Stel je persoonlijke vraag #13

Ja dat is een droom van me !

1 like

Foie gras nooit gegeten (ook niet van plan ooit te doen), geen idee wat balkenbrij en zure zult is

1 like

haha oh ik ook, enige film waar ik ooit ben weggelopen. En iedereen maar lyrisch zijn.

Alles in zwart of donkergrijs.tenzij met croissant print.

2 likes

afbeelding

Teckelprint kan er ook wel mee door :ok_hand:t2:

5 likes

vies vlees
 meer details wil je niet.

1 like

Liever met herdershonden of wolfhounds. :vertical_traffic_light::traffic_light:

1 like

Als een goede vriendin niets laat horen op je verjaardag

• Ik vind dat echt niet leuk
  • Ach, kan gebeuren
  • Heb ik zelf ook zo vaak
  • Anders

0 stemmers

Ik ben nog in staat om m’n eigen verjaardag te vergeten dus kan daar echt niet mee zitten eigenlijk

5 likes

Ik heb liever dat mensen het vergeten dan dat mensen er juist een groot ding van maken dat ik het niet vier en of een jaar ouder ben geworden.

2 likes

Een paar maanden geleden ging ik 's avonds met twee vrienden (rond de 30) naar een sneak preview in Pathé. Na een paar minuten gekeken te hebben naar een zingende tiener bleek dat we beland waren bij Playmobil de film.
Toen zijn we maar weggegaan haha

19 likes

Ik ben vooral verjaardagen van ‘nieuwe’ vrienden vergeten. Zo’n datum kreeg/krijg ik er maar moeilijk in, al weet ik wel de maanden.

Ik vraag me dan af:
Voor de mensen die het erg vinden, vieren jullie je verjaardag dan wel?

• Ja natuurlijk!
  • Soms
  • Nee
  • Ik vind het niet erg

0 stemmers

Alleen voor familie

Omdat ik het me afvraag:

Heb jij wel eens (rand)psychotische klachten gehad?
Anoniem.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vier mijn verjaardag niet altijd, maar een appje sturen met ‘hey gefeliciteerd’ valt voor mij onder ‘iets laten horen’. En dat hoop ik toch echt wel van goede vriendinnen te ontvangen. Ik ken al mijn vriendinnen die ik als goed bestempel al langer dan 10 jaar, dus dan zou ik het niet chill vinden als ze na mininaal 10x mijn verjaardag opeens niet eens een appje sturen

7 likes

Ik heb eigenlijk geen idee wanneer de meeste van mn vrienden jarig zijn. Wel de maand, maar de dag?? Geen idee joh.

Vroeger toen ik nog op Facebook zat kreeg ik een handige reminder, nu vergeet ik het meestal en feliciteer ik later. Achja, ze zijn allemaal dik in de twintig en kunnen het wel handelen.

6 likes

Ja, ik zou het best lastig vinden als mijn vriendinnen het me kwalijk zouden nemen als ik het vergeet. Ik weet de helft van de tijd niet eens welke datum het is haha. Van sommige vriendinnen weet ik dat ze het heel belangrijk vinden, dus ik probeer het echt, maarja
 Als iemand mijn verjaardag vergeet kan ik daar ook totaal niet wakker van liggen.

1 like

Ik snap dat dus niet. Als je het niet viert vind je het toch niet belangrijk? Bij mij staat Whatsapp gewoon die dag op negeren en de telefoon neem ik niet op. Als ik felicitaties wil, nodig ik mensen wel uit.
Ik ben dan ook wel raarder dan de normale mens haha

Wow das een hoger percentage dan ik verwacht had (geen aanval, heb zelf ook ja gestemd)

1 like