Ik heb gebakken zalm over van gisteravond, maar ik ben vergeten het in de koelkast te leggen
Zouden jullie dit nog eten?
- Ja
- Nee joh smeerpijp
0 stemmers
Ik heb gebakken zalm over van gisteravond, maar ik ben vergeten het in de koelkast te leggen
Zouden jullie dit nog eten?
0 stemmers
Als je met iemand aan het mailen bent, en iemand deelt je mee dat diegene iets voor je geregeld hebt, reageer je dan nog terug? Ik zit echt in dubio. Ben bezig met een nieuwe baan en krijg van twee recruiters/managers te horen dat ze het een en ander doorgegeven hebben en dat een ander contact met me op zal nemen voor een gesprek. Wat zou jij doen?
0 stemmers
Ik weet echt nooit wat goed is in zoān situatie. Als ik het niet doe ben ik bang dat ze me een ondankbare bitch vinden en als ik het wel doe, ben ik bang dat ze me een vervuiling van hun mailbox/tijd vinden.
Ik denk dat je beter tƩ beleefd kan zijn
Gewoon mailen, in het ergste geval leest de ontvanger het, denkt āokā en gaat verder met zijn/haar dag. Het kost maximaal 5 seconden om zoān mailtje te lezen dus ze zullen dat heus niet zien als tijdverspilling
Ongelooflijk, kan me dit nog heel goed herinneren. Wat een impact
Nee terugkoppeling is een verschrikkelijk jeukwoord, daar heb je gelijk in. Het net een mailtje gestuurd met āmoeiteā.
Dank jullie wel voor het vrij unanieme antwoord!
Stel je kon voor een paar dagen naar de maan. Alles wordt voor je betaald. Zou je gaan?
0 stemmers
Ik vraag me vooral af, wat moet je daar dan doen? Beetje rondhuppelen en dan?
Ja een paar dagen lijkt me ook te lang. Maar zou het wel willen meemaken. Een beetje saltoās maken, en vloggen.
Omg dat zo veel mensen hier nee stemmen
waarom niet??? Lijkt me echt een fantastische ervaring en kan echt geen goede redenen bedenken om het niet te willen, als alles wordt betaald en je fysiek in orde bent etc
Drie dingen waar ik nooit in wil vast zitten: een raket, een onderzeeƫr, een liefdeloos huwelijk.
Er zijn geen McDonalds en WiFi op de maan. Dus nee dank je
Omdat je vast zit in een metalen cilinder die slechts door wat vlammetjes op zān plek wordt gehouden, op een ronde steen zonder zuurstof op 385.000 km afstand van aarde
Reden genoeg
Veel te groot risico, alle training die je van tevoren nodig hebt, de lange reis, het feit dat er geen fuck te doen is daar
Zeggen jullie bij een @
0 stemmers
Omdat het 603837283 dagen duurt voor je er bent, ik vind 3 uur naar Spanje vliegen al lang. En dan is het wss niet eens warm op de maan, kun je er niet lekker aan het strand liggen en er zal vast ook geen eten zijn.
Ik zeg et
Haha okƩ okƩ volgens mij is duidelijk dat iedereen een andere afweging maakt ik vind die dingen dus echt wel opwegen tegen zweven in de ruimte, naar de aarde kunnen kijken als een stipje heel ver weg en voet zetten op de maan
Maar ik wilde vroeger dan ook altijd heel graag in een space shuttle
oh jee
Oh shit ja! Goede punten ik moet effe mijn stem aanpassen