Ik zie wel hoe je kunt denken dat het zwart is. Maar het zijn hele donkere witte schoenen.
Haha dit deed ik gisteravond in eerste instantie ook! Zelfs nog op google gezocht naar âblack or white louis vuitton sneakersâ En toen ik vanmorgen nog een keer keek zag ik dat het gewoon witte nike air force zijn haha
Die LV tekentjes lijken me reflecterend te zijn, net als van die jassen. Als je dan met flits een foto neemt zijn de witte schoenen donker.
Ik zag eerst zwart, toen donkergrijs, toen wit.
Je bent een held!
Ik heb speciaal een andere ava genomen en ik denk dat de kerstmuts hem echt geweldig zal staan, dus als iemand zich geroepen voelt zou dat echt super schattig zijn
Love it!!
Ik moet een dezer dagen een crowdfunding online zetten, voor het kopen van een viool waar ik het laatste gat in mijn budget mee wil opvullen. Nu twijfel ik over de timing: het geld moet in februari binnen zijn. De timing is sowieso rottig, maar dat kan dus niet echt anders.
Zouden jullie het online zetten:
- Maandag, net voor kerst
- Januari
- Ergens tussen kerst en oud en nieuw in
0 stemmers
Keek jouw moeder ook As the world turns tijdens het aardappel schillen op de bank?
- Ja
- Nee
- Mijn moeder had geen smaak, zij keek The bold and the beautiful
- Nee, mijn kookte sowieso niet
0 stemmers
Ahh zou je George ook een kerstmuts kunnen geven?
In het kader van âkerstgedachteâ doneer ik altijd sneller ofzo . Na de Kerst denk ik vaak âheeft alweer genoeg gekost allemaalâ
70% Obama (avoidant), 20% Johnson (sadistic), de rest allemaal tussen de 40 en 50%
Ik heb geen idee wat ik eronder moet beschouwen eigenlijk. Er is wel een kerel die ik mân halve leven ken, waar er altijd spanning mee is als we elkaar zien, waar ik jaloerse gevoelens ervaarde in het verleden en waarvan ik nog steeds wel eens denk âwat alsâ. In het voorjaar deed hij echt een poging om te versieren, maar ik was half bezet en twijfelde sowieso. De volgende dag nuchter was ik zooo blij dat er niks was gebeurd omdat het dingen maar ingewikkeld zou maken (en hij doordat we elkaar al kennen sinds puber af en vrienden waren/zijn, hij als een halve broer voelt). Toch benieuwd of het ergens heen zou leiden maar hm nee beter niet.
Meer dan 70% sadistic wtf
Ik ben best een heel vriendelijk iemand
âŠvoor een dictator.
80% Carter (compulsive)
70% Obama (avoidant)
Vond het af en toe wel lastige vragen
Love it en George zijn hoge kapsel!
70% Carter 70% Trump oops