Stel je persoonlijke vraag #13

Ja precies, de filosofie is daar heel erg ‘liever te veel dan te weinig’ en ze zijn ook niet zo moeilijk met dingen weg doen, dus vind het best moeilijk wat ik er nou mee moet

Ik heb dit jaar geen kerstboom staan, maar ik heb nog een notenkraker, raket en ballerina (die laatste is mijn lievelings).

1 like

Disney alles is Disney

6 likes

Goals

Hahahaha!

Mijn katten tonen echt 0 interesse naar de kerstboom. Ze kijken er niet naar om eigenlijk. Ook wel fijn als ik die berichten hier lees. :joy:

Ik wil hier even een extra poll bij met cijfers!
Ik heb nog nooit een cijferpoll gemaakt, dus vraag me af of dit goed gaat…

Hoeveel van je verplichte eigen risico heb je dit jaar verbruikt? (Ja het gaat officieel tot €385 volgens mij, maar dat lukt me niet :joy:)

• 0
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • 120
  • 140
  • 160
  • 180
  • 200
  • 220
  • 240
  • 260
  • 280
  • 300
  • 320
  • 340
  • 360
  • 380

0 stemmers

Er hangt een kerstsok in m’n boom, en een kerstbal met een cavia erop :grin:

2 likes

Eerste keer in m’n leven dat ik m’n eigen risico volledig heb gebruikt. Begin van het jaar moesten m’n amandelen eruit, en toen dacht ik: oké ik ben m’n eigen risico kwijt, dus wat kan ik nog meer doen dit jaar :thinking: Inmiddels ook m’n spataders laten behandelen.

8 likes

Vogels en vlinders

2 likes

Ik vind het zo bijzonder dat hij sinds zijn overlijden een stuk of 3 miljoen meer volgers heeft. Snap dat fenomeen nooit zo. Het is niet dat hij nu nog iets gaat posten wat je anders zou missen.

3 likes

Heb je die weg laten laseren? Ik dacht dat dat voor eigen rekening was. Ben dat al jaren aan het uitstellen (terwijl ik eigen risico al jaren heb opgemaakt) omdat ik dacht van kost me te veel geld.

Nee, via een vnus behandeling. Het was bij mij niet puur cosmetisch. Er was maar 1 ader zichtbaar en die was nog oppervlakkig. Ik heb een staand beroep en aan het einde van de dag had ik echt last van een bepaalde plek op m’n been. Maar blijkbaar was dit niet genoeg om het vergoed te krijgen. Want toen ik ging voor m’n intake vroeg de arts:
Is je been dan ook opgezet?
Ik: nee dat niet.
Arts weer: Zwelt je been op?
Ik: :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3: nee?
Arts: oké dus aan het einde van de dag is je been dik :wink:
Ik: Ehhh ja klopt
Dus even een tip, blijkbaar is dat een vereiste ofzo :laughing:

6 likes

Weet iemand hoeveel een vel postzegels (normale geen bijzonderheden) kost bij een postnl punt die ze verkoopt? Is er enige korting of is het 0.83 cent per zegel? (Kan het niet vinden op postnl website)

Kerstboom mattie!!

1 like

0.87 volgens mij dus 8.70

1 like

Nee helaas, is ondanks met hoeveel je ze koopt (vel van 10 of rol van 200 stuks) 0,87€

1 like

Ik zie helemaal niks als ik ergens aan denk, gewoon een oneindige leegte is mijn verbeelding.

33 likes

Mijn katers zijn echt de ideale schoonzonen. Ze laten kerstbomen met rust, planten eveneens en ook kleedjes kan je gewoon laten liggen.

11 likes

Ik vind beeld/woord een beetje beperkt. Ik geloof wel dat er mensen zijn die in beelden denken, maar woorden zijn net zo goed beelden dus ik vind het niet zo’n goede weergave. Daarbij heb je ook nog het auditieve denken. Ik denk zelf meer in dialogen.

2 likes

Wat zijn jouw 3 beste eigenschappen?

• Ambitieus
  • Avontuurlijk/ondernemend
  • Attent
  • Behulpzaam
  • Bescheiden
  • Creatief
  • Doorzetter
  • Eerlijk/oprecht
  • Empathisch
  • Energiek
  • Genuanceerd
  • Humor
  • Intelligent
  • Loyaal
  • Nuchter
  • Optimist
  • Ruimdenkend
  • Stressbestendig
  • Tevreden
  • Zorgzaam

0 stemmers

En wat zijn je 3 slechtste eigenschappen?

• Achterdochtig
  • Angstig
  • Betuttelend
  • Bot
  • Drammerig
  • Gat in hand
  • Geen mening vormen en/of uiten
  • Gierig
  • Humeurig/moodswings
  • Lui
  • Naïef
  • Ongeduldig