Ik had ja gestemd maar volgens mij vallen deze symptomen niet onder psychose, maar ik had last van derealisatie. Vond het heel eng en naar, was heel blij dat het weer voorbij was.
Hoe oud was je toen je een twijfelaar of tweepersoonsbed kreeg/kocht?
- 12 jaar of jonger
- 13 jaar
- 14 jaar
- 15 jaar
- 16 jaar
- 17 jaar
- 18 jaar
- 19 jaar
- 20 jaar
- 21 jaar
- Ouder dan 21
- Ik heb vandaag de dag nog een eenpersoonsbed
0 stemmers
Bij mân ouders thuis en toen ik op kamers woonde had ik altijd gewoon een eenpersoonsbed. Nu woon ik sinds 3 jaar samen en sinds 3 jaar dus (was 22) heb ik een tweepersoonsbed
Ik heb altijd een eenpersoonsbed gehad totdat ik met mijn vriend ging samenwonen. Hij had al een tweepersoonsbed, dus ik heb nog steeds nooit zelf een tweepersoonsbed gehad
Kreeg?? Moest ik zelf kopen want vonden ze niet nodig
Geen idee wanneer precies maar ik had mijn bed zelf gekocht. Is ook niet in mij opgekomen dat ik had kunnen vragen om een nieuw bed omdat die andere nog goed was.
@Barbie Ik heb pas een groter bed gekocht toen ik uit huis ging. Toen was ik de 21 wel voorbij. Was trouwens ook geen plaats voor een bed breder dan 80 cm in mijn kamer bij mijn ouders (had al mazzel, voor mijn 18e was het 70 cm).
Oh ik las kreeg ook als âkochtâ, wanneer je er 1 had dus. Ik denk dat weinig mensen die hebben gestemd m echt gekregen hebben hoor, zou het daar niet om laten/het zo letterlijk nemen
Maar ik was 18 omdat ik toen op kamers ging! Was wel alleen een matras toen haha want had een ingebouwde hoogslaper het echte bed erbij kwam met 20 maar heb toch op 18 gestemd
Oh ik heb ook wel gestemd hoor, maar ik vond het destijds heel oneerlijk dat iedereen in mân omgeving dat gewoon kreeg en ik mân zuurverdiende centen aan een bed moest uitgeven
Ja kan ik me voorstellen, vooral als iedereen om je heen dat âgewoonâ krijgt! Dat was bij mij niet zo. Ik weet ook nog zo goed hoe blij ik was met mân eerste tweepersoonsbed, lag direct dwars over het bed (nog steeds wel eigenlijk)
Voor mn 16e verjaardag kreeg ik een ânieuweâ kamer. Ik mocht voor het eerst zelf een kleur voor op de muur kiezen (van babybehang naar barbiebehang naar wit gegaan voor die tijd, maar dat was altijd mn oudersâ keus - en ook altijd een verjaardagsverrassing) en toen gingen ze dat voor me schilderen. Toen ik thuis kwam bleek dat ze de verrassing compleet hadden gemaakt met een twijfelaar met van die mooie spijlen, waar ik al tijden om zeurde.
Dat het in combinatie met het 2 muren knalrood en 2 muren babyroze net een bordeel werd hadden ze niet helemaal voorspelt.
Ik wist nooit wat ik wilde voor mn verjaardag dus toen heb ik een bed gekregen 
Toen ik 16 was gingen we verhuizen en mocht ik een nieuw bed kiezen. Koos toen voor een twijfelaar.
Voor mân 17e verjaardag wilde ik graag een twijfelaar en daar slaap ik nu nog steeds in. Precies een halfjaar daarna leerde ik mân huidige vriend kennen, dus die kon toen ook mooi bij me slapen haha
Welke nummers uit de top 10 van de huidige top 40 vind je leuk?
- Tones And I - Dance Monkey
- Emma Heesters & Rolf Sanchez - Pa Olvidarte
- Maroon 5 - Memories
- Post Malone - Circles
- Dua Lipa - Donât Start Now
- Arizona Zervas - Roxanne
- Billie Eilish - Everything I Wanted
- Dominic Fike - 3 Nights
- Regard - Ride It
- The Weeknd - Blinding Lights
- Ik ken al deze nummers niet of vind ze allemaal kut
0 stemmers
Welke kleur heeft jouw telefoon?
- Zwart
- Donkergrijs
- Lichtgrijs/zilver
- Wit
- Goud
- Rose goud
- Rood
- Roze
- Blauw
- Groen
- Anders (ik ben vast een optie vergeten)
0 stemmers
Ik heb een beetje een dilemma. De familie van mijn vriend en mijn familie kennen elkaar nog niet, omdat zij deels uit Spanje en Duitsland komen. Ik wil toch dat ze elkaar eens op een laagdrempelige manier kunnen leren kennen en heb daarom besloten 2e kerstdag een soort diner te geven. Ik wil alleen echt geen vreselijke taferelen waarbij je aan zoân lange tafel zit en de hele avond opgescheept zit met alleen de personen naast je. Ik wil dus een soort mix tussen een diner en een borrel geven. Ik ga heel veel kleine hapjes maken en die op een grote tafel zetten.
Ik denk er nu dus over om op 2 banken na, verder statafels neer te zetten zodat het geen veredelde kringverjaardag wordt. Maar ben bang dat dit een heel vreemde setting wordt, omdat mensen dus ook moeten kunnen eten en dat lijkt me staand ook wel lastigâŠ
Wat zouden jullie doen?
- Alleen 2 banken en wat statafels
- Alleen statafels
- Doe niet zo moeilijk, kies toch voor een lange tafel
- Meerdere kleine zithoekjes
- Ouderwetse kringverjaardag⊠vergeet de kaas en worst niet!!!
- Anders, namelijkâŠ
0 stemmers
Ohja iedereen die nog tips heeft om dit goed te laten verlopen, god help me please

Blauw paars
omg zo mooi
11 personen, waarvan zussen/broers en aanhang allemaal in de 20 en onze ouders als oudste eind 60. Jaa en ik wil juist voorkomen dat iedereen in een klein groepje blijft hangen, maar gezellig mixt