Stel je persoonlijke vraag #14

Ik ben hier ook heel lang naar op zoek geweest, uiteindelijk gevonden in Florence! Mauve Obsessions bedoel je toch? Heel mooi en handzaam paletje!

Ik heb een 1,60 bed en mijn vriend een 1,40 en vind het beide prima. Merk wel dat ik in mijn bed nét iets meer vrijheid heb in bewegen

1 like

Wij zijn van 1.40 naar 1.80 gegaan en vinden dat echt het beste ooit :heart_eyes: Mijn vriend slaapt overal doorheen, maar ik ben een lichte slaper en werd met een 1.40 bed snel en vaak wakker als hij zich omdraaide of me aanstootte. Nu nooit meer last van! We hebben 2 losse matrassen maar wel met een brede topper erop, zodat er geen ‘gleuf’ tussen ons in zit

4 likes

Ja die!

1 like

Ik ben ook van een twijfelaar naar een 1.60 bed gegaan, echt heerlijk. Zou zelf, als je toch voor een breder bed gaat, en de ruimte hebt, direct een stuk breder doen, zeker als je er met zijn tweeën in ligt. En ook met het oog op de toekomst natuurlijk, bed slaap je misschien wel tien jaar, of langer in.

1 like

Ik zat om 10.00 als een tatta aan een Ikea ontbijt van een euro.

19 likes

Aanrader?

Als je 10.000 andere (krijsende mini)tatta’s om je heen wilt hebben… Ik ging er niet voor het ontbijt heen. Wilde de drukte voor zijn maar fail.

8 likes

Oh lawd ik verkies de ultieme stilte van m’n woonkamer hierboven. Vind avondeten bij de IKEA altijd al een uitdaging

Bubbles!

2 likes

Raja (je had toch ook een hamster die Adore heet? Raja is mijn andere favoriete queen :smiley:)

4 likes

Herman

2 likes

Zijn jullie op social media door een bekend persoon geblokt?

• Ja, door een buitenlands bekend persoon
  • Ja, door een BNer
  • Ja, door een influencer
  • Ik was door iemand geblokt, maar nu niet meer
  • Misschien, geen idee
  • Nee, maar een doel van mij is om door iemand geblokt te worden
  • Nee, ik ben te aardig

0 stemmers

Chi Chi!! Je kunt met Drag Race echt alle kanten op haha

1 like

Gewoon nee
Maar ik reageer ook nooit op bekende mensen

8 likes

Maar die heeft half Nederland geblokt op haar social media.

12 likes

@Boba Ik ben super benieuwd door wie en waarom! Care to share?

1 like

Door Kris Jenner haha. Iemand had gereageerd op haar foto dat ze haar outfit bij het MET gala niet mooi vonden en ik had daarop gereageerd dat ik het daarmee eens was en dat dat jammer was omdat ik haar een mooie vrouw vind en toen ben ik geblokkeerd :upside_down_face:

Edit: dit was wel een paar jaar geleden, nu zou ik zo’n comment niet plaatsen want ja if you can’t say something nice don’t say anything at all maar toen vond ik het blijkbaar nodig

21 likes

Hahahaha geblokt door Kris Jenner vind ik wel echt geniaal

16 likes

Door V.eraCamilla en Sarah Rebecca. Geen idee waarom :+1: wel jammer dat ik nu de grappen van Marco moet missen

7 likes