ja dit had ik pas ook! na elke gang ergens anders aanschuiven.
Dit wilde ik ook voorstellen, gewoon lekker wisselen. En misschien iets van spelletjes doen na het eten? Is ook altijd goed voor de feestvreugde.
@anon94840299 @Victoria en de rest
Oo die wisselende tafelschikking is een heel goed plan! Ik heb alleen dus een soort mega borrelplateau en allemaal kleine hapjes, dus de gerechten zullen niet echt wisselen. Dan gewoon een soort seintje geven als het tijd is om te wisselen?
Ja, misschien is dat wel het handigste. Ik wil mensen ook niet dwingen zo lang te moeten staan
Heb jij (of iemand anders) ideeĆ«n qua spellen? Het lijkt mij wel leuk om dit jaar met kerst een spel te doen met zān allen (zijn ong met 20 personen).
Who is the man is altijd lachen en ik ben groot voorstander van Cards against humanity, ongeacht het publiek!
Het spel met de pan! Het is een beetje 30 seconds/Pictionary achtig, maar dan met persoonlijke onderwerpen.
Hier noemen ze alleen mensen maar het kan ook met voorwerpen (en dan kan je een paar verboden woorden afspreken net als met 30 seconds). Kunnen algemene woorden en personen zijn, of dingen die met jullie groep te maken hebben. Ik heb dit wel eens met mijn hockeyteam gedaan, dan met woorden als āhockeybalā en ākeeperā maar ook namen van teamgenootjes, coaches, memorabele wedstrijden, tegenstanders, etc.
Ik ga stuk om die uitleg in dat artikel. Alsof dit zoān moeilijk spel is
ik doe dit ook vaak en vind het gemengde groepen zo leuk, want iedereen studeert weer wat anders of heeft een andere hobby en doet dus andere woorden in de pan en dan krijg je echt een lekker gemixt spel
Wat zou de rustigste (of minst drukke kan ik beter zeggen) optie zijn?
- Vanavond boodschappen doen
- Morgenmiddag boodschappen doen
0 stemmers
Nog maar een muziek polletje dan. Welke nummers uit de top 10 van de top 2000 aller tijden vind je leuk/mooi?
- Queen - Bohemian Rhapsody
- Eagles - Hotel California
- Billy Joel - Piano Man
- Danny Vera - Roller Coaster
- Led Zeppelin - Stairway To Heaven
- Boudewijn de Groot - Avond
- Pearl Jam - Black
- Coldplay - Fix You
- Normaal - De Boer Dat Is De Keerl
- Pink Floyd - Wish You Were Here
- Ik vind deze nummers allemaal kut
- Ik ken al deze nummers niet
0 stemmers
ik heb roller coaster dus nog nooit gehoord dus was ook vet verbaasd dat die opeens zo hoog stond?
Ik denk serieus dat morgenmiddag voor veel mensen al te laat is en dat het dan veel rustiger is.
Ik ken alleen dat gedrocht van een rollercoaster van Di-rect. 
wat een ⦠eclectische samenstelling van mensen
Ja mis alleen nog Marco Borsato of Ali B.
Bek boven het zakje houden en het zakje boven je sjaal of jas⦠Alllltijd zakje erbij vragen bij kiosk. En haar in een staart of knip.
@instantramen omg het kan schijnbaar nog erger. Ik zie dit nu bij aanbevelingen staan:
het leven is echt een rollercoaster.
te-ring geil tijdens gehele menstruatie
kan ik dit on-zien