Ja ik denk dat de meeste van ons zo rond de 8 waren maar toch kan ik het me goed herinneren. Het was overdag rond 15uur. Ik zat in de auto met vriendinnen en toen kwam het op de radio en toen zei die moeder dat we muisstil moesten zijn want ze wilde het uiteraard horen. Maar is het niet vreemd dat het songfestival werd onderbroken? Aangezien het dus 's middags gebeurde.
En kun jij de brand in Volendam nog goed herinneren?
- Ja heel goed
- Mwah een beetje
- Nee
0 stemmers
Was dit ook groot nieuws in belgie @Eddie?
Zo raar die brand in volendam is in de nacht van 2000/2001 gebeurd. Ik dacht dat dat eerder was gebeurd dan die vuurwerkramp. Staat me ook niet zo goed in het geheugen.
Aangezien er opeens zoveel Ariana Grande clones/copycats zijn:
Ken jij een Ariana Grande clone persoonlijk?
- Ja
- Nee
- Wel iemand die op iemand anders lijkt, namelijk:
0 stemmers
Ben jij een Ariana Grande clone?
- Ja en ik doe expres mijn best om op haar te lijken
- Ja, maar niet expres
- Nee
- Ik doe iemand anders na
0 stemmers
Ik heb ook wel eens donuts gelikt maar ze niet teruggelegd.
Hangt er wel vanaf wat het kost. Mijn vader is handig en repareert dit soort dingen altijd zelf (alleen laptop en mobiele telefoon niet) dus als het nodig is maakt hij mân spullen, maar als dat geen optie is zou ik denk ik niet voor âŹ30 mân hypothetische broodrooster van twee tientjes laten repareren, zeg maar
Ik ken iemand die héél erg op Perrie van Little Mix lijkt qua uiterlijk.
Welke kerstreclame vind je het leukste?
- Jumbo
- AH
- Lidl
- Plus
- Ik kijk geen reclames
0 stemmers
En welke het stomste?
- Jumbo
- AH
- Lidl
- Plus
0 stemmers
Ter opfrissing,
Jumbo: Moeder is op zakenreis en komt met kerst weer terug
AH: Jongetje die kerst organiseert (meest memorable aan deze vind ik die kat met een strikje)
Lidl: Boodschappen die je kunt halen met op het einde die baby die âLidl bijâ zingt
Plus: Dramatische muziek en een auto zonder benzine,op het einde zie je dat 2 mensen een kindje hebben gekregen
Leuk feitje over de vuurwerkramp: zo is nu.nl groot geworden. Die ramp was op een zaterdag en nu.nl was de enige die 24uur per dag nieuws publiceerde. De kranten etc liepen toen vet achter op die website
Als het over kerstcommercials gaat kan deze van dit jaar natuurlijk niet achterblijven:
En mijn all-time favoriet:
Ik wil nu ook een draak van een kind. 
Holy fuck, ik heb 2 glazen wijn op en ik zit echt te SNOTTEREN om deze 2
Op wikipedia staat dat 's avonds pas de impact van de ramp overal doordrong. Volgens mij besefte ze toen pas dat het echt een grote nationale ramp was en wilde ze geen feestprogramma uitzenden?
Hier gaat het er ook nog over:
Haha oeps ik heb ze helemaal niet allemaal sorry
janken hoor deze twee
door die eerste heb ik dat nummer van bastille de hele dag op repeat staan haha
Ik roeptoeter dit soms als docent. Shame
Beppie kraft liedjes op youtube luisteren terwijl ik mensen verzorg. En dan laat ik ze het liefst nog het filmpje zien dat ze zo het zwembad inloopt
Ik ook en heb het waarschijnlijk overgenomen van een docent op de uni.
Vond het wel goed dat een leerling een keer zei âdit is geen stationâ o.i.d. 
Forummen natuurlijk!
@midheavenmoon wel een tijdelijke lange afstandsrelatie, omdat mijn vriend toen een aantal maanden weg moest voor zijn werk. Maar dat telt niet echt denk ik
Geen echte langeafstandsrelatie, maar ik heb wel een paar jaar een relatie gehad met iemand die steeds voor zân werk enkele maanden in het buitenland zat (2-3 maanden buitenland, 1 maand thuis).