Stel je persoonlijke vraag #13

sowieso de nieuwe titel van @punaise :joy:

6 likes

Die had ik ook. Kon zo snel geen beter bewijs van zn bestaan vinden als dit :joy:

4 likes

Electro :heart:

5 likes

Donker na zonsondergang.
Op t forum is donker meteen zo anders qua lay-out dan ik gewend ben dus laat het maar licht, maar als het avond is zet ik de kleuren van m’n tel andersom (ā€˜slim omgekeerd’ voor apps die niet donker zijn) en dan kijkt het fijner.

zo dus

2 likes

Klinkt handig!
Volgens mij heb ik.die optie niet

Jaa! Girlzz oid! Mijn lievelingsspel vroeger. Moest je allerlei genante opdrachtjes/vragen doen. Misschien ga ik het wel weer eens spelen met vriendinnen haha.

Heb jij in huis altijd alleen het licht aan in de ruimte waarin je je bevindt?

• Ja
  • Nee, soms laat ik het licht op de gang/keuken/whatever aan
  • Nee, meestal laat ik het licht aan in (een) andere ruimte(s)

0 stemmers

Ik wil op de dag dat ik ongesteld word altijd dringend m’n benen epileren. Echt geeeeen idee waarom

3 likes

Ik ben lomper tijdens mijn menstruatie. Ik loop tegen alles aan.

1 like

Ja dit! Heb ik ook, ik laat ook altijd van alles vallen, stoot alles om.

Het verschil ovulatie/menstruatie is bij mij echt bizar. Ovulatie heb ik overal zin in, wil ik allemaal extra dingen doen, alles is leuk. En dan komen we bij week 3 en 4: alles is kut, zie niks meer zitten, geen energie en vraag ik me af waarom van al die miljoenen spermacellen nou perse IK geboren moest worden.

2 likes

Als je een iPhone hebt kan je het vinden als je ā€˜slim omgekeerd’ intypt bij instellingen

Je moet eigenlijk mensen met hormonale anticonceptie niet mee laten stemmen, want die hebben geen natuurlijke cyclus. Of eigenlijk beter gezegd geen cyclus. Of wil je dit juist in het algemeen weten?

1 like

Omg yesss ik had van lieve sint en barbie exemplaar gekregen, zovaak gebruikt dat ding :heart_eyes:

1 like

Ohhh modewijzer, mijn zus had het gekregen dus eigenlijk had ik jet niet maargoed. Ik vond dat geweldig.

1 like

Ik vreet me vooral een ongeluk voor mn menstruatie. :pizza::taco::fries::spaghetti::hotdog::cheese: X 10

3 likes

Volgens mij heb ik m een keertje gemaakt in een oud topic, mocht je heel geĆÆnteresseerd zijn haha even zoeken

Ohja deze vragenlijst over seks rond je eisprong: https://www.forumfeminarum.nl/t/stel-je-persoonlijke-vraag-12/13372/2430?u=kauai

Ben jij tevreden over jouw anticonceptie?

• Ja
  • Jawel maar ik wil denk ik in de toekomst iets anders
  • Ik gebruik geen anticonceptie
  • Ik ben niet zo tevreden
  • Ik ben niet tevreden en op zoek naar een andere vorm van anticonceptie
  • Ik ben niet tevreden maar ik kan alleen deze vorm van anticonceptie gebruiken

0 stemmers

Ik zou het er wel voor over hebben een koperspiraal te nemen voor minimaal 2 jaar om dan seks te kunnen hebben zonder condoom! Maar dat is voor iedereen weer anders.

2 likes

Broodbeleg: Meestal…

• Hartig
  • Zoet

0 stemmers

Eigenlijk een mix: pindakaas en jam.