Stel je persoonlijke vraag #13

Heerlijk. Afschuiven die hap!

Wat ik zo irritant vind is dat de Deen hier vol ligt met kersteten en shizzle, TOTDAT ik tijd heb om alles te gaan halen en bleek alles op de bon of zo en grijp je met 3 man naar 2 pakjes overgebleven koek en is de rest van het schap ineens leeg!
Heb ik met sinterklaas ook.
Weken kijk ik naar chocola en speculaas maar haal ik het niet, want dan gaat het al op ook. Is het bijna 5 dec en ga ik ervoor… Ligt er ineens kerstsnoep! :tired_face: Dus die timing vind ik al stressvol.

3 likes

Vorig jaar noodgedwongen op 1e kerstdag kerstboodschappen moeten doen.
Alle kerstdingen en gourmetschalen waren toen voor 50-75% afgeprijsd. Ben aan het twijfelen of ik nu gewoon weer de 25e ga. Heb toch geen vast menu. En scheelt best veel geld

11 likes

Ja, als er nog genoeg ligt ben je juist heel slim om dat zo te doen!

Er lag ook echt nog heel veel.
Maar daar moet je natuurlijk net geluk mee hebben.

1 like

Supermarkten zijn open op eerste en tweede kerstdag dus ik maak me er niet zo druk om. Ga ook geen moeilijke diners bereiden trouwens, dan zou ik denk ik wel druk ervaren.

2 likes

Oke ik ga dus binnenkort een nieuwe telefoon kopen want deze is stervende, maarrr ik heb geen idee hoeveel geheugen nou ‘nodig’ is. Ik heb nu steeds bij iedere telefoon meer geheugen genomen van 32 naar 64 naar 128, maar ik sleepte ook altijd alle zooi mee qua foto’s whatsappgeschiedenis etc mee en dat wil ik nu eens niet gaan doen haha.

Hoeveel geheugen heeft jouw telefoon? (even de antwoorden simpel, bij androids kun je er natuurlijk een sd kaart indoen vaak)

• 32gb (of minder?)
  • 64gb
  • 128gb
  • 256gb
  • Meer dan 256 gb

0 stemmers

16 :joy::joy: Ik heb de iPhone SE. Ik heb ook voortdurend problemen met het geheugen, er staan amper foto’s op, heb al bijna geen apps meer en kan door het tekort aan geheugen geen systeemupdates doen.

Elke keer weer een moeilijke opgave om te beslissen welke app dan weer weg moet. Kan whatsapp dan niet meer openen als ik een bericht wil lezen, er moet dan 100 mb vrijgemaakt worden (die 100 mb verwijderen voldoet dus niet).

Ik heb ook een nieuwe telefoon nodig, dus ik hou je poll in de gaten haha. Had je al wat toestellen op het oog?

2 likes

Ik ging van een Samsung Galaxy S6 met 32 gb naar een S10 Plus met 128 gb en ik vind het héérlijk. Eerst had ik altijd een volle telefoon, altijd weer wanhopig foto’s of apps verwijderen zodat ik 1 aflevering van een serie op Netflix offline kon downloaden of een Spotify lijst etc :joy: Nu heb ik alles erop wat ik wil en is maar een kwart van m’n geheugen vol :heart:

2 likes

Ik heb nu iets meer dan 50% van mijn interne geheugen gebruikt, maar ik zou makkelijk met 64gb kunnen als ik vaker troep (lees: oude memes) verwijder.

3 likes

Haha jeetje dat is wel erg heftig.
Ik heb nu een huawei maar die wil ik eigenlijk niet meer en in het verleden wel samsungs gehad, maar weet t niet zo goed.
Ik hoef niet per se de nieuwste telefoon en in mn omgeving zijn bijna alleen nog maar iphones en is men daar ook wel tevreden over. Overweeg nu de iphone 8 en dan 64 of 128 gb, scheelt 40 euro ofzo dus weet ook niet of ik dat het verschil waard vind. Hoewel de prijzen sowieso per dag aan het wisselen zijn en dat scheelt soms ook ineens weer 20 euro, heel irritant

64 gig, maar dat is puur voor sommige apps, cache en het androidsysteem zelf. Al de rest wordt op een sd kaart opgeslagen inclusief sommige apps die groter zijn zoals offline navigatie enzo

Afhankelijk van hoe lang je er mee wil doen zou ik kijken waar je voor kiest. Apps en updates worden steeds groter lijkt het, dus met 128 GB kan je misschien langer vooruit als je hem langer dan 2-3 jaar zou willen gebruiken. Ik heb nu 32 GB maar steeds bijna vol, als ik zelf een nieuwe telefoon zou kopen zou ik persoonlijk wel voor 128 gaan.

1 like

Gaan jullie nog kerstkoekjes bakken?

• Ja lekker!
  • Misschien
  • Nee blegh geen zin in :nauseated_face:

0 stemmers

Ik heb toevallig dinsdag Lebkuchen gebakken! Denk niet dat ik nog meer koekjes maak, want mijn moeder kennende staan er straks 10 cakes, 5 potten koekjes en een schaal met 5 kilo kerstchocolade.

9 likes

Voor de mensen met een december kalender, en die zoals mij al alles open hebben gekrast.
Heb je iets gewonnen?

• Nee
  • Gratis kraslot
  • €5
  • €10
  • €20
  • €50
  • €100
  • €200
  • €5.000
  • €100.000

0 stemmers

Zin in je instagram stories :champagne::star::heart::ok_hand:t3:

3 likes

In het 1D tijdperk vond ik Liam zo leuk (lees knap). Maar ik vind hem nu echt niet meer leuk qua stijl en imago. Niall vond ik altijd nogal saai. Maar nu lijkt hij me echt de leukste/normaalste. En zijn eerste CD vond ik ook leuk.

Mijn fave waren Louis en Niall maar nu vind ik Harry het leukste

1 like

Vind jij autorijden ook zo ontspannend?

• Ja heerlijk
  • Nee juist helemaal niet
  • Neutraal
  • Ik heb geen auto maar wil toch stemmen

0 stemmers

Soms heel ontspannend, maar dat is alleen wanneer ik alleen in de auto zit. Maar ook weleens met klamme handjes als het keihatd waait, regent of op landweggetjes.

3 likes