Stel je persoonlijke vraag #13

Aangezien er opeens zoveel Ariana Grande clones/copycats zijn:
Ken jij een Ariana Grande clone persoonlijk?

• Ja
  • Nee
  • Wel iemand die op iemand anders lijkt, namelijk:

0 stemmers

Ben jij een Ariana Grande clone?

• Ja en ik doe expres mijn best om op haar te lijken
  • Ja, maar niet expres
  • Nee
  • Ik doe iemand anders na

0 stemmers

Ik heb ook wel eens donuts gelikt maar ze niet teruggelegd.

3 likes

Hangt er wel vanaf wat het kost. Mijn vader is handig en repareert dit soort dingen altijd zelf (alleen laptop en mobiele telefoon niet) dus als het nodig is maakt hij m’n spullen, maar als dat geen optie is zou ik denk ik niet voor €30 m’n hypothetische broodrooster van twee tientjes laten repareren, zeg maar

Ik woonde destijds in een stad in de buurt van de vuurwerkramp (halfuur fietsen) en bij ons trilden de ramen, zo’n harde knal was het. Echt bizar, dat staat me nog heel goed bij

Ik ken iemand die héél erg op Perrie van Little Mix lijkt qua uiterlijk.

Welke kerstreclame vind je het leukste?

• Jumbo
  • AH
  • Lidl
  • Plus
  • Ik kijk geen reclames

0 stemmers

En welke het stomste?

• Jumbo
  • AH
  • Lidl
  • Plus

0 stemmers

Ter opfrissing,
Jumbo: Moeder is op zakenreis en komt met kerst weer terug
AH: Jongetje die kerst organiseert (meest memorable aan deze vind ik die kat met een strikje)
Lidl: Boodschappen die je kunt halen met op het einde die baby die ‘Lidl bij’ zingt
Plus: Dramatische muziek en een auto zonder benzine,op het einde zie je dat 2 mensen een kindje hebben gekregen

2 likes

Leuk feitje over de vuurwerkramp: zo is nu.nl groot geworden. Die ramp was op een zaterdag en nu.nl was de enige die 24uur per dag nieuws publiceerde. De kranten etc liepen toen vet achter op die website

36 likes

Als het over kerstcommercials gaat kan deze van dit jaar natuurlijk niet achterblijven:

En mijn all-time favoriet:

14 likes

Ik wil nu ook een draak van een kind. :cry:

5 likes

Holy fuck, ik heb 2 glazen wijn op en ik zit echt te SNOTTEREN om deze 2

4 likes

Op wikipedia staat dat 's avonds pas de impact van de ramp overal doordrong. Volgens mij besefte ze toen pas dat het echt een grote nationale ramp was en wilde ze geen feestprogramma uitzenden?

Hier gaat het er ook nog over:

3 likes

Haha oeps ik heb ze helemaal niet allemaal sorry

janken hoor deze twee :sob: door die eerste heb ik dat nummer van bastille de hele dag op repeat staan haha

2 likes

Ik roeptoeter dit soms als docent. Shame

1 like

Whatsapp. Maar eigenlijk alleen met collega’s.

Beppie kraft liedjes op youtube luisteren terwijl ik mensen verzorg. En dan laat ik ze het liefst nog het filmpje zien dat ze zo het zwembad inloopt

9 likes

Ik ook en heb het waarschijnlijk overgenomen van een docent op de uni.
Vond het wel goed dat een leerling een keer zei ‘dit is geen station’ o.i.d. :joy:

2 likes

Forummen natuurlijk!

@midheavenmoon wel een tijdelijke lange afstandsrelatie, omdat mijn vriend toen een aantal maanden weg moest voor zijn werk. Maar dat telt niet echt denk ik

2 likes

Geen echte langeafstandsrelatie, maar ik heb wel een paar jaar een relatie gehad met iemand die steeds voor z’n werk enkele maanden in het buitenland zat (2-3 maanden buitenland, 1 maand thuis).

Voor degenen met een relatie (of pas het toe op je laatste relatie):

• Mijn partner en ik lijken op elkaar en dat vind ik overwegend fijn.
  • Mijn partner en ik lijken op elkaar en dat vind ik overwegend lastig.
  • Mijn partner en ik lijken niet op elkaar en dat vind ik overwegend fijn.
  • Mijn partner en ik lijken niet op elkaar en dat vind ik overwegend lastig.

0 stemmers

Lijken op elkaar qua karakter/innerlijk bedoel ik uiteraard!