Oh ja, dat was van villa achterwerk? 1 had een kip ofzo en ik herinner me de rode lippenstift van die vrouw. Ik heb echt weinig tv als kind gekeken dus wat ik heb gezien kan ik nog wel vaak herinneren. Ik vond het iig wel grappig.
Ah ja ik vond dit echt fantastisch! Keken het elke zondagochtend ook wel. Mijn broertje is ook jarenlang bang geweest voor drijfzand nadat de majoor een keer met zijn rolstoel is komen vast te zitten in de serie. Ik heb zelfs die film (loenatik de moevie?) nog gezien in de bioscoop!
Fred zat in de rolstoel toch?
Mevrouw de Haas is mijn spirit animal.
Ik weet niet eens 1 karakter bij naam van Loenatik
Oh ja je hebt gelijk, Majoor had de speurtocht gemaakt. Fats was het trouwens!
Van Kooten en de Bie
- Ken ik niet
- Grappig
- Stom
0 stemmers
Jiskefet
- Ken ik niet
- Grappig
- Stom
0 stemmers
M’n vader vond Van Kooten en de Bie altijd zo grappig dat ik het niet meer aan kan horen
ergens tussen grappig en stom in. maar kom me niet aanzetten met jiskefet, dan ontstaat er al snel een kloof tussen ons.
Ja dit heb ik met Stiften van Jiskefet. Maar dat is er gelukkig maar eentje die ik niet meer trek.
Elke keer als een oude collega GOEIESMORGENS zegt, sterft de gehele sfeer.
Ik weet ook nog een filmpje dat mevrouw de Haas stil moest blijven staan (ze gingen circus spelen) en dat ze hoepels om haar heen gooiden en ik vond dat echt zielig en gek dat ze dat maar liet gebeuren 
Of dat vreselijke lachje
Jiskefet is me leve. Er bestaat nog wel meer dan goeiesmorgens en de Lullo’s, de dames zijn m’n fave
Maar goed smaken verschillen ik kan dus helemaal niet met v kooten en de bie
VIND U MIJ TE LANG?!
ik probeerde dit stukje dus te zoeken op youtube maar ik kan het niet vinden.
Soms stal ik ze wel van vrienden, maar ik koop ze nooit zelf
Haha dit is mijn standaard ontbijt, vind dat zo lekker

Welk jammetje zou jij nemen?
- Aardbei
- Abrikoos
- Fraboos
- Zwarte kers
0 stemmers
Welk doosje hagelslag neem jij?
- Melk hagelslag
- Melk vlokken
- Pure hagelslag