Stel je persoonlijke vraag #14

Kinderen kunnen gratis lid worden van de bieb, dus waarom zou je het niet doen?

1 like

En als je m een kwartslag draait? Welk theme gebruik je?

Taartdag/cakeday zie je onder de drie streepjes naast je ava btw

1 like

Material design for discourse. Zocht toen een thema dat je met een pijltje terug kon gaan naar een bericht als iemand erop had geantwoord en dit was er eentje van. Weet niet welke nog meer? Zie het bij dit thema iig niet als ik mijn scherm kantel, misschien bij en ander wel.

@Tunnelvisie is mijn birthday buddy :partying_face:

1 like

he wat stom, ik zie het inderdaad. zal er eens achteraangaan. weet niet of je een hele bewuste keus had gemaakt maar je zou een ander theme kunnen overwegen intussen.

1 like

Bij de standaard ingestelde theme zag ik niet makkelijk berichten waar op werd gereageerd, kon je niet makkelijk heen en weer. Dat kon bij deze wel zei iemand me toen. Weet niet bij welke nog meer, weet je dat? Ga anders eens kijken als ik weer eens op mijn laptop zit. Op mijn mobiel gaat switchen en uitproberen niet zo snel.

giphy

2 likes

@Vaiana wow we zijn bdaybuddies!

1 like

giphy (2)

1 like

Zijn jullie wel eens weggezakt in drijfzand?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Dacht je vroeger ook door cartoons dat drijfzand een veel groter probleem zou zijn/iets dat je vaak zou aantreffen dan de realiteit?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

We staan op drijfzand…

  • We zakken dieper in de shit
  • Blijf van mijn lijf af
  • Dit heeft echt geen zin
  • We verdienen beiden meer dan dit
  • Juist omdat ik zoveel om je geef, is het beter dat ik niet meer met je leef
  • Huh

0 stemmers

Weggezakt is een groot woord, tot m’n knieën ongeveer. M’n schoenen zijn toen gesneuveld in de strijd :coffin:

5 likes

Mijn god ja drijfzand. Dat was echt een gevaar vroeger. Nog nooit gezien ofzo.

Maar ga over dik een week naar Texel. Ben benieuwd.

2 likes

Wel maar 1x, tijdens het wadlopen op Ameland.

1 like

Huh ik heb een deja vu.

4 likes

Ja, maar vooral dit op deze manier:

1 like

Voor de liefhebbers
Ik kan ook alleen maar hieraan denken als ik het woord drijfzand hoor

24 likes

Je hebt gelijk! Memes zijn in mijn gedachten echte gebeurtenissen/gesprekken/forumposts geworden. Interessante ontwikkeling.

1 like

Blijkbaar kun je helemaal niet worden opgeslokt door drijfzand, je blijft met je bovenlichaam uitsteken dus no worries mensen!
In een moeras moet je wel uitkijken (voor al die keren dat je in zo een situatie terecht komt).

2 likes

Zoveel mensen die deze klassieker niet kennen…!

4 likes

afbeelding

17 likes