Stel je persoonlijke vraag #14

Aeh stelletje scheinheinlugguh, (zo zei ik dat vroeger) . Die doen maar alsof ze de barmhartige Samaritaan zijn.

1 like

Heb jij voor het uitgaan ook die struggle met wat je aanmoet qua warme/koude kleren?

  • Ja, buiten koud dus dikke jas vest alles, maar binnen ontiegelijk heet; DILEMMA
  • Ja, maar ik heb de ultieme outfit namelijk: …
  • Nee ik ben imuun voor kou/warmte
  • Nee want ik ga niet uit

0 stemmers

Ik vind het helemaal prima, maar Ik en een vriendin ging regelmatig samen shoppen en we kochten heel vaak het zelfde. Toen moest er toch wel iedere keer als we elkaar zagen afgesproken worden wie wat ging aantrekken uit onze gezamenlijke kleding :thumbsup:

Als ik van een vriendin weet dat zij het heeft, koop ik het niet en andersom. Als we toevallig los van elkaar hetzelfde hebben gekocht vind ik dat alleen maar grappig. En zo lang we het niet tegelijk aan hebben: prima.

3 likes

Ohja zeker en we deden het zelfs expres aan. Want dat vonden we leuk dat iedereen kon zien dat we bff waren!

6 likes

Zeker met prep wordt dit makkelijker. Zie echt niet het probleem

2 likes

Als je het goed behandelt is het op een gegeven moment niet meer detecteerbaar en daardoor ook niet meer overdraagbaar op anderen, ik zou er dus geen probleem mee hebben. Altijd met condooms seks hebben zou ik wel echt vervelend vinden :grimacing: maar dat hoeft dan niet eens dus

2 likes

Misschien ben ik te lang single maar ik vind condooms ook echt niet meer zo storend haha. Je went er aan. Helemaal spontaan is het dan natuurlijk nooit meer maar er zijn ergere dingen.

3 likes

Ja, namelijk: ALCOHOL!!!

1 like

Ja precies, zie het probleem niet zo.

Ja maar dan afgesproken…

Enigszins andersom: ik deel wel eens verhalen van hier onder de noemer ‘ik ken iemand die/ een vriendin van mij’ haha

6 likes

Helaas moet je volgens mij 38 jaar of ouder zijn om president te worden in de VS…

Maar prep is alleen niet een middel zonder bijwerkingen, je kan daar best wel last van hebben en kan ook schadelijke gevolgen hebben op de lange termijn.

En als de partner zijn behandeling trouw volgt is het virus wel ondetectbaar, maar ik zou het toch niet doen zonder condoom, misschien zit dat tussen de oren. Maar ik vind condooms geen ramp, dus zou daar wel mee kunnen leven.

1 like

Yes!! Ik heb ook hoop! :heart_eyes:

Meiden maar vooral omdat mijn toekomstige kinderen 2 moeders hebben, ik weet niks van jongens :upside_down_face:

6 likes

Momenteel zwanger en weet het geslacht niet en het maakt me ook echt niet uit. De ene dag hoop / denk ik een jongen, de andere dag een meisje. Scheelt misschien dat het m’n eerste kindje is, weet niet hoe het zou zijn als er al een jongen of meisje rondloopt.

2 likes

Zou een meisje heel leuk vinden omdat ik hoop dat ze net zo’n Barbielover wordt als ik, maar als een jongen een Barbielover wordt vind ik het ook goed haha. Als er maar Barbies komen. :joy:

6 likes

Ik heb al 3 meisjes, dus een jongen dan. Maar voor mijn gevoel is een zoon krijgen echt iets wat nooit zal gebeuren.

1 like

Als baby / peuter maakt het me niet uit… maar op latere leeftijd lijkt een meisje me echt leuker.
Komt denk ik omdat ik met mijn moeder zoveel leuke shop dagjes heb met uiteten enzo. Ik ben bang dat met en puber jongen echt heel anders gaat zijn ofzo?

7 likes