Stel je persoonlijke vraag #13

Ben je tevreden met je kerstpakket?

• Ja ik heb wat waar ik blij mee ben
  • Ik heb wat gekregen maar vond het wat schraal
  • Ik heb wat gekregen maar het is niet mijn ding
  • Ik heb niks gekregen en vind dat prima
  • Ik heb niks gekregen en vind dat stom

0 stemmers

Soms smiddags douchen. Maar vaker sochtends douchen, mijn dag gewoon doen en dan eventueel later op de dag nog mijn oksels wassen en die feestkleding aan doen. Vind s ochtends aan mijn dag beginnen zonder te hebben gedoucht niet fijn en doe ik nooit.

• Team Badr
  • Team Rico

0 stemmers

Wat heb je liever als kerstpakket.

• Een cadeaubon van 10 euro voor Bol.com
  • Een traditioneel kerstpakket (Je weet wel, zo’n grote doos met allerlei toastjes, smeersels, pasta, chocolade, kerstkoekjes, jam en veel dingen die je niet gebruikt en straks in grote aantallen bij de kringloop staan.

0 stemmers

Door jou zit ik het ook weer te luisteren. Zoveel herinneringen bij die oudere liedjes.

Ik heb vorig jaar mijn moeder een traditioneel kerstpakket gegeven als kerstcadeau. Zij kreeg dat niet (meer) op haar werk en ik wist niets als cadeau. Was ZO leuk om uit te zoeken, al haar favoriete luxe etenswaren die ze niet zelf koopt.

22 likes

Is de Zilveren Lepel echt het holy kookboek dat ik moet hebben?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bij nee, zeg me welke ik dan moet hebben haha.

Heb vanuit mijn functie wel best veel relatie cadeaus gekregen, als enige bij ons op kantoor. Dus ik klaag verder niet met mijn 4 flessen wijn, grote doos bonbons, en ritualspakket.

3 likes

9780316118408_p6_v1_s550x406

Deze! Er staan bijna alle ingrediƫnten in en wat daar bij past qua smaken + wat bv chefs er mee doen
Ligt al jaren als staple in mn keuken en is eigenlijk het enige boek wat ik gebruik.
Het komt best vaak voor dat ik denk van hmmm bij dit varkensvlees mist nog iets, o kijk dat heb ik nog in de koelkast staan omg het is super lekker

6 likes

I need this

Ik vergeet nooit weer dat een vriend van mijn z’n kerstpakket had gekregen. Ik was daar zegmaar kind aan huis. Hij woonde samen met een andere jongen die ook nog studeerde. De jongen waar het kerstpakket van was ging uit, wij bleven thuis. We keken in dat kerstpakket en haalden er iets uit, nou einde van de avond/nacht was de helft nog over. MEGA STOM. Dit hebben we wel goed gemaakt met hem en gelukkig vond hij het geen probleem maar echt zo lullig vond ik het. Ook gewoon hele kaasblokken opgevroten etc.

1 like

Mijn moeder had deze reactie ook altijd. Ik nies altijd met m’n neus dicht. Ben allergisch voor alles dat bloeit of een vachtje heeft en ik heb gewoon altijd snot als ik nies. Ik kan echt niet met open neus niezen en zonder zakdoek. Dan vliegt het alle kanten op. Maar de kno arts zei dat het niet zoveel kwaad kon, doet ook geen pijn aan m’n oren.

@midheavenmoon Mijn vader kreeg altijd zo’n traditioneel kerstpakket en dat mochten wij uitpakken, vond ik echt zo leuk!! Oh the mems

1 like

Kan je dit ergens online kijken? Ik ben op zoek maar vind nog niks.

Mijn kerstpakket dit jaar is super skeer. Vorig jaar had ik er twee, nu alleen van uitzendbureau en het zijn twee kleine flesjes shampoo en conditioner van Rituals en een reep chocolade. Vorig jaar was het zo’n standaard pakket met een lekkere deken, wijn, een mooie kaars en allemaal hapjes en wijn.

Ik keek mega uit naar de wijn, had ook andere collega’s die niet drinken al getipt dat ik hun wijn zeker wel wilde overnemen :joy:

Edit: keek blijkbaar zo uit naar de wijn dat ik het tweemaal in 1 zin heb genoemd :weary:

8 likes

Meer geld want dan kan ik me automatisch meer vrije tijd veroorloven

1 like

Gewoon Veronica!

1 like

Veel onderhoud nodig en daarmee kosten. Maar als ik geld en/of tijd te veel zou hebben en/of een handige vent: dan lijkt het me leuk!

1 like

Wat zou je liever willen?

• Iemand die elke dag voor je kookt, maar jij moet alles opruimen in de keuken.
  • Jij kookt zelf elke dag, maar de keuken wordt voor je opgeruimd.
  • Ik wil alleen in het weekend dat er voor mij gekookt wordt, maar zelf opruimen.
  • Ik wil alleen doordeweeks dat er voor mij gekookt wordt, maar ik moet zelf opruimen.
  • Ik wil alleen in het weekend koken, en dat de keuken voor mij opgeruimd wordt.
  • Ik wil alleen doordeweeks koken, en dat de keuken voor mij wordt opgeruimd.

0 stemmers

Wel iemand die beter kookt anders hoeft het van mij niet :sweat_smile:

1 like

Sowieso!

1 like