Oh kut, die optie ben ik vergeten
Ligt eraan wat de vraag is 
Ik weet hoe dit moet maar het lukt me niet er iets in te zien. Misschien is mn telefoonscherm te klein
Ik had hem op mijn laptop gepost, maar ik heb net even op mijn telefoon gekeken en daar gaat het iets lastiger, maar zag ik hem ook!
Oh ja het lukt me nu ook 
Mooie rondjes!
Nee het is een stereogram, als je op een bepaalde manier kijkt (je moet je focussen op een denkbeeldig punt ‘‘achter’’ het plaatje) zie je een 3D-afbeelding. (In dit geval dus van allemaal rondjes.)
Oh mijn god dankjewel! I’m so pretty.
In mijn Google search kwam ik ook geen toffe bunny slippers tegen met muts. Mijn Paintskills zijn te beroerd om het zelf te doen.
Huh ik zie er dus direct rondjes in, dat is dus de bedoeling? Of? Wat zien mensen dan die er geen rondjes in zien?
Ik zie een hele donkere foto van witte schoenen. Zien anderen spierwitte schoenen?
Als ik vrij heb douche ik niet, kleed ik me niet aan en praat ik met niemand. Dat is echt m’n ideale vrije dag.
Ik zie dat nu ook, gisteravond zag ik echt zwart.
Ik heb gisteren zwart gestemd maar zou nu wit kiezen 
Ik zie wel hoe je kunt denken dat het zwart is. Maar het zijn hele donkere witte schoenen.
Haha dit deed ik gisteravond in eerste instantie ook! Zelfs nog op google gezocht naar “black or white louis vuitton sneakers”
En toen ik vanmorgen nog een keer keek zag ik dat het gewoon witte nike air force zijn haha
Die LV tekentjes lijken me reflecterend te zijn, net als van die jassen. Als je dan met flits een foto neemt zijn de witte schoenen donker.
Ik zag eerst zwart, toen donkergrijs, toen wit.