Stel je persoonlijke vraag #13

:white_check_mark: Al het bovenstaande

9 likes

Eerder nog wel met het glazen huis, toen Gerard Ekdom er nog bij zat. Stond altijd op de achtergrond aan.

1 like

Haha ik kan zelf ook niet kiezen. Het heeft er ook mee te maken wiens kop ineens veel op tv is. Ik vind Maxim bijv. ECHT zo verschrikkelijk. Die wil je gewoon slaan. Maar dies niet zovaak op tv. Ik denk dat ik dan voor Wendy ga. Want die is lastiger te ontwijken.

2 likes

Ja ik heb ook echt goed nagedacht. Matthijs vind ik misschien nog het stomste samen met Maxim. Maar maxim zie ik inderdaad niet zoveel en Matthijs houd denk ik binnenkort weleens op. Dan zou Wendy langer blijven denk ik, en zij is ook vaak op tv. Dus laat haar maar verdwijnen. of Chantal. En Soundos is zo irritant dat die toch ook niet grote programma’s blijft doen, denk ik.

2 likes

Wat vinden jullie het irritantst in het verkeer?

• Geen richting aangeven
  • Fietsers zonder licht
  • Fietsers/automobilisten die op hun mobiel zitten
  • Auto’s met te fel licht
  • Auto’s waarvan 1 licht kapot is
  • Auto’s die te langzaam rijden
  • Bumperkleven
  • Onnodig links rijden

0 stemmers

Ouwe vrouwtjes die op een been hun fiets afzetten waardoor ze bijna met hun voet aan de stang haken en ik een halve hartaanval krijg, want ik kan ze niet helpen als ze op de grond vallen en ik snap gewoon niet dat ze net als ik gewoon hun fiets tussen hun benen houden ipv aan een kant.

Het zit me hoog

6 likes

Eigenlijk heel moeilijk om te bepalen wat ik nu het ergste vind.

8 likes

Ik kreeg net een aanrader op YouTube over de grappigste commentaren van Idols. Uit nostalgie heb ik geklikt, al heb ik alleen seizoen 1 en 2 van Idols gevolgd. Dit was dus een compilatiw met Gordon.:: man man man. Vond er niks grappigs aan. Alleen maar mensen pakken op hun uiterlijk, fatshaming; op hun kleding, racistisch. Snap niet dat er mensen zijn die dit leuk vinden: nadat ik dit gezien hebben ik er daarom van overtuigd dat hij van de buis moet. Zo’n nare man;;; terwijl hij volgens mij zelf wel de eerste is om te huilen als anderen gemeen tegen hem doen. Lul.

6 likes

Te veel moeite, maar mocht iemand zich geroepen voelen om deze lilleke krijsbek te pimpen, be my guest.

6 likes

Wil het wel, maar mijn avatar is niet echt geschikt voor een kerstmuts.

Eigenlijk haat ik alles :woman_shrugging: en bijna iedereen (op de weg, maar deze zinssnede kan ook weggelaten worden)

5 likes

Belangrijke vraag: welk kerstkransje?

• Koek
  • Schuimpje
  • Merengue
  • Chocolade
  • Musket

0 stemmers

Ja, teveel van ALLES. Boodschappen, huis netjes maken, wie bedenkt dat er ook nog mensen jarig zijn deze tijd?!, werk in het onderwijs, cadeaus kopen… Most Wonderful Time of the Year.

1cws6o

14 likes

Allemaal niet.

En @Wonderland anders, Ja wel stress maar omdat het druk is met/op werk deze tijd ivm kerst.

Hahaha oeps!

Aaaww dat helpt me :smiling_face_with_three_hearts:

Wel zielig voor jou

Nee want we krijgen tijdens kerst gratis en voor niets een kerstmutsje aangemeten hier.

3 likes

Ging ervan uit, maar ik ben hier niet het management.

Meer ondedeel van het amateuristische animatieteam

11 likes

Chocola mét musket maar ZONDER FONDANT en dat is blijkbaar heel ingewikkeld

14 likes

Oh wat goed! Ik moet nog alles en vooral vis bestellen voor het gourmet en ik hoop dat dat nog lukt eigenlijk :thinking: Ben toch niet al te laat? Van die nachtelijke overdenkingen.

Al kerstboodschappen gedaan?

• Jazeker, zo goed als klaar
  • Wel wat maar lang niet alles
  • Nee joh GEK
  • Hoef ik niet te doen
  • Kerst?!

0 stemmers