Er is ook niet echt een “het verschil”, het zijn 2 verschillende “franchises” (wat is een fatsoenlijk Nederlands woord daarvoor ) net als Lord of the rings en Harry Potter dat zijn. Maar die zijn ook noet voor iedereen uit elkaar te houden waarschijnlijk
dus wat een zinloze tekst van mij maar ik ga hem alsnog posten want kwam deze wikipedia pagina tegen
Gaaf! Waarom hebben jullie die keuze voor waterstof gemaakt?
Ik weet dat ik aan Star Wars moet beginnen, maar elke keer denk ik neuhhh. Vooral op Disney+ zou je denken dat ik er makkelijker naar zou kijken, maar dan kijk ik toch weer voor de 100e keer Frozen of Captain America.
Sokken in teenslippers
Dat met dat touwtje vasthouden, dan hang je dus boven de bril? Lijkt me iig heel lastig.
Met zoon soort vest maar dan basic zonder die print.
Hahaha jaaaaa!
Die brugklassers zijn tegenwoordig allemaal zo saai beetje baco en verder niks.
Zaten ze op hun telefoon? Misschien is het nu digitaal.
Ipv silent disco
Ig story disco
WhatsApp disco
Facebook disco?
Een leerling van mij ging met een koptelefoon op naar het kerstgala
Langeafstandsrelatie
Een 1 snap ik niet helemaal Mastuberen is toch ook deel van je seksleven? Ik dacht dat een groot deel hier een satisfyer heeft…
Ik heb me dus altijd afgevraagd hoe andere mensen dit doen. Ik vind het zooo storend dat zo’n touwtje nat blijft, en heb altijd het idee dat hij er met plassen wat verder uitkomt #tmi dus ik verspil echt tig tampons want na iedere keer plassen een nieuwe
Kan toch dat je dat niet bevredigend genoeg vindt?
Zeg jij:
- Pantoffels
- Sloffen
- Plofjes
0 stemmers
Ik gebruik pantoffels en sloffen door elkaar denk ik
Ik zou best een nieuw woord willen introduceren: pansloffels.