren, zoals daarvoor ook :angry: 24kitchen saboteert de boel

edit: nvm hij staat nu wel al op 2 yes

1 like

Als ik bij Geef je waardering 1 ster probeer aan te klikken doet hij niks. Ik ruik sabotage (en bananen)

2 likes

volgens mij proberen ze hun hachje te redden :angry:

1 like

Zie nu voor me dat Rudolph zwetend achter de pc zit van ‘fuck fuck fuck wat gebeurt er’

25 likes

:crossed_swords: FF vs. 24Kitchen :crossed_swords:

17 likes

ik heb zoveel zin om rudolph te dm’en met het verzoek om commentaar te geven op dit recept

6 likes

Waar valt forummen onder? Anders?

1 like

Hahha laf alle intrusive bananas. Deze gebruikersnaam past beter bij me dan ik had gedacht.

5 likes