Stel je persoonlijke vraag #13

Hoe kan je het een beetje opmaken :woozy_face:

13 likes

Haha ja staat beetje verkeerd idd maar dat je wel een beetje van je eigen risico hebt verbruikt. De helft ofzo, weet ik het haha. Tussen niks en alles zit nog een verschil. Als het echt weinig is dan tel ik het wel als nee.

1 like

Ga jij gourmetten met kerst?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat vind je van gourmetten?

• Heerlijk
  • Vreselijk
  • Wel ok

0 stemmers

Naja blijkbaar wist ik dat dus niet. Hoe dat moest. Nu wel en vind het handig ipv pc aanslingeren. :sweat_smile:

2 likes

Ik hou echt van gourmetten. :heart: #durfoptebiechten

13 likes

Niet vanaf een bepaalde leeftijd, toen ik het wilde kijken was ik denk ik al oud genoeg, maar wel pas vanaf ongeveer 20.22 omdat mijn ouders eerst het journaal wilden kijken.

2 likes

Ik vind het al vies in mijn mond voelen als ik een ochtend / avond vergeet.

16 likes

Als ik dronken thuiskom en meteen in bed stort sla ik het over

7 likes

Wel 30 hele euro’s gaan er deze maand nog af :sweat_smile:

1 like

Haha me tooo, wij doen het ook wel eens met z’n tweeën. Hebben zelfs volledig vega gegourmet om het wat minder slecht te maken #eindebiecht

1 like

Ik heb echt een schijthekel aan gourmetten, maar moet er elke eerste kerstdag aan geloven bij m’n schoonfamilie. Misschien zou ik het leuker vinden als ik het zelf zou organiseren, zonder gigantische schalen vlees met ergens een bakje champignons er tussen. Verder is het wel heel gezellig altijd dus we doen het er maar mee :’)

Ik ga dit jaar gourmetten omdat ik bij niet culinaire mensen ga eten haha. Maar heb het al zolang niet meer gedaan dat ik er best wel zin in heb. Ik neem wel groentes en salade mee want hele avond vlees bakken heb ik ook weer geen zin in.

1 like

Ja dat ga ik ook wel doen denk ik, maar ik weet al dat mijn vega dingen dan bovenop het gene komen wat er al is, en niet als vervanging van een deel van het vlees. Toch een beetje demotiverend :’)

Als ik een dag niet m’n huis uit ga, vergeet ik het vaak, maar op den duur voelen m’n tanden wel vies dus poets ik ze dan wel

Wat hangt er allemaal in jouw kerstboom?

• ‘‘Gewone’’ kerstbal
  • Vintage kerstbal
  • Borduurwerkje
  • Sneeuwpop
  • Kerstman
  • Rendier
  • Kerstbal in de vorm van voedsel
  • Kerstbal in de vorm van een schoen
  • Kerstbal in de vorm van make-up
  • Auto
  • Mini kerststal
  • Kerstbal in de vorm van een dier
  • Kerstbal met persoonlijke foto
  • Kerstbal die ooit als souvenir is gekocht
  • Ster
  • Houten poppetjes
  • Doorzichtige kerstbal met sneeuw/confetti
  • Een ‘‘platte’’ kerstbal
  • Een houten kerstbal
  • Je poll is niet volledig want ik heb nog iets anders in mijn boom hangen en dat ga ik je nu vertellen!

0 stemmers

Onze boom thuis (woon nog thuis) bevat een bij elkaar geraapt zooitje, haha. Ook nog een boel engeltjes, van die lelijke clip vogeltjes, ornamenten die mijn vader als kind heeft beschilderd, oude ballen die van mijn overgrootoma zijn geweest en vast nog meer.

7 likes

ik heb ook nog van die zilveren slingers erin hangen! dus lampjes, ballen en slingers. weet niet of dat is wat je bedoeld trouwens haha
oja en die van een schoen is er eentje in de vorm van een paar skischoenen :heart_eyes:

1 like

Een kerstbal die mijn moeder van haar moeder heeft geërfd (wel een soort van vintage dus haha)

2 likes

Wij hebben geen kerstboom. Wel gehad, maar vind het te veel gedoe om 'm op te tuigen en weer af te tuigen en hij staat in de weg en de rest van het jaar staat hij in een doos, ook in de weg :smile:. We hebben wel van die lampjes hangen, dus helemaal kerstloos is ons huis niet haha

2 likes

Een houten vogeltje!

1 like