Stel je persoonlijke vraag #13

Kan je dit ergens online kijken? Ik ben op zoek maar vind nog niks.

Mijn kerstpakket dit jaar is super skeer. Vorig jaar had ik er twee, nu alleen van uitzendbureau en het zijn twee kleine flesjes shampoo en conditioner van Rituals en een reep chocolade. Vorig jaar was het zo’n standaard pakket met een lekkere deken, wijn, een mooie kaars en allemaal hapjes en wijn.

Ik keek mega uit naar de wijn, had ook andere collega’s die niet drinken al getipt dat ik hun wijn zeker wel wilde overnemen :joy:

Edit: keek blijkbaar zo uit naar de wijn dat ik het tweemaal in 1 zin heb genoemd :weary:

8 likes

Meer geld want dan kan ik me automatisch meer vrije tijd veroorloven

1 like

Gewoon Veronica!

1 like

Veel onderhoud nodig en daarmee kosten. Maar als ik geld en/of tijd te veel zou hebben en/of een handige vent: dan lijkt het me leuk!

1 like

Wat zou je liever willen?

• Iemand die elke dag voor je kookt, maar jij moet alles opruimen in de keuken.
  • Jij kookt zelf elke dag, maar de keuken wordt voor je opgeruimd.
  • Ik wil alleen in het weekend dat er voor mij gekookt wordt, maar zelf opruimen.
  • Ik wil alleen doordeweeks dat er voor mij gekookt wordt, maar ik moet zelf opruimen.
  • Ik wil alleen in het weekend koken, en dat de keuken voor mij opgeruimd wordt.
  • Ik wil alleen doordeweeks koken, en dat de keuken voor mij wordt opgeruimd.

0 stemmers

Wel iemand die beter kookt anders hoeft het van mij niet :sweat_smile:

1 like

Sowieso!

1 like

Ik vind koken leuk om te doen maar ik sla het nu vaak over omdat ik geen zin heb om m’n spullen af te wassen en de boel op te ruimen… dus dan bestel ik maar wat. Dus als iemand voor me opruimt scheelt dat zoveel thuisbezorgd bestellingen

1 like

Sauna! De enige plek waar ik écht kan ontspannen. Ik fantaseer ook hevig met mijn vriend over dat we later een huis met kleine sauna willen!

2 likes

omg mn droom

4 likes

33 likes

Alshe van glijbanen nezo in huis houdt: de film “demain tout commence” zal je welgevallen!

5 likes

Hand- en theedoeken:

• Het liefst alles gelijk in kleur of patroon
  • Het liefst verschillende leuke kleuren en printjes
  • Het boeit me echt niet of alles gelijk of juist totaal verschillend is

0 stemmers

:woman_shrugging:t3:

omg ja gewoon van mn huis naar de straat, vijf verdiepingen!!!

1 like

Ben jij wel eens weggelopen tijdens een film die je aan het bekijken was in de bioscoop?
Zo ja, wil je delen tijdens welke film dat was?

• Ja, één keer gedaan
  • Ja, al meerdere keren gedaan
  • Nee

0 stemmers

nou die site is overbelast :joy:

Boyhood…
Op dat moment hadden vriendin en ik geen concentratie voor een lange vrij trage film dus we zijn opgestaan en weggelopen…

2 likes

Toen ik nog een Pathé unlimited pas had ging ik iedere week naar de sneak preview, bij Annabelle ben ik weggelopen en nog een andere film over boksen.

1 like

Black Butterflies

2 likes