Stel je persoonlijke vraag #13

Leuk feitje over de vuurwerkramp: zo is nu.nl groot geworden. Die ramp was op een zaterdag en nu.nl was de enige die 24uur per dag nieuws publiceerde. De kranten etc liepen toen vet achter op die website

36 likes

Als het over kerstcommercials gaat kan deze van dit jaar natuurlijk niet achterblijven:

En mijn all-time favoriet:

14 likes

Ik wil nu ook een draak van een kind. :cry:

5 likes

Holy fuck, ik heb 2 glazen wijn op en ik zit echt te SNOTTEREN om deze 2

4 likes

Op wikipedia staat dat 's avonds pas de impact van de ramp overal doordrong. Volgens mij besefte ze toen pas dat het echt een grote nationale ramp was en wilde ze geen feestprogramma uitzenden?

Hier gaat het er ook nog over:

3 likes

Haha oeps ik heb ze helemaal niet allemaal sorry

janken hoor deze twee :sob: door die eerste heb ik dat nummer van bastille de hele dag op repeat staan haha

2 likes

Ik roeptoeter dit soms als docent. Shame

1 like

Beppie kraft liedjes op youtube luisteren terwijl ik mensen verzorg. En dan laat ik ze het liefst nog het filmpje zien dat ze zo het zwembad inloopt

9 likes

Ik ook en heb het waarschijnlijk overgenomen van een docent op de uni.
Vond het wel goed dat een leerling een keer zei ‘dit is geen station’ o.i.d. :joy:

2 likes

Forummen natuurlijk!

@midheavenmoon wel een tijdelijke lange afstandsrelatie, omdat mijn vriend toen een aantal maanden weg moest voor zijn werk. Maar dat telt niet echt denk ik

2 likes

Geen echte langeafstandsrelatie, maar ik heb wel een paar jaar een relatie gehad met iemand die steeds voor z’n werk enkele maanden in het buitenland zat (2-3 maanden buitenland, 1 maand thuis).

Voor degenen met een relatie (of pas het toe op je laatste relatie):

• Mijn partner en ik lijken op elkaar en dat vind ik overwegend fijn.
  • Mijn partner en ik lijken op elkaar en dat vind ik overwegend lastig.
  • Mijn partner en ik lijken niet op elkaar en dat vind ik overwegend fijn.
  • Mijn partner en ik lijken niet op elkaar en dat vind ik overwegend lastig.

0 stemmers

Lijken op elkaar qua karakter/innerlijk bedoel ik uiteraard!

Ik heb gebakken zalm over van gisteravond, maar ik ben vergeten het in de koelkast te leggen :frowning:
Zouden jullie dit nog eten?

• Ja
  • Nee joh smeerpijp

0 stemmers

Als je met iemand aan het mailen bent, en iemand deelt je mee dat diegene iets voor je geregeld hebt, reageer je dan nog terug? Ik zit echt in dubio. Ben bezig met een nieuwe baan en krijg van twee recruiters/managers te horen dat ze het een en ander doorgegeven hebben en dat een ander contact met me op zal nemen voor een gesprek. Wat zou jij doen?

• Het hierbij laten en niet reageren, het is immers gewoon een mededeling.
  • Een kort mailtje terugsturen met iets in de strekking van ‘bedankt voor de moeite/terugkoppeling/ ik wacht het af’

0 stemmers

Ik weet echt nooit wat goed is in zo’n situatie. Als ik het niet doe ben ik bang dat ze me een ondankbare bitch vinden en als ik het wel doe, ben ik bang dat ze me een vervuiling van hun mailbox/tijd vinden.

1 like

Ik denk dat je beter té beleefd kan zijn

7 likes

Gewoon mailen, in het ergste geval leest de ontvanger het, denkt ‘ok’ en gaat verder met zijn/haar dag. Het kost maximaal 5 seconden om zo’n mailtje te lezen dus ze zullen dat heus niet zien als tijdverspilling :slight_smile:

2 likes

Ongelooflijk, kan me dit nog heel goed herinneren. Wat een impact

Nee terugkoppeling is een verschrikkelijk jeukwoord, daar heb je gelijk in. Het net een mailtje gestuurd met ‘moeite’.

Dank jullie wel voor het vrij unanieme antwoord!

2 likes

Stel je kon voor een paar dagen naar de maan. Alles wordt voor je betaald. Zou je gaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers