Stel je persoonlijke vraag #13

Ik vind koken leuk om te doen maar ik sla het nu vaak over omdat ik geen zin heb om m’n spullen af te wassen en de boel op te ruimen… dus dan bestel ik maar wat. Dus als iemand voor me opruimt scheelt dat zoveel thuisbezorgd bestellingen

1 like

Sauna! De enige plek waar ik écht kan ontspannen. Ik fantaseer ook hevig met mijn vriend over dat we later een huis met kleine sauna willen!

2 likes

omg mn droom

4 likes

33 likes

Alshe van glijbanen nezo in huis houdt: de film “demain tout commence” zal je welgevallen!

5 likes

Hand- en theedoeken:

• Het liefst alles gelijk in kleur of patroon
  • Het liefst verschillende leuke kleuren en printjes
  • Het boeit me echt niet of alles gelijk of juist totaal verschillend is

0 stemmers

:woman_shrugging:t3:

omg ja gewoon van mn huis naar de straat, vijf verdiepingen!!!

1 like

Ben jij wel eens weggelopen tijdens een film die je aan het bekijken was in de bioscoop?
Zo ja, wil je delen tijdens welke film dat was?

• Ja, één keer gedaan
  • Ja, al meerdere keren gedaan
  • Nee

0 stemmers

nou die site is overbelast :joy:

Boyhood…
Op dat moment hadden vriendin en ik geen concentratie voor een lange vrij trage film dus we zijn opgestaan en weggelopen…

2 likes

Toen ik nog een Pathé unlimited pas had ging ik iedere week naar de sneak preview, bij Annabelle ben ik weggelopen en nog een andere film over boksen.

1 like

Black Butterflies

2 likes

Ik ben denk ik bij diezelfde film over boksen ook weggelopen bij een sneak preview, sport boeit me over t algemeen niet zo.

En bij Marley & me, vriendin van me wilde daar graag heen dus ik ging maar mee, maar uiteindelijk vond zij t net zo saai als ik van te voren al dacht dat het zou zijn :+1:t2:

Wil daarbij toevoegen dat ik heel erg graag wilde weglopen bij La La Land, maar door alle lovende recensies dacht dat het ergens toch wel goed zou worden. Ben nog nooit zo pissig een bioscoop uit gelopen.

8 likes

Delivery man. Had een pathé unlimited en wilde op een gegeven moment liever thuis zitten dan nog verplicht naar die verschrikkelijke film kijken

1 like

No reservations. Wat een belachelijke film.

1 like

Wow ja ik ook precies deze! Toen de zoveelste nutteloze seksscène was

1 like

Lust jij:

Gorgonzola

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Roquefort

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Foie gras

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Balkenbrij

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zure zult

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nog even om door te gaan op niezen.
Vind jij niezen:

• Vervelend
  • Lekker
  • Opluchtend
  • Voelen als mini orgasme
  • Pijnlijk
  • Beschamend
  • Irritant
  • Ik vind er niks van

0 stemmers

De eerste en enige keer dat ik balkenbrij gegeten heb dacht ik van tevoren dat het een soort chocolade brownie was. Maakt het allemaal nog erger :frowning:

Omg eindelijk een mede La La La Land hater. :raised_hands:t2:

3 likes