Ik ben altijd gespannen als ik begin en dan na een tijdje denk ik oké toch wel chill lekker mee krijsen met de muziek. En dan gebeurt er iets waardoor ik merk dat ik té ontspannen ben en dus minder alert (te laat zien dat ik moet remmen vaak) en daardoor ben ik weer gespannen haha. Dan denk ik weer godver floepsie blijf nou alert!!
Nee, maar wel een pompoen cheesecake! Ik moet alleen nog op zoek naar een goed recept. Dus als iemand die toevallig heeft, deel het met mij!
depenisvanjezus
Wat las jij?
- De penis van Jezus
- De pen is van je zus
- De penis van je zus
- Ik las iets heel anders
0 stemmers
De pen is van Jezus
Oh kut, die optie ben ik vergeten
Ligt eraan wat de vraag is
Ik weet hoe dit moet maar het lukt me niet er iets in te zien. Misschien is mn telefoonscherm te klein
Ik had hem op mijn laptop gepost, maar ik heb net even op mijn telefoon gekeken en daar gaat het iets lastiger, maar zag ik hem ook!
Oh ja het lukt me nu ook
Mooie rondjes!
Nee het is een stereogram, als je op een bepaalde manier kijkt (je moet je focussen op een denkbeeldig punt ‘‘achter’’ het plaatje) zie je een 3D-afbeelding. (In dit geval dus van allemaal rondjes.)
Oh mijn god dankjewel! I’m so pretty.
In mijn Google search kwam ik ook geen toffe bunny slippers tegen met muts. Mijn Paintskills zijn te beroerd om het zelf te doen.
Huh ik zie er dus direct rondjes in, dat is dus de bedoeling? Of? Wat zien mensen dan die er geen rondjes in zien?
Ik zie een hele donkere foto van witte schoenen. Zien anderen spierwitte schoenen?
Als ik vrij heb douche ik niet, kleed ik me niet aan en praat ik met niemand. Dat is echt m’n ideale vrije dag.
Ik zie dat nu ook, gisteravond zag ik echt zwart.
Ik heb gisteren zwart gestemd maar zou nu wit kiezen