Stel je persoonlijke vraag #13

Ik heb gebakken zalm over van gisteravond, maar ik ben vergeten het in de koelkast te leggen :frowning:
Zouden jullie dit nog eten?

• Ja
  • Nee joh smeerpijp

0 stemmers

Als je met iemand aan het mailen bent, en iemand deelt je mee dat diegene iets voor je geregeld hebt, reageer je dan nog terug? Ik zit echt in dubio. Ben bezig met een nieuwe baan en krijg van twee recruiters/managers te horen dat ze het een en ander doorgegeven hebben en dat een ander contact met me op zal nemen voor een gesprek. Wat zou jij doen?

• Het hierbij laten en niet reageren, het is immers gewoon een mededeling.
  • Een kort mailtje terugsturen met iets in de strekking van ā€˜bedankt voor de moeite/terugkoppeling/ ik wacht het af’

0 stemmers

Ik weet echt nooit wat goed is in zo’n situatie. Als ik het niet doe ben ik bang dat ze me een ondankbare bitch vinden en als ik het wel doe, ben ik bang dat ze me een vervuiling van hun mailbox/tijd vinden.

1 like

Ik denk dat je beter tƩ beleefd kan zijn

7 likes

Gewoon mailen, in het ergste geval leest de ontvanger het, denkt ā€˜ok’ en gaat verder met zijn/haar dag. Het kost maximaal 5 seconden om zo’n mailtje te lezen dus ze zullen dat heus niet zien als tijdverspilling :slight_smile:

2 likes

Ongelooflijk, kan me dit nog heel goed herinneren. Wat een impact

Nee terugkoppeling is een verschrikkelijk jeukwoord, daar heb je gelijk in. Het net een mailtje gestuurd met ā€˜moeite’.

Dank jullie wel voor het vrij unanieme antwoord!

2 likes

Stel je kon voor een paar dagen naar de maan. Alles wordt voor je betaald. Zou je gaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vraag me vooral af, wat moet je daar dan doen? Beetje rondhuppelen en dan?

14 likes

Ja een paar dagen lijkt me ook te lang. Maar zou het wel willen meemaken. Een beetje salto’s maken, en vloggen. :clown_face:

2 likes

Omg dat zo veel mensen hier nee stemmen :scream: :scream: waarom niet??? Lijkt me echt een fantastische ervaring en kan echt geen goede redenen bedenken om het niet te willen, als alles wordt betaald en je fysiek in orde bent etc

8 likes

Drie dingen waar ik nooit in wil vast zitten: een raket, een onderzeeƫr, een liefdeloos huwelijk.

69 likes

Er zijn geen McDonalds en WiFi op de maan. Dus nee dank je :sweat_smile:

6 likes

Omdat je vast zit in een metalen cilinder die slechts door wat vlammetjes op z’n plek wordt gehouden, op een ronde steen zonder zuurstof op 385.000 km afstand van aarde

Reden genoeg

37 likes

Veel te groot risico, alle training die je van tevoren nodig hebt, de lange reis, het feit dat er geen fuck te doen is daar :joy:

3 likes

Zeggen jullie bij een @

• Apenstaartje
  • At

0 stemmers

Omdat het 603837283 dagen duurt voor je er bent, ik vind 3 uur naar Spanje vliegen al lang. En dan is het wss niet eens warm op de maan, kun je er niet lekker aan het strand liggen en er zal vast ook geen eten zijn.

6 likes

Ik zeg et

6 likes

Haha okƩ okƩ volgens mij is duidelijk dat iedereen een andere afweging maakt :sweat_smile: ik vind die dingen dus echt wel opwegen tegen zweven in de ruimte, naar de aarde kunnen kijken als een stipje heel ver weg en voet zetten op de maan

Maar ik wilde vroeger dan ook altijd heel graag in een space shuttle

6 likes

oh jee :hushed:

Oh shit ja! Goede punten ik moet effe mijn stem aanpassen