Stel je persoonlijke vraag #13

Er is ook niet echt een “het verschil”, het zijn 2 verschillende “franchises” (wat is een fatsoenlijk Nederlands woord daarvoor :thinking: ) net als Lord of the rings en Harry Potter dat zijn. Maar die zijn ook noet voor iedereen uit elkaar te houden waarschijnlijk :sweat_smile: dus wat een zinloze tekst van mij maar ik ga hem alsnog posten want kwam deze wikipedia pagina tegen :rofl:

2 likes

Gaaf! Waarom hebben jullie die keuze voor waterstof gemaakt?

Ik weet dat ik aan Star Wars moet beginnen, maar elke keer denk ik neuhhh. Vooral op Disney+ zou je denken dat ik er makkelijker naar zou kijken, maar dan kijk ik toch weer voor de 100e keer Frozen of Captain America.

3 likes

Sokken in teenslippers :ok_hand:t3:

1 like

Dat durfde ik alleen in de brugklas met deze sokken:

15 likes

Dat met dat touwtje vasthouden, dan hang je dus boven de bril? Lijkt me iig heel lastig.

image

Met zoon soort vest maar dan basic zonder die print. :joy:

9 likes

Hahaha jaaaaa!

Die brugklassers zijn tegenwoordig allemaal zo saai beetje baco en verder niks.

1 like

10 likes

Zaten ze op hun telefoon? Misschien is het nu digitaal.

2 likes

Ipv silent disco

Ig story disco
WhatsApp disco
Facebook disco?

2 likes

Een leerling van mij ging met een koptelefoon op naar het kerstgala :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Langeafstandsrelatie :sob:

Een 1 snap ik niet helemaal :woman_shrugging: Mastuberen is toch ook deel van je seksleven? Ik dacht dat een groot deel hier een satisfyer heeft…

1 like

Ik heb me dus altijd afgevraagd hoe andere mensen dit doen. Ik vind het zooo storend dat zo’n touwtje nat blijft, en heb altijd het idee dat hij er met plassen wat verder uitkomt #tmi dus ik verspil echt tig tampons want na iedere keer plassen een nieuwe

Kan toch dat je dat niet bevredigend genoeg vindt?

3 likes

Zeg jij:

• Pantoffels
  • Sloffen
  • Plofjes

0 stemmers

2 likes

Ik gebruik pantoffels en sloffen door elkaar denk ik

4 likes

Ik zou best een nieuw woord willen introduceren: pansloffels.

20 likes