Afhankelijk van hoe lang je er mee wil doen zou ik kijken waar je voor kiest. Apps en updates worden steeds groter lijkt het, dus met 128 GB kan je misschien langer vooruit als je hem langer dan 2-3 jaar zou willen gebruiken. Ik heb nu 32 GB maar steeds bijna vol, als ik zelf een nieuwe telefoon zou kopen zou ik persoonlijk wel voor 128 gaan.
Gaan jullie nog kerstkoekjes bakken?
- Ja lekker!
- Misschien
- Nee blegh geen zin in
0 stemmers
Ik heb toevallig dinsdag Lebkuchen gebakken! Denk niet dat ik nog meer koekjes maak, want mijn moeder kennende staan er straks 10 cakes, 5 potten koekjes en een schaal met 5 kilo kerstchocolade.
Voor de mensen met een december kalender, en die zoals mij al alles open hebben gekrast.
Heb je iets gewonnen?
- Nee
- Gratis kraslot
- €5
- €10
- €20
- €50
- €100
- €200
- €5.000
- €100.000
0 stemmers
Zin in je instagram stories 

In het 1D tijdperk vond ik Liam zo leuk (lees knap). Maar ik vind hem nu echt niet meer leuk qua stijl en imago. Niall vond ik altijd nogal saai. Maar nu lijkt hij me echt de leukste/normaalste. En zijn eerste CD vond ik ook leuk.
Mijn fave waren Louis en Niall maar nu vind ik Harry het leukste
Vind jij autorijden ook zo ontspannend?
- Ja heerlijk
- Nee juist helemaal niet
- Neutraal
- Ik heb geen auto maar wil toch stemmen
0 stemmers
Soms heel ontspannend, maar dat is alleen wanneer ik alleen in de auto zit. Maar ook weleens met klamme handjes als het keihatd waait, regent of op landweggetjes.
Ik ben altijd gespannen als ik begin en dan na een tijdje denk ik oké toch wel chill lekker mee krijsen met de muziek. En dan gebeurt er iets waardoor ik merk dat ik té ontspannen ben en dus minder alert (te laat zien dat ik moet remmen vaak) en daardoor ben ik weer gespannen haha. Dan denk ik weer godver floepsie blijf nou alert!!
Nee, maar wel een pompoen cheesecake! Ik moet alleen nog op zoek naar een goed recept. Dus als iemand die toevallig heeft, deel het met mij! 
depenisvanjezus
Wat las jij?
- De penis van Jezus
- De pen is van je zus
- De penis van je zus
- Ik las iets heel anders
0 stemmers
De pen is van Jezus
Oh kut, die optie ben ik vergeten
Ligt eraan wat de vraag is 
Ik weet hoe dit moet maar het lukt me niet er iets in te zien. Misschien is mn telefoonscherm te klein
Ik had hem op mijn laptop gepost, maar ik heb net even op mijn telefoon gekeken en daar gaat het iets lastiger, maar zag ik hem ook!
Oh ja het lukt me nu ook