extra puntenaftrek wegens spelling… dit screenshot vertelt een droef verhaal.
Welk woord moet volgens jou Woord van het jaar worden?
- bezorgschaamte
- boomer
- bruisregio
- diversiteitsverlof
- ecopopulisme
- foeigesprek
- klimaatspijbelaar
- klimaatdrammer
- levensloopstress
- luchtvluchteling
- nulrentoceen
- plunderpuber
- stalguerrilla
- stekkersubsidie
- toetertrouwstoet
- verthuizen
- vleeswroeging
- wiebelpensioen
- windterreur
0 stemmers
Je kan hier stemmen en lezen wat de woorden betekenen.
Omg nee niet boomer, ik vind dat zo’n kutwoord
Hoe ver reikt jouw schaamhaargrens op je bovenbenen voorbij je bikinilijn als je het niet onthaart?
Dus je hebt die driehoek van je venusheuvel en dan gaat je schaamhaar verder op je bovenbenen (bij mij tenminste), hoeveel cm lopen de donkere schaamharen verder op je bovenbenen?
Let op: bij niet ontharen. Antwoorden anoniem
Ik heb echt het gevoel dat deze grens steeds verder gaat, naarmate ik ouder word. En dat ik ook meer haargroei onder mn navel heb.
- Ik heb nauwelijks schaamhaar eigenlijk
- 0 cm
- 1 a 2 cm
- 3 a 4 cm
- 5 a 6 cm
- 7 a 8 cm
- 9 a 10 cm
- verder dan 10 cm
0 stemmers
Ik weet niet hoeveel centimeter maar het loopt echt VER door op m’n bovenbenen. Haargroei onder m’n navel ook idd, op m’n kin etc (overal eigenlijk haha) Wordt alleen maar meer vrees ik
Ik doe ananas door de pastasaus en krijg altijd gekke blikken, maar iedereen die het proeft vindt de saus super lekker.
en @kali echt onhandig heh! Weektaak om alles bij te houden, voor zover dat lukt.
Een marokkaanse vriendin van me zei dat het bij haar en haar marokkaanse vriendinnen nog erger was qua haargroei en al vanaf haar puberteit. Dus misschien is het zelfs nog afkomstgebonden. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar van mij mag het wel stoppen nu!
Ja maar die is kapot maar staat er nog wel gewoon. :’)
2 jaar geleden ben ik overgestapt naar een ander bedrijf en ik verdien nu 1000 netto per maand minder. Leek toen een goed idee, ik huil nog steeds elke maand.
Ik heb het weggelasered, beste aankoop ooit! Anders is het zeker 3,5 cm
Ja graag om daarmee alle rotjes en knalvuurwerk en dat soort troep hopelijk te verminderen (geloof niet dat het echt zal stoppen) wel jammer van siervuurwerk
Half ja, half nee
Vind het wel irritant overdag, maar ergens ook wel vet om om 12 uur snachts in een soort oorlogsgebied te staan.
Ik heb gestemd namens mijn kat
Wow dit is wel echt next level, maar ik zou het op zn minst proberen. Als het maar niet zoet is.
Ok stel je hebt tot twee keer toe een pakket ergens besteld. Eerste keer ging ALLES fout en kostte het veel moeite om je geld terug te krijgen. De tweede keer ging dit sneller. Al met al heb je in elk geval geen vertrouwen meer in die toko. De vervoerder bevestigde dat de bestelling wederom niet goed was gegaan en vroeg of je een refund of resend wilde. Je gaf aan refund en hebt inmiddels je geld terug. Het gaat om €125 en een héél groot Amerikaans bedrijf.
Nu krijg je ineens een mail dat het pakket onderweg is en morgen wordt bezorgd?! Retourkosten zijn voor eigen rekening, of die worden misschien door Paypal vergoed? Dat weet ik niet want dat gebruik ik normaliter nooit . Eerder contact met de klantenservice was extreem moeizaam te noemen, to say the least. 5 mensen, 5 verschillende verhalen.
Wat zou jij doen?
- Bestelling houden, niks zeggen
- Bestelling houden, klantenservice informeren
- Bestelling weigeren zodat deze retour gaat
0 stemmers
1 poging om het bij ze aan te geven (bijv een mail) en daarna geen moeite meer doen
PayPal vergoedt een X aantal keer per jaar de retourkosten, ik betaal door die reden expres met PayPal als ik iets misschien wil retourneren waar dat niet gratis kan.
Ja het zou retour moeten naar Amerika ook, dus die kosten zijn wat meer dan de standaard 7 eurootjes. En dan nog maar hopen dat dit goed zou gaan gezien alle gekte met de post en feestdagen. Plus de carrier is DPD en die is sooooowieso al de slechtste van alle vervoerders imho
Lol houden natuurlijk. Anders trek je weer een beerput aan klanten”””service”””” open en je hebt wel een cadeautje van die toko verdiend zo te horen.
Je moet btw wel de gratis retour service aanzetten bij Paypal ook @Quinoa
Ok, dus dat is iets bij Paypal wat je aan moet zetten? Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten doen XD.
Als ik naar de poll kijk zie ik ook dat de meesten tot nu het antwoord gaven dat ik zelf ook al in m’n hoofd had. Fuck you Amerikaanse ondergoedtoko