Stel je persoonlijke vraag #13

Ja het is lelijk.

Maar ik wil Engelse woorden in een Nederlandse zin niet heel Engels uitspreken. Dat is een regelrechte weg naar Drawgs zeggen als een boomer.

Net als mensen die dan Spaans kunnen of een half jaar in Rome hebben gestudeerd en die dan elke keer een betekenisvolle pauze nemen voordat ze tequila of carpaccio zeggen en het dan heel nadrukkelijk nonchalant precies in het juiste accent dat woord droppen voor ze weer doorschakelen in het Nederlands.

21 likes

Ik zeg eigenlijk at maar als ik er erg in heb apenstaartje omdat ik het ZON leuk woord vind

10 likes

Heb je het al uit? Wat vond je ervan? Ik heb er echt veel aan gehad!

Hahaha ja dit was voor mij ook echt zo’n aandachtslek, beetje tussendoor naar het forum gaan. Ik doe 45 minuten en dan 8 minuten niet-gefocuste pauze i.p.v. 1,5 + 15, werkt voor mij toch beter merkte ik. Dat over die pauzes was ook echt een eye opener.

1 like

Ik ging ervan uit dat met at et bedoeld werd haha

6 likes

Toen ik op de klantenservice werkte vond ik dat soort mailtjes altijd chill -> hing er lekker mijn naamlabel aan en sleep hem weg = weer 1 van de 6 mailtjes per uur die ik moest afhandelen aka meer tijd om te chillen / rustiger aan doen over andere mailtjes :biggrin:

17 likes

Ik zeg altijd at, omdat ik vroeger apenstaartje een heel stom kinderachtig woord vond. Nu vind ik het juist schattig.

Aaahw die van de AH vind ik juist leuk, maar dat komt eigenlijk alleen door de kat met de vlinderstrik :flushed:

7 likes

Same, alleen dan andere verdeling qua weken/maanden.

Ik smelt elke keer als dat kindje sarpassio zegt

9 likes

Jaa dat ook!

Lof woorden heel nep op zn spaans uitspreken maar tequilla is bij mij gewoon Tekieljaa

Welke hand heb jij?

• Earth
  • Fire
  • Air
  • Water

0 stemmers

Ja!

1 like

Tichelaar?

43 likes

Maar niet de beste manier.

5 likes

Onze Taal (en Groene Boekje ook denk ik?) adviseert 16.00 uur, maar ik vind het eigenlijk best wel lelijk.

3 likes

Zijn er hier eigenlijk ook mannen op het forum: (anoniem)

• Ja ik ben mannelijk
  • Nee ik ben vrouwelijk
  • Ik ben een x

0 stemmers

Hahah meit ik durf niet eens op de hoogste ring in carre. No way dat ik naar de maan ga.

11 likes

Lijkt me fantastisch om te zien, maar al die moeite die je ervoor moet doen… Ik krijg het al benauwd als ik die capsule zie waarin je moet reizen, en daarnaast moet je lichaam ook nog lang herstellen. Veel te veel gedoe allemaal.