Stel je persoonlijke vraag #13

Huh mag je niet biechten over drugs !?

Nee blijkbaar niet! En mijn biecht ging niet eens over drugs maar over een bepaald medicijn

In welke maand boek jij meestal je zomervakantie? Dus niet in welke maand je op vakantie gaat, maar in welke maand je hem boekt.

  • Januari
  • Februari
  • Maart
  • April
  • Mei
  • Juni
  • Juli
  • Augustus
  • September
  • Oktober
  • November
  • December

0 stemmers

Ja precies! Haha dacht ik ook net, beetje verwarrend misschien

Ik heb heel veel goeie dingen gezien (tussen 2002-2012 ging mijn geld op aan concerten), en mijn keuzes zijn puur gebaseerd op ervaringen en niet op ~wie objectief het beste was~

Beste: LCD Soundsystem in Paradiso, Snoop Dogg in Paradiso, Bruce Springsteen in Whatever the fuck Duitsland, The Strokes in de Melkweg, Cranberries in HMH, Radiohead in uh Westerpark?, CocoRosie in Groningen
Slechtste: Amy Winehouse helaas volledig naar de tering

OH EDIT: heel mooi concert: Damien Rice in Dublin.

6 likes

Oooooh ja Damien Rice, helemaal vergeten! In Carré, dat was ook echt heeel mooi en bijzonder vond ik

1 like

Doen volwassen mensen die niet meer studeren/naar school gaan en geen schoolgaande kinderen hebben nog aan zomervakantie? Of telt het dan als je in okt/nov langer weg gaat als zomervakantie?

Bij mij was het Admiralspalast, maar inderdaad echt een geweldige ervaring.

Dit hoort ook wel bij de hoogtepunten qua concerten in mijn leven overigens:

1 like

Ja dan is dat je zomervakantie! Ik ga zelf ook meestal in sept/okt

1 like

Garbage heb ik ook gezien. Vond ik als 13 jarige suuuuuper vet.

2 likes

Linkin Park :sob: ik zou voor de tweede keer gaan, maar m’n broer ging ineens toch niet mee. Een week ofzo na dat concert pleegde Chester zelfmoord.

3 likes

Mijn beste concert was mevrouw Janine Jansen Weinberg pianotrio intussen 6 jaar geleden. Ik heb nog nooit zoiets intens wanhopigs gehoord, dat ging zo door merg en been omg. Ik ben er nog steeds stil van. Geen woorden voor wat die vrouw kan.

2 likes

Ik versta het niet nee, maar als ik in de woonkamer zit, mijn vriend aan de telefoon in gesprek is in de slaapkamer en de buurman zit in zijn woonkamer te praten, dan hoor ik de buurman luider dan mijn vriend, terwijl de afstand ongeveer gelijk is.

1 like

Beste: Panic! at the Disco in 2016.
Meest verrassend: Every Time I Die in 2010. Ik ging vooral om m’n gedachten te verzetten na een slechte breakup maar was instant fan. Sindsdien mis ik vrijwel geen enkel Belgisch (club)concert en herkennen de bandleden me haha (ze hebben vrij weinig vrouwelijke fans).

2 likes

Haha omg ik heb letterlijk maar 1 persoon in m’n whatsapp lijst die heel vaak stickers gebruikt. Het zijn 9/10 keer katten. Maar hij weet dat ik ook van katten houd dus het is ok. Word wel geïrriteerd als er ineens een hond tussen zit. Ons gesprek bestaat vooral gewoon uit kat. :smirk_cat:

1 like

Kunnen de mods het concertgesprek niet verplaatsen? Ik denk elke keer yay bijlezen en het boeit me gewoon niks. Een beetje off-topic is oké maar dit gaat wel erg lang door.

37 likes

Ik vond de Spotify lijstjes die door meerderen ook als saai werden gezien, leuker maar dat werd wel snel de das omgedaan door een opmerking van een mod. Snap niet waarom nu niet.

5 likes

Ik gooi er wel ff een random-polletje uit:

Ben jij vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Word jij ook chagrijnig van een afgezakte sok in je schoen?

  • Ja
  • Nee
  • Ik draag nooit sokken
  • Ik draag nooit schoenen

0 stemmers

Slaap jij slechter bij volle maan?

  • Ja
  • Nee
  • Niet slechter dan anders

0 stemmers

Zie je liever koeien of schapen in de wei?

  • Koeien
  • Schapen

0 stemmers

2 likes

Ik heb ze 6 keer gezien waarvan de eerste keer 2006 en de laatste keer geloof ik 2011.
Bij de latere concerten zat er wel wat meer pit in dan in het begin, maar het was gewoon een attitude die ze hadden en voor mij maakte t toen weinig uit want ze speelden wel gewoon héél erg goed.
Maargoed, was toen superfan dus kon t ook niet geweldig beoordelen, geef nu geen hol meer om die hele band haha.

Beste concert uit mn leven is overigens Sufjan Stevens in Carré.
Slechtste kan ik niet benoemen, heb zoveel meuk in mn leven gezien en loop dan ook altijd meteen weg.

En koeien en schapen zijn evenveel waard in m’n hart.

Ik boek zomervakanties nooit, stap in de auto en dan zie ik het wel


@Eddie ik probeerde net een lijstje te maken van beste concerten en kwam uit op 15 :upside_down_face: Maar als ik er eentje moet kiezen denk ik Courtney Barnett in Tivoli, wat was ik onder de indruk van die vrouw. Slechtste was denk ik Sports Team op Loose Ends, op album vet energiek maar heb niet vaak iets gezien wat live zo doods klonk. Heb het 2 nummers geprobeerd en ben toen iets anders gaan doen.

3 likes