Haha ja, hoe denk je dat de ‘keizer’snede of ‘cesarean section’ aan z’n naam komt?
Man ik ben ongesteld en had zo’n ontiegelijk zin in zeebanket (gehaald uiteraard he he)
zeebanket:
- Kom maar door
- Mwah, ééntje wil ik wel
- Nee bedankt, gore troep
0 stemmers
Wanneer vind jij iemand lang?
Vrouw
- 1,65
- 1,70
- 1,75
- 1,80
- 1,85
- 1,90
- 1,95
- 2,00
0 stemmers
Man
- 1,65
- 1,70
- 1,75
- 1,80
- 1,85
- 1,90
- 1,95
- 2,00
0 stemmers
Ik kom uit een familie met lange mensen, dus vandaar mijn antwoorden. Waar is het bij mij fout gegaan?
Sorry voor dubbelpost, nog even de reden; hier in Engeland wordt bijvoorbeeld 1,80 voor mannen al als lang gezien. Ik vind dat niet lang, dus ben benieuwd of dan aan mij ligt of aan mijn Nederlandse omgeving.
Ik vind mensen al snel lang lijken met mijn 1,65
Hoe vaak neem je paracetamol? (Gemiddeld)
- Dagelijks
- Meerdere keren per week
- Een keer per week
- Meerdere keren per maand
- Een keer per maand
- Meerdere keren per jaar
- Een keer per jaar
- Minder dan een keer per jaar
- Nog nooit geslikt
0 stemmers
Paracetamol op zichzelf doet niet zo veel voor me, dus slik het eigenlijk alleen als aanvulling wanneer ik het niet red met alleen ibuprofen
Ik krijg paracetamol moeilijk weg dus zou dan eerder naar iets anders grijpen
Ik neem eigenlijk altijd ibuprofen tegen hoofdpijn of buikpijn, nooit paracetemol
Tipje, je hebt ze ook in poeder of zo’n capsule, dat glibbert makkelijker weg Vind paracetamol zo’n vieze smaak hebben.
Ik vind 168 niet klein hoor, de gemiddelde Nederlandse vrouw is 167. Consensus dat dat klein is lijkt me niet helemaal kloppen.
Ik vergeet altijd dat mensen buiten Nederland niet zo lang zijn. En dat ik zelfs met mijn gemiddelde lengte daar als reus gezien kan worden.
Ja! Die hebben dan 10 verschillende tinten in één oogbal en moeten je daar uitgebreid op wijzen als ze de kans krijgen.
Naar aanleiding van al die mensen die gaan hamsteren door het Corona-virus. Hoeveel dagen zouden jullie maaltijden kunnen voorzien met de hoeveelheid voedsel die jullie op dit moment in huis hebben. 1 dag = 3 maaltijden (ontbijt, middag- en avondmaal). Onder ‘jullie’ versta ik jullie zelf + eventuele huisgenoten.
- Nog geen dag, i’m screwed
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 2 weken
- 3 weken
- 1 maand
- Langer dan 1 maand
0 stemmers
Kwark voor ontbijt en pitas met pindakaas tot in de eeuwigheid.
Ik heb niet gezegd dat het gezond moest zijn
Als gekookte spaghetti met ketchup telt kan ik het nog heel lang uitzingen
retweet
Ik had altijd een aardig basisvoorraadje in huis, maar nu… Ik heb alleen bonbons en kikkererwten (lekker random) goed op voorraad