Ik vraag me vooral af, wat moet je daar dan doen? Beetje rondhuppelen en dan?
Ja een paar dagen lijkt me ook te lang. Maar zou het wel willen meemaken. Een beetje salto’s maken, en vloggen.
Omg dat zo veel mensen hier nee stemmen
waarom niet??? Lijkt me echt een fantastische ervaring en kan echt geen goede redenen bedenken om het niet te willen, als alles wordt betaald en je fysiek in orde bent etc
Drie dingen waar ik nooit in wil vast zitten: een raket, een onderzeeër, een liefdeloos huwelijk.
Er zijn geen McDonalds en WiFi op de maan. Dus nee dank je
Omdat je vast zit in een metalen cilinder die slechts door wat vlammetjes op z’n plek wordt gehouden, op een ronde steen zonder zuurstof op 385.000 km afstand van aarde
Reden genoeg
Veel te groot risico, alle training die je van tevoren nodig hebt, de lange reis, het feit dat er geen fuck te doen is daar
Zeggen jullie bij een @
- Apenstaartje
- At
0 stemmers
Omdat het 603837283 dagen duurt voor je er bent, ik vind 3 uur naar Spanje vliegen al lang. En dan is het wss niet eens warm op de maan, kun je er niet lekker aan het strand liggen en er zal vast ook geen eten zijn.
Ik zeg et
Haha oké oké volgens mij is duidelijk dat iedereen een andere afweging maakt ik vind die dingen dus echt wel opwegen tegen zweven in de ruimte, naar de aarde kunnen kijken als een stipje heel ver weg en voet zetten op de maan
Maar ik wilde vroeger dan ook altijd heel graag in een space shuttle
oh jee
Oh shit ja! Goede punten ik moet effe mijn stem aanpassen
Ja het is lelijk.
Maar ik wil Engelse woorden in een Nederlandse zin niet heel Engels uitspreken. Dat is een regelrechte weg naar Drawgs zeggen als een boomer.
Net als mensen die dan Spaans kunnen of een half jaar in Rome hebben gestudeerd en die dan elke keer een betekenisvolle pauze nemen voordat ze tequila of carpaccio zeggen en het dan heel nadrukkelijk nonchalant precies in het juiste accent dat woord droppen voor ze weer doorschakelen in het Nederlands.
Ik zeg eigenlijk at maar als ik er erg in heb apenstaartje omdat ik het ZON leuk woord vind
Heb je het al uit? Wat vond je ervan? Ik heb er echt veel aan gehad!
Hahaha ja dit was voor mij ook echt zo’n aandachtslek, beetje tussendoor naar het forum gaan. Ik doe 45 minuten en dan 8 minuten niet-gefocuste pauze i.p.v. 1,5 + 15, werkt voor mij toch beter merkte ik. Dat over die pauzes was ook echt een eye opener.
Ik ging ervan uit dat met at et bedoeld werd haha
Toen ik op de klantenservice werkte vond ik dat soort mailtjes altijd chill -> hing er lekker mijn naamlabel aan en sleep hem weg = weer 1 van de 6 mailtjes per uur die ik moest afhandelen aka meer tijd om te chillen / rustiger aan doen over andere mailtjes
Ik zeg altijd at, omdat ik vroeger apenstaartje een heel stom kinderachtig woord vond. Nu vind ik het juist schattig.